eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze oraz konwój gotówki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-08

Zielona Góra: Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze oraz konwój gotówki.
Numer ogłoszenia: 335358 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168189 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sulechowska 41, 65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 412 50 01, faks 68 412 50 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze oraz konwój gotówki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 7.1 Przedmiotem zamówienia jest Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze oraz konwój gotówki. Postępowanie to prowadzone jest w częściach. 7.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) ochronę fizyczną osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze, 2) monitorowanie terenów zewnętrznych, poprzez obserwację obrazu wyświetlanego przez monitor znajdujący się w informacji CRS, 3) konwój wartości pieniężnych Wszystkie ww. czynności należy wykonać przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej; 7.3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie: 1) od poniedziałku do piątku od 600 do 2200 przez 1 pracownika ochrony; 2) w sobotę i niedzielę od 600 do 2200 przez 2 pracowników ochrony; 3) od poniedziałku do niedzieli od 2200 do 600 przez 1 pracownika ochrony; 4) konwój odbywać się będzie dwa razy dziennie każdego dnia tygodnia w godzinach pomiędzy: 1445 a 1500 i 2215 a 2230 z zastrzeżeniem pkt 3.4 i 3.5 SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość usług w konwojowaniu wartości pieniężnych z pominięciem dni wolnych tj. 01.01.2016 r., niedziela wielkanocna w 2016 r., 01.11.2016 r., 24-25.12.2016 r., oraz przerwy technologicznej w okresie września 2016 r. (czas przerwy wynosi od 7 do 10 dni). O planowanym zamknięciu basenu na czas przerwy technologicznej Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie z 7 dniowym wyprzedzeniem, chyba, że przyczyną wystąpienia przerwy technologicznej będzie zdarzenie nagłe, którego Zamawiający przewidzieć nie mógł. W takiej sytuacji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie po wystąpieniu zdarzenia. 7.4. W okresie zimowym, sprzyjającym udostępnieniu lodowiska, przedmiot zmówienia obejmował będzie również konwój wartości pieniężnych z lodowiska znajdującego się przy parkingu Centrum Rekreacyjno-Sportowego ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze. 7.5. Usługa konwojowania wartości pieniężnych z lodowiska rozpocznie się z chwilą udostępnienia lodowiska i rozpoczęcia sprzedaży biletów o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie. Konwój odbywać się będzie raz dziennie każdego dnia funkcjonowania lodowiska w godzinach pomiędzy: 2020 a 2040. W przypadku warunków atmosferycznych niesprzyjających funkcjonowaniu lodowiska usługa nie będzie realizowana. (Liczba konwoju gotówki z lodowiska wynosiła odpowiednio w latach: 2014 - 16 razy, 2013 - 15 razy, 2012 - 6 razy). 7.6. Obowiązki Wykonawcy: 1) zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia; 2) niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren (obiektu) objęty przedmiotem zamówienia; 3) zapewnienie osobom pełniącym służbę ochrony jednolitego i oznakowanego ubioru oraz imiennego identyfikatora; 4) wyposażenie pracowników ochrony w sprzęt łączności; 5) wyposażenie pracowników ochrony w telefon kontaktowy (np. komórkowy), umożliwiający bezpośredni kontakt z Zamawiającym; 6) zapoznanie pracowników ochrony z Regulaminem Obiektu, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego, Planami obiektu, regulaminem organizacyjnym Zamawiającego, przepisami BHP i ppoż oraz procedurą postępowania pracowników Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Zielonej Górze w przypadku powstania pożaru lub innego zagrożenia w części obiektu nie wyposażonej w DSO 7) wykorzystywanie przy dozorze obiektu istniejącego systemu alarmowego, bez dodatkowego wynagrodzenia; 8) prowadzenie książki dyżurów poprzez wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich spostrzeżeń, uwag oraz istotnych wydarzeń związanych ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego; 9) ścisłe współdziałanie z pracownikami Zamawiającego; 10) zgodne współdziałanie z pracownikami ochrony fizycznej pełniących dozór zewnętrzny obiektów w szczególności obiektu CRS i terenów zewnętrznych poprzez bezpośrednią łączność telefoniczną/radiową. W przypadku zauważenia na monitoringu podejrzanych sytuacji pracownik ochrony zobowiązany jest skontaktować się z pracownikami pełniącymi ochroną fizyczną terenów zewnętrznych w celu podjęcia przez nich czynności interwencyjno-sprawdzających. 11) współpraca z podmiotami sprawującymi ochronę podczas imprez organizowanych w objętym umową obiekcie na zasadach określonych w ustawie z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 611 ze zm.) 12) zapewnienie przyjazdu na wezwanie, bez dodatkowego wynagrodzenia, do obiektu Zamawiającego grupy interwencyjnej. Czas reakcji od momentu wezwania do 15 min; 13) monitoring sygnału alarmowego z punktów obsługi klienta cichy alarm (recepcja, kasy) - podłączenie do bazy Wykonawcy (bez dodatkowego wynagrodzenia). 14) monitorowanie (obserwowanie kamer przy pomocy monitora) terenów zewnętrznych obiektu CRS z uwzględnieniem parkujących pojazdów i lodowiska (w okresie zimowym); 15) dopuszczanie do wykonywania przedmiotu zamówienia wyłącznie kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej z uwzględnieniem charakteru prowadzonej działalności w obiekcie Zamawiającego (skutecznie działających, reagujących na zaistniałe sytuacje); 16) kierowanie ruchem osób pieszych wchodzących na basen i inne imprezy celem zapobiegania przestojów i tłoków; 17) odbiór i transport własnym środkiem transportu, przy udziale uzbrojonych licencjonowanych pracowników Wykonawcy wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie zamkniętej, odebranych z kasy Zamawiającego i doręczanych do Banku obsługującego Zamawiającego mającego siedzibę na terenie miasta Zielona Góra, tj. Bank PKO BP SA oddział 2 w Zielonej Górze 65-807, ul. Powstańców Warszawy 7. 18) przyjmowanie zgłoszeń od dyspozytora sygnałem ALARMU oraz dokonywanie wspólnie kontroli obiektów w sytuacjach przyjazdu grupy interwencyjnej. 7.7. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wypełniać swoje obowiązki poprzez: 1) podejmowanie działań prewencyjnych zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, poprzez natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego, jak również ujęcie osób popełniających przestępstwa i wykroczenia godzące w dobra Zamawiającego oraz stosowne zabezpieczenie terenu; 2) sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb; 3) sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez klientów, bram wjazdowych i oświetlenia; 4) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia w ochranianym obiekcie a także zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości oraz awarii w obiekcie; 5) ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy w ochranianym obiekcie w czasie określonym niniejszą umową; 6) ustalanie przez pracowników ochrony uprawnień osób do przebywania w obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości; 7) wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku; 8) kierowanie i udzielanie informacji o obiekcie klientom, 9) obsługę systemu monitoringu przeciwpożarowego w CRS (lokalizacja zagrożenia, potwierdzenia lub odwołanie alarmu itd.) 10) posiadanie dokładnej znajomości dostępnych i przyjętych zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru; 11) nadzór nad przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych przez pracowników MOSiR, pozostałych stałych użytkowników obiektu oraz inne osoby przebywające na terenie obiektu; 12) znajomość miejsc usytuowania gaśnic podręcznych oraz urządzeń przeciwpożarowych; 13) znajomość zasad uruchamiania i obsługi gaśnic oraz urządzeń przeciwpożarowych; 14) dopilnowanie, aby gaśnice podręczne i urządzenia przeciwpożarowe były używane wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem; 15) znajomość zasad obsługi centralek, paneli i tablic sterujących: systemu sygnalizacji pożarowej, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, urządzeń oddymiających halę widowiskowo-sportową i klatki schodowe oraz zasad przekazywania sygnału alarmowego o powstałym pożarze, drogą zewnętrznego monitoringu pożarowego do PSP; 16) obsługę monitoringu sygnału alarmowego z punktów obsługi klienta (recepcja, kasy) - cichy alarm 17) 24h nadzór nad służbą z wpisem kontroli do wglądu przez dyrekcję obiektu, 18) wyznaczenie konsultanta ds. bezpieczeństwa będącego w dyspozycji 24h/dobę dla pracowników ochrony, personelu pracowniczego ochranianego obiektu oraz dyrekcji ochranianego obiektu, 19) ścisłą współpracę z podległymi terytorialnie placówkami Policji, Straży Pożarnej, Szpitala, Pogotowia Gazowego, Pogotowia Energetycznego oraz innych służb, 20) ścisłą współpracą z administracją, służbami technicznymi i porządkowymi Zamawiającego 21) zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych i kreowanie procedur postępowania w zdarzeniach nadzwyczajnych, 7.8. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy listę osób zapoznaną i przeszkoloną w zakresie realizacji obowiązków o których mowa w pkt. 3.6 ppkt 6) oraz w pkt 3.7 ppkt. 9), 10), 12), 13), 15), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 7.9. Wykonawca wykonywać będzie czynności ochronne przy pomocy osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji i posiadających ważne legitymacje kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 7.10. Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia gwarantuje wykonanie go z pełną starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, w szczególności ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014 roku, poz. 1099); 7.11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia pracy, sprzęt techniczny i materiały niezbędne do wykonywania prac objętych przedmiotem umowy. 7.12. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy i nieprzekazywania osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach. 7.13. Na czas wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający zabezpieczy pomieszczenie socjalne dla pracowników Wykonawcy na terenie ochranianego obiektu. 7.14. Wykonawca nie ma prawa do korzystania w jakiejkolwiek formie ze sprzętu (np. komputerów, kserokopiarek) będącego na wyposażeniu Zamawiającego. 7.15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia za szkody wyrządzone w związku z ochroną osób i mienia obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku gdy termin obowiązywania polisy OC będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 7.16. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia poufności danych osobowych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia a w szczególności do tego, że nie będzie przekazywać, ujawniać i udostępniać tych danych osobom nieuprawnionym. 7.17. Zabrania się jakiegokolwiek kopiowania i utrwalania danych Zamawiającego, z którymi Wykonawca będzie mieć styczność w trakcie wykonywania obowiązków w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 7.18. Wykonawca w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ochrony danych osobowych opisanych w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. 2004 r. nr 100, poz. 1024). 7.19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za będące następstwem jego zachowań szkody, w szczególności szkody wyrządzone udostępnieniem danych osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, naruszeniem ww. Ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. 7.20. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych miesięcznych wystawianych w ostatnim roboczym dniu danego miesiąca którego dotyczą (podstawowy okres rozliczeniowy wynosi miesiąc kalendarzowy)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89225,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158094,36

  • Oferta z najniższą ceną: 158094,36 / Oferta z najwyższą ceną: 158094,36

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.