To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-06
Olsztyn: Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla kadry kierowniczej Izby Celnej w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 335364 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232820 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5397015, faks 089 5397016.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla kadry kierowniczej Izby Celnej w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla Izby Celnej w Olsztynie. Cykl szkoleń obejmuje następujące zagadnienia: 1. motywowanie pracowników; 2. zarządzanie stresem; 3. wypalenie zawodowe; 4. przywództwo i budowanie efektywnie działających zespołów; 5. umiejętność organizacji czasu własnego i podwładnych; 6. twórcze rozwiązywanie problemów; 7. techniki wywierania wpływu w aspekcie przeciwdziałania psychomanipulacjom. Grupy szkoleniowe: Szkoleniami zostanie objętych sześć grup uczestników: Grupa I: wyższa kadra kierownicza (13 osób), Grupy II - VI: średnia kadra kierownicza (każda grupa ok. 15 - 18 osób), - łącznie ok. 98 osób. Minimalna liczba wszystkich uczestników szkoleń wynosi 85 osób, maksymalna 100 osób. Wymogi dotyczące wykorzystanych środków dydaktycznych oraz materiałów szkoleniowych: 1. Szkolenia muszą być przeprowadzone przy użyciu co najmniej: prezentacji multimedialnych, wykładu, warsztatów praktycznych i dyskusji. 2. W trakcie lub na zakończenie każdego cyklu szkolenia uczestnicy mają otrzymać od wykonawcy co najmniej niżej wymienione materiały szkoleniowe: - wydruk prezentacji w programie Power Point lub innym równoważnym programie do prezentacji multimedialnych, format A4; wydruk obustronny - 3 slajdy na stronie z możliwością robienia notatek z prawej strony slajdu, w układzie: materiały informacyjne; - inne dokumenty wykorzystywane w czasie szkolenia wykonane w programie Word lub innym równoważnym programie do edycji tekstu, format A4. Ewaluacja szkoleń: 1. Po zakończeniu cyklu szkoleń dla każdej z grup wykonawca dokona ewaluacji szkoleń w oparciu o ankiety wypełniane przez uczestników szkoleń. 2. Ankiety ewaluacyjne przygotuje zamawiający, natomiast wykonawca przekaże ankiety do wypełnienia uczestnikom każdorazowo po zakończonym cyklu szkolenia dla każdej grupy. Wypełnione ankiety ewaluacyjne wykonawca przekaże zamawiającemu bezpośrednio po zakończeniu każdego cyklu szkolenia. Dokumentacja szkolenia: Po zakończonym cyklu szkoleń wykonawca przekaże zamawiającemu (w terminie 14 dni od dnia zakończenia całego cyklu szkoleń): 1) raport z przeprowadzonego cyklu szkolenia, 2) zaświadczenia dla każdego z uczestników szkoleń, zawierające wykaz poruszanych zagadnień wraz z liczbą godzin dydaktycznych. Minimalne wymagania dotyczące programu szkolenia oraz czasu i środków realizacji zostały wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy szczegółowy. Miejsce przeprowadzenia szkoleń i warunki organizacyjne: sala konferencyjna Izby Celnej w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn. Zamawiający zapewnia rzutnik i laptop, flipchart i kolorowe mazaki, listy obecności uczestników szkolenia, ankiety poszkoleniowe, serwis kawowy. Harmonogram szkoleń: 1. Wykonawca rozpocznie pierwsze szkolenie w terminie ustalonym z zamawiającym, jednak nie później niż 10.09.2012r. 2. Wraz z ofertą wykonawca winien jest przedstawić projekt harmonogramu według wzoru określonego załącznikiem nr 3 do SIWZ - formularz ofertowy - harmonogram. 3. Ostateczny harmonogram ze wskazaniem dat i godzin szkoleń oraz listą uczestników zamawiający uzgodni z wykonawcą na minimum 10 dni przed planowaną datą rozpoczęcia cyklu szkolenia dla wszystkich grup. Harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy. 4. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć i prowadzić szkolenie zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą zamawiającego będzie możliwe wprowadzenie zmian w harmonogramie. 5. Szkolenia będą się odbywały od poniedziałku do piątku. Każde szkolenie będzie trwać ok. 7 godzin zegarowych łącznie z przerwami (minimum 8 godzin dydaktycznych). Wykonawca rozpocznie każde szkolenie o godzinie 8.00 i zakończy szkolenie najpóźniej ok. godziny 16.00..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 14.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INSTYTUT BADAWCZO-SZKOLENIOWY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"INSTYTUT BADAWCZO-SZKOLENIOWY" SP. Z O.O.
- INSTYTUT BADAWCZO SZKOLENIOWY Sp. z o.o., Ul. Artyleryjska 3k, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 249221,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28000,00
Oferta z najniższą ceną: 15211,00 / Oferta z najwyższą ceną: 112152,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna akcesoriów do aparatu Catatyst DXTM na potrzeby Polikliniki Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
- Odnowa nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Elblągu
- Różny sprzęt komputerowy
- Dostawa lampy operacyjnej sufitowej na Oddział Kardiochirurgii
- Dostawa jednorazowa paliwa - oleju napędowego B-0 (ON B-0) - w ilości 50000 litrów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 45/D
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 w Krakowie przy ul. Prawocheńskiego 7
- Przeprowadzenie szkoleń miękkich dla kadry menedżerskiej oraz pracowników obsługi klientów III Oddziału ZUS w Warszawie
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.