To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-19
Sosnowiec: Awaryjna naprawa dachu nadbudówki oraz zalanego pomieszczenia biurowego w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-82/2011
Numer ogłoszenia: 335633 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 427758 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sosnowcu, ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3688600, faks 032 2668649.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Awaryjna naprawa dachu nadbudówki oraz zalanego pomieszczenia biurowego w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-82/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Awaryjna naprawa dachu nadbudówki oraz zalanego pomieszczenia biurowego w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-82/2011.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Awaryjna naprawa dachu nadbudówki oraz zalanego pomieszczenia biurowego w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-82/2011
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BASAK STEFAN ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH "BAS-BUD"
jakie przetargi wygrała firma
BASAK STEFAN ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH "BAS-BUD"
- Zakład Usług Remontowo-Budowlanych BAS-BUD Stefan Basak, ul. Żeromskiego 1, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3804,65
Oferta z najniższą ceną: 3804,65 / Oferta z najwyższą ceną: 4048,55
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielane w trybie z wolnej ręki na podstawie zapisów art. 67 ust.1 pkt 3 - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Intensywne opady deszczu spowodowały przeciekanie dachu i w konsekwencji zalanie pomieszczenia biurowego usytuowanego na ostatnim piętrze budynku zajmowanego przez US. Z oględzin dokonanych przez Inspektora nadzoru z IS w Katowicach wynika, iż przyczyną przecieku (awarii) jest uszkodzenie uszczelnienia nadbudówki (część dachu nie objęta pracami przeprowadzonymi w roku 2010 ). Dodatkowo uszkodzenie dachu powoduje zalewanie pomieszczenia biurowego, a tym samym wymusza konieczność skucia tynku, odgrzybienia i pomalowania pomieszczenia. Z uwagi na pogarszającą się pogodę i pilność wykonania naprawy dachu do postępowania zaproszona zostanie firma BAS-BUD, która aktualnie wykonuje prace związane z remontem Sali obsługi podatnika, co umożliwi rozpoczęcie prac w każdym momencie ( z uwagi na pogodę jest to bardzo ważne). Pozostawienie dachu w stanie obecnym bez awaryjnej pilnej naprawy spowodowałoby konieczność wyłączenia ww.pomieszczenia biurowego z eksploatacji z uwagi na zagrożenie zdrowia pracowników, jak również możliwe uszkodzenie elewacji.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Inspektoratu w Jaworznie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych do budynku "C" Sądu Rejonowego w Czeladzi
- " Dostawa: odzieży ochronnej, medycznej oraz obuwia dla pracowników WSS 5."
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, STAPLERÓW, HEMOSTATYKÓW, JEDNORAZOWYCH WSZCZEPIALNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Remont dachów oraz stolarki drzwiowej i okiennej zabytkowego budynku Biblioteki Publicznej w Dębnie
- Kompleksowy remont elewacji i dachu zabytkowego budynku Urzędu Miejskiego w Zbąszyniu
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Remont i renowacja sal rozpraw Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku przy ulicy Nowe Ogrody 30 (dotyczy sal rozpraw nr: 28 i 30)
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.