eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Czarne: Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 335586 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Aktywności Zawodowej , ul. Zamkowa 17, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 83 33 886, faks 59 83 33 880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych 2. Opis i wymagania techniczne dla pojazdu: a. Pojemność autobusu minimum 18 miejsc siedzących plus kierowca, max 23 miejsca siedzące plus kierowca. Możliwość szybkiego demontażu odpowiedniej ilości siedzeń w celu zakotwiczenia co najmniej 1 wózka inwalidzkiego. b. Autobus ma być fabrycznie nowym, posiadać homologację co najmniej na pojazd bazowy i spełniać odpowiednie przepisy umożliwiające jego rejestrację oraz nie może być pojazdem prototypowym, pochodzić z serii próbnej oraz produkcji jednostkowej. c. Silnik: zapłon samoczynny, o mocy minimum 150 KM, spełniający co najmniej normę euro 5, d. Szyby termoizolacyjne, e. Oświetlenie przeciwmgielne przednie i tylne, f. Ściany i dach izolowane cieplnie, tapicerowane ściany boczne, g. Poszycie zewnętrzne wykonane z materiałów wysoce odpornych na korozję, h. Kolor nadwozia do ustalenia spośród zaproponowanych, i. Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej z indywidualnymi nadmuchami i oświetleniem indywidualnym, j. Ogrzewanie niezależne od silnika części pasażerskiej z programatorem, k. Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową na całej długości, łatwą do utrzymania w czystości, l. Fotel kierowcy o podwyższonym standardzie z możliwością regulacji siły tłumienia drgań, m. Fotele dla pasażerów regulowane z podłokietnikami, miękkie, tapicerowane, z pasami bezpieczeństwa trzypunktowymi na miejscach eksponowanych i innych gdzie jest to wymagane odpowiednimi przepisami, n. Układ kierowniczy ze wspomaganiem, o. Układ hamulcowy wyposażony co najmniej w system ABS, ASR, ESP, p. Wyposażenie dodatkowe: koło zapasowe, podnośnik, dwie gaśnice, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, zasłony w oknach, komplet narzędzi, kliny pod koła, klucz do kół, q. Tachograf cyfrowy, r. Radioodtwarzacz CD MP3 wraz z nagłośnieniem przestrzeni pasażerskiej lub bez odtwarzacza CD lecz co najmniej z gniazdem AUX oraz z gniazdem USB, s. Autoalarm + immobiliser, t. Lusterka boczne podgrzewane oraz sterowane elektrycznie, u. Bagażnik wewnętrzny dla kierowcy, półki na bagaż podręczny, wieszaki na odzież na słupkach międzyokiennych, v. Poręcz zabezpieczająca umieszczona przed fotelem zamontowanym przy drzwiach dla pasażerów, w. Oznakowanie pojazdu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym (oklejenie emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe), x. Atestowane mocowanie dla 1 wózka inwalidzkiego wraz z kompletem pasów do mocowania wózka inwalidzkiego oraz osoby niepełnosprawnej, y. Szyny najazdowe dla wózka inwalidzkiego z materiału lekkiego np. aluminium, przechowywane w autobusie i zabezpieczone przed przemieszczaniem. 3. Warunki gwarancji minimum 24 miesiące na cały pojazd 24 miesiące na lakier 36 miesięcy na perforację nadwozia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną autoryzowaną stacją serwisową, w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego, zapewniającą obsługę całego pojazdu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, b) Kalkulacja cenowa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 77
  • 2 - Wymagania techniczne - 10
  • 3 - Termin wykonania - 10
  • 4 - zużycie energii - 1
  • 5 - emisja dwutlenku węgla - 1
  • 6 - emisja zanieczyszczeń - 1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 77 - 300 Człuchów ulica Wojska Polskiego 1 Wydział Infrastruktury.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 77 - 300 Człuchów ulica Wojska Polskiego 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.