eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych wewnętrznych w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Tczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-28

Tczew: Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych wewnętrznych w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Tczewie
Numer ogłoszenia: 335646 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Tczew , Plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0-58 7759343, faks 058 7759355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych wewnętrznych w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Tczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych wewnętrznych w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Tczewie. Zakres remontu przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących część składową Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności spełniają następujące warunki: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia, wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem; 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: a) min. 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem, tj. budowa i/lub przebudowa i/lub modernizacja i/lub remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych wewnętrznych i wartością brutto (ceną), tj.: nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), albo b) min. 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem, tj. budowa i/lub przebudowa i/lub modernizacja i/lub remont instalacji elektrycznych wewnętrznych i wartością brutto (ceną), tj.: nie mniejszą niż 75.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) i min. 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem, tj. budowa i/lub przebudowa i/lub modernizacja i/lub remont instalacji teletechnicznych wewnętrznych i wartością brutto (ceną), tj.: nie mniejszą niż 75.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), oraz sporządzi wg Formularza nr 1 Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane; 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ). W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń), którym będzie dysponował; 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi (w stopniu wystarczającym) do wykonania zamówienia, a w szczególności, że: - co najmniej jedna z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza Nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ) i sporządzi wykaz osób (którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, wg Formularza nr 2 Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Dodatkowo Wykonawca załączy dokumenty w/w osób stwierdzające ich uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi, w stopniu wystarczającym, do wykonania zamówienia dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował; 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności, że jego przychody netto za rok 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza Nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), wraz z rachunkiem zysków i strat stanowiącym część sprawozdania finansowego, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innymi dokumentami określającymi przychody za rok 2008. 6) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ). Ponadto, w przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca złoży informację wg Formularza nr 3 SIWZ dotyczącą Podwykonawców. Zakres i forma ww. dokumentów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem; 2) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie wraz z wykazem wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością brutto robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót (wg Formularza nr 1 SIWZ) oraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykonane roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością, 3) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, a w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń), którym będzie dysponował; 4) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi (w stopniu wystarczającym) do wykonania zamówienia wraz z wykazem osób (którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) zawierającym informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (wg Formularza nr 2 SIWZ). Dodatkowo Wykonawca załączy dokumenty w/w osób stwierdzające ich uprawnienia i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi (w stopniu wystarczającym) do wykonania zamówienia przedstawi również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował; 5)Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz rachunek zysków i strat stanowiący część sprawozdania finansowego, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody za rok 2008. 6) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Zakres i forma ww. dokumentów musi być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). W/w dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ponadto, w przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca załączy informację wg Formularza nr 3 SIWZ dotyczącą Podwykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.tczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tczewie, Biuro Zamówień Publicznych, p.50. Opłata za wydanie SIWZ-80 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Tczewie, Plac Piłsudskiego 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.