eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › budowa Gimnazjum w Słodkowie



Ogłoszenie z dnia 2006-06-26

POZYCJA 33539

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Turek: budowa Gimnazjum w Słodkowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Turek, do kontaktów: Wiesława Kolenda, ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, e-mail: gminaturek@konin.lm.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): e-mail:turek-g@info.wokiss.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Gimnazjum w Słodkowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Słodków, gmina Turek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - budowa budynku gimnazjum z 12 salami lekcyjnymi(w tym pracownia informatyczna i pracownia fizyczno-chemiczna; - wykonanie kotłowni na biomasę; - wykonanie boisk otwartych (boisko do koszykówki, siatkówki, boisko do piłki ręcznej, skoczni w dal i wzwyż oraz bieżni); - dojścia, dojazdy i parking; - przyłączenie budynku do istniejącej przy szkole podstawowej przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową oczyszczalni, - wykonanie przyłącza wody; - wykonanie przyłącza elektroenergetycznego; - wyposażenie pomieszczeń gimnazjum. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wyluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 spełnijący jednocześnie wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.08.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 pzp; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają złożyć: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 pzp; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt9 pzp; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek; 6) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat lub krótszym w tym co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1 mln PLN brutto; 7) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie (minimum wymagane 1 kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń),1 kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej wodociągowej, kanalizacyjnej i c.o., 1 kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dla każdej z w/w osób dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia, w tym dla osób dla których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, zaświadczenie o członkostwie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności.; 8) polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości 1 mln PLN lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości 1 mln PLN; 10) Oświadczenie finansowe zawierające informacje o obrotach, zyskach zobowiązaniach i należnościach za ostatnie 3 lata;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.turek.pl. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przy odbiorze SIWZ w Urzędzie Gminy Turek ul. Ogrodowa 4 62-700 Turek, opłatę należy uiścić w kasie urzędu. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za zaliczeniem pocztowym lub po przesłaniu zamówienia i przekazniu opłaty na konto zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego, Urząd Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4 62-700 Turek, pokój nr 29 (Sala Narad).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.