eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › rozbudowa Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Suwałkach



Ogłoszenie z dnia 2006-06-26

POZYCJA 33535

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suwałki: rozbudowa Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Suwałkach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Suwałkach, do kontaktów: Pan Bogdan Sosnowski, ul. Waryńskiego 24, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631660, 509434202, fax 087 5631662, e-mail: word@suwalki.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.word.suwalki.com Adres profilu nabywcy (URL): www.word.suwalki.com Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna; Edukacja, Inne:Przeprowadzanie egzaminów na prawo jazdy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Suwałkach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 16-400 Suwałki, ul. Waryńskiego 24. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Suwałkach zgodnie z projektem technicznym i pozwoleniem na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ i przedmiar robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) oryginały lub poświadczone odpisy z US, ZUS lub KRUS, c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, d) wykaz wykonanych robót z ostatnich 5 lat wraz z referencjami i inne według SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie publiczne o warotści przekraczającej 60 000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 10.08.2006; lub data zakończenia: 10.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przystępujacy do składania oferty winien zabezpieczyć ja kwotą w wysokości 100 000,00 zł według zapisów SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 utawy - Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1,2 zgodnie z wyżej wymienioną ustawą. Oferta wykonawcy musi byc przygotowana zgodnie z wymogami SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisyjne sprawdzenie zgodności i zawartości ofert z SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawców 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego według wzoru z CZĘŚCI D SIWZ uzupełnionego o dokumenty wymienione jako Załączniki: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, w którym winny znaleźć się następujące oświadczenia: a)posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania działalności i czynności wymienionych w niniejszej specyfikacji, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e)posiada wszelkie niezbędne informacje dla przygotowania oferty, f)zapoznał się ze wszystkimi warunkami dotyczącymi przetargu, ujętymi w specyfikacji i przyjmuje je bez zastrzeżeń. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy winno być uzupełnione o aktualne dokumenty (oryginały lub kopie z potwierdzeniem zgodności z oryginałem) jak niżej: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio: -że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, -lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. 1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat / 2001 - 2005 /, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały należycie wykonane / referencje /, w tym 2 robót polegających na budowie / rozbudowie, adaptacji / budynków o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł każda. Powyższe należy zamieścić na załączniku dołączonym do SIWZ. b)wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do załącznika należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia w poszczególnych branżach -zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w roku 2006. -kopia uprawnień budowlanych. c)wykaz podwykonawców którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. 1.4W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą następujących dokumentów: a)informacji banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert( dostępne środki finansowe nie mogą być mniejsze niż 1 000 000,00 PLN) b)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c)sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. 1.5Oraz inne zawarte w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.suwalki.com. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Kasa WORD Suwałki lub konto bankowe: Kredyt Bank SA O/Suwałki 48 1500 1719 1217 1002 0778 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 20.08.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.07.2006, godzina 13:10, WORD Suwałki, 16-400 Suwałki, ul. Waryńskiego 24, sala Nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.