eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Organizacja szkoleń językowych dla pracowników Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Warszawa: Organizacja szkoleń językowych dla pracowników Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Numer ogłoszenia: 335335 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego , ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 100, faks 022 82 88 773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń językowych dla pracowników Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu nauki języków obcych (angielski, francuski, hiszpański, włoski, niemiecki) dla pracowników Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Celem szkoleń jest podniesienie poziomu znajomości języków obcych pracowników Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz przygotowanie do zdawania egzaminów uprawniających do uzyskania certyfikatów językowych. Wzrost odpowiednich kompetencji językowych wzmocni potencjał wiedzy i umiejętności pracowników Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w realizacji zadań. 2.2.2. ZAKRES PRACY Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia w roku 2012 szkoleń z języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego oraz niemieckiego w zakresie dookreślonym w umowie, niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy złożonej w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że szkolenia językowe będą realizowane na następujących poziomach zaawansowania: - Język angielski - poziom podstawowy, średniozaawansowany i zaawansowany; - Język francuski - poziom podstawowy, średniozaawansowany; - Język hiszpański - poziom podstawowy, średniozaawansowany; - Język włoski - poziom podstawowy; - Język niemiecki - poziom podstawowy. Jednocześnie zastrzega się, że uruchomienie grup szkoleniowych na wyżej wskazanych poziomach zaawansowania, uzależnione będzie od wyników testów kwalifikacyjnych (poziomujących) przeprowadzonych przez Wykonawcę. Wykonawca dokona na zasadach dookreślonych w umowie kwalifikacji na poszczególne poziomy językowe uczestników szkoleń i zakwalifikuje ich do grup szkoleniowych na odpowiednich poziomach znajomości języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego, niemieckiego. W szkoleniach tych weźmie udział co najmniej 107 uczestników, przy czym: - Język angielski - nie mniej niż 70 osób; - Język francuski - nie mniej niż 16 osób; - Język hiszpański - nie mniej niż 11 osób; - Język włoski - nie mniej niż 5 osób; - Język niemiecki - nie mniej niż 5 osób. Przewiduje się, że grupa szkoleniowa będzie liczyła nie więcej niż 10 osób (10 grup język angielski - w tym 2 grupy prowadzone przez native speakers, 2 grupy język hiszpański, 2 grupy język francuski, 1 grupa język włoski, 1 grupa język niemiecki), przy czym dla nie mniej niż 16 osób (w tym dla 3-ch osób zajęcia prowadzone przez native speakers) nauka języka zostanie przeprowadzona w trybie indywidualnym (język angielski, francuski). Zamawiający na potrzeby realizacji szkoleń zapewni na terenie Warszawy sale dla grup liczących nie więcej niż 10 osób, które będą wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne, m.in. sprzęt audio i tablice flipchart. Każdy język obcy, na każdym z wymienionych poziomów zaawansowania, będzie obejmował 2 semestry, co stanowi co najmniej 102 godziny zegarowe dla 1 grupy. Szkolenia będą trwać w okresie styczeń 2012 r. - grudzień 2012 r. Szkolenia będą prowadzone w godzinach ustalonych przez zamawiającego, przy czym nie powinny rozpoczynać się wcześniej niż godzina 7:00, a kończyć się nie później niż o godzinie 17:30 od poniedziałku do piątku. Zajęcia będą odbywać się 2 razy w tygodniu po 90 minut. Jednocześnie całe półtoraroczne szkolenia będzie podzielone na 2 etapy. Jeden etap będzie realizowany przez 1 semestr. Wykonawca zobowiązany jest wydać każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenie na zasadach określonych w dalszej części OPZ. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testów sprawdzających w każdej grupie biorącej udział w szkoleniu. Testy, o których mowa zostaną przeprowadzone na zakończenie każdego semestru oraz etapu szkolenia i przekazane na zasadach określonych w umowie zamawiającemu. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania odbioru przez uczestnika zaświadczenia oraz do sporządzenia listy wydanych zaświadczeń zawierających imię i nazwisko uczestnika. Zarówno dokumentacje potwierdzających odbiór zaświadczeń i listę wydanych zaświadczeń wraz z kserokopiami zaświadczeń Wykonawca na zasadach określonych w umowie przekaże Zamawiającemu. Jednocześnie Wykonawca, w połowie trwania semestru i na ostatnich zajęciach danej grupy w każdym semestrze, przedstawi do wypełnienia każdemu uczestnikowi ankiety ewaluacyjne. Na podstawie wypełnionych przez uczestników ankiet Wykonawca opracuje ich analizę, która wraz z wypełnionymi ankietami przekaże na zasadach określonych w umowie Zamawiającemu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie ma

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje: usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń językowych obejmującej nie mniej niż 1000 godzin lekcyjnych w jednym roku szkoleniowym np. 2009/2010, 2010/2011 (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut), dla co najmniej 100 osób i w tym co najmniej jedna usługa była adresowana do pracowników administracji publicznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zapewnienie zespołu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - osobę odpowiedzialną za sprawy organizacyjne i kontakty bieżące z Zamawiającym; - dysponuje co najmniej 12 lektorami (1 lektor z nauczania języka niemieckiego, 1 lektor z nauczania języka włoskiego, 1 lektor z nauczania języka hiszpańskiego, 2 lektorów z nauczania języka francuskiego, 7 lektorów z nauczania języka angielskiego) z których każdy posiada kwalifikacje i wykształcenie uprawniające do nauczania języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego oraz niemieckiego tj. - studia magisterskie na kierunku filologia lub lingwistyka stosowana lub - studia magisterskie lub wyższe zawodowe w kraju, w którym językiem urzędowym jest język nauczania lub - kolegia nauczycielskie przygotowujące do nauczania języka obcego lub - zdali co najmniej egzamin CPE (tzw. proficiency). oraz posiada trzyletnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub niemieckiego w tym prowadzenie min. 1 kursu specjalistycznego z języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub niemieckiego obejmującego minimum 50 godzin lekcyjnych (1 godzina trwa 45 minut); - dysponuje co najmniej dwoma native speakers, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego; - metodyka, który będzie odpowiedzialny za stronę metodyczną przygotowania przedmiotu zamówienia, który posiada 3-letnie doświadczenie jako metodyk i minimum 5 letni staż pracy w nauczaniu języka obcego, który sprawować będzie nadzór nad pracą lektorów oraz kwalifikacje i wykształcenie wymagane dla lektorów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Kwalifikacje i doswiqadczenie - 35
  • 3 - Kwalifikacje - 10
  • 4 - Metodyka prowadzenia zajęcia - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mkidn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Biuro Administracyjno-Budżetowe 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, pokój 127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Biuro Administracyjno-Budżetowe 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, pokój 127.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.