eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Awaryjna naprawa dachu nadbudówki oraz zalanego pomieszczenia biurowego w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znakOL/251-82/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Sosnowiec: Awaryjna naprawa dachu nadbudówki oraz zalanego pomieszczenia biurowego w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-82/2011
Numer ogłoszenia: 335633 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 427758 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sosnowcu, ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3688600, faks 032 2668649.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Awaryjna naprawa dachu nadbudówki oraz zalanego pomieszczenia biurowego w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-82/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Awaryjna naprawa dachu nadbudówki oraz zalanego pomieszczenia biurowego w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-82/2011.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Awaryjna naprawa dachu nadbudówki oraz zalanego pomieszczenia biurowego w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-82/2011

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Remontowo-Budowlanych BAS-BUD Stefan Basak, ul. Żeromskiego 1, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3804,65

  • Oferta z najniższą ceną: 3804,65 / Oferta z najwyższą ceną: 4048,55

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie udzielane w trybie z wolnej ręki na podstawie zapisów art. 67 ust.1 pkt 3 - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Intensywne opady deszczu spowodowały przeciekanie dachu i w konsekwencji zalanie pomieszczenia biurowego usytuowanego na ostatnim piętrze budynku zajmowanego przez US. Z oględzin dokonanych przez Inspektora nadzoru z IS w Katowicach wynika, iż przyczyną przecieku (awarii) jest uszkodzenie uszczelnienia nadbudówki (część dachu nie objęta pracami przeprowadzonymi w roku 2010 ). Dodatkowo uszkodzenie dachu powoduje zalewanie pomieszczenia biurowego, a tym samym wymusza konieczność skucia tynku, odgrzybienia i pomalowania pomieszczenia. Z uwagi na pogarszającą się pogodę i pilność wykonania naprawy dachu do postępowania zaproszona zostanie firma BAS-BUD, która aktualnie wykonuje prace związane z remontem Sali obsługi podatnika, co umożliwi rozpoczęcie prac w każdym momencie ( z uwagi na pogodę jest to bardzo ważne). Pozostawienie dachu w stanie obecnym bez awaryjnej pilnej naprawy spowodowałoby konieczność wyłączenia ww.pomieszczenia biurowego z eksploatacji z uwagi na zagrożenie zdrowia pracowników, jak również możliwe uszkodzenie elewacji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.