Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-19
Warszawa: Organizacja szkoleń językowych dla pracowników Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Numer ogłoszenia: 335335 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego , ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 100, faks 022 82 88 773.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń językowych dla pracowników Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu nauki języków obcych (angielski, francuski, hiszpański, włoski, niemiecki) dla pracowników Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Celem szkoleń jest podniesienie poziomu znajomości języków obcych pracowników Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz przygotowanie do zdawania egzaminów uprawniających do uzyskania certyfikatów językowych. Wzrost odpowiednich kompetencji językowych wzmocni potencjał wiedzy i umiejętności pracowników Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w realizacji zadań. 2.2.2. ZAKRES PRACY Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia w roku 2012 szkoleń z języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego oraz niemieckiego w zakresie dookreślonym w umowie, niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy złożonej w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że szkolenia językowe będą realizowane na następujących poziomach zaawansowania: - Język angielski - poziom podstawowy, średniozaawansowany i zaawansowany; - Język francuski - poziom podstawowy, średniozaawansowany; - Język hiszpański - poziom podstawowy, średniozaawansowany; - Język włoski - poziom podstawowy; - Język niemiecki - poziom podstawowy. Jednocześnie zastrzega się, że uruchomienie grup szkoleniowych na wyżej wskazanych poziomach zaawansowania, uzależnione będzie od wyników testów kwalifikacyjnych (poziomujących) przeprowadzonych przez Wykonawcę. Wykonawca dokona na zasadach dookreślonych w umowie kwalifikacji na poszczególne poziomy językowe uczestników szkoleń i zakwalifikuje ich do grup szkoleniowych na odpowiednich poziomach znajomości języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego, niemieckiego. W szkoleniach tych weźmie udział co najmniej 107 uczestników, przy czym: - Język angielski - nie mniej niż 70 osób; - Język francuski - nie mniej niż 16 osób; - Język hiszpański - nie mniej niż 11 osób; - Język włoski - nie mniej niż 5 osób; - Język niemiecki - nie mniej niż 5 osób. Przewiduje się, że grupa szkoleniowa będzie liczyła nie więcej niż 10 osób (10 grup język angielski - w tym 2 grupy prowadzone przez native speakers, 2 grupy język hiszpański, 2 grupy język francuski, 1 grupa język włoski, 1 grupa język niemiecki), przy czym dla nie mniej niż 16 osób (w tym dla 3-ch osób zajęcia prowadzone przez native speakers) nauka języka zostanie przeprowadzona w trybie indywidualnym (język angielski, francuski). Zamawiający na potrzeby realizacji szkoleń zapewni na terenie Warszawy sale dla grup liczących nie więcej niż 10 osób, które będą wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne, m.in. sprzęt audio i tablice flipchart. Każdy język obcy, na każdym z wymienionych poziomów zaawansowania, będzie obejmował 2 semestry, co stanowi co najmniej 102 godziny zegarowe dla 1 grupy. Szkolenia będą trwać w okresie styczeń 2012 r. - grudzień 2012 r. Szkolenia będą prowadzone w godzinach ustalonych przez zamawiającego, przy czym nie powinny rozpoczynać się wcześniej niż godzina 7:00, a kończyć się nie później niż o godzinie 17:30 od poniedziałku do piątku. Zajęcia będą odbywać się 2 razy w tygodniu po 90 minut. Jednocześnie całe półtoraroczne szkolenia będzie podzielone na 2 etapy. Jeden etap będzie realizowany przez 1 semestr. Wykonawca zobowiązany jest wydać każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenie na zasadach określonych w dalszej części OPZ. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testów sprawdzających w każdej grupie biorącej udział w szkoleniu. Testy, o których mowa zostaną przeprowadzone na zakończenie każdego semestru oraz etapu szkolenia i przekazane na zasadach określonych w umowie zamawiającemu. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania odbioru przez uczestnika zaświadczenia oraz do sporządzenia listy wydanych zaświadczeń zawierających imię i nazwisko uczestnika. Zarówno dokumentacje potwierdzających odbiór zaświadczeń i listę wydanych zaświadczeń wraz z kserokopiami zaświadczeń Wykonawca na zasadach określonych w umowie przekaże Zamawiającemu. Jednocześnie Wykonawca, w połowie trwania semestru i na ostatnich zajęciach danej grupy w każdym semestrze, przedstawi do wypełnienia każdemu uczestnikowi ankiety ewaluacyjne. Na podstawie wypełnionych przez uczestników ankiet Wykonawca opracuje ich analizę, która wraz z wypełnionymi ankietami przekaże na zasadach określonych w umowie Zamawiającemu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie ma
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje: usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń językowych obejmującej nie mniej niż 1000 godzin lekcyjnych w jednym roku szkoleniowym np. 2009/2010, 2010/2011 (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut), dla co najmniej 100 osób i w tym co najmniej jedna usługa była adresowana do pracowników administracji publicznej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zapewnienie zespołu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - osobę odpowiedzialną za sprawy organizacyjne i kontakty bieżące z Zamawiającym; - dysponuje co najmniej 12 lektorami (1 lektor z nauczania języka niemieckiego, 1 lektor z nauczania języka włoskiego, 1 lektor z nauczania języka hiszpańskiego, 2 lektorów z nauczania języka francuskiego, 7 lektorów z nauczania języka angielskiego) z których każdy posiada kwalifikacje i wykształcenie uprawniające do nauczania języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego oraz niemieckiego tj. - studia magisterskie na kierunku filologia lub lingwistyka stosowana lub - studia magisterskie lub wyższe zawodowe w kraju, w którym językiem urzędowym jest język nauczania lub - kolegia nauczycielskie przygotowujące do nauczania języka obcego lub - zdali co najmniej egzamin CPE (tzw. proficiency). oraz posiada trzyletnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub niemieckiego w tym prowadzenie min. 1 kursu specjalistycznego z języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub niemieckiego obejmującego minimum 50 godzin lekcyjnych (1 godzina trwa 45 minut); - dysponuje co najmniej dwoma native speakers, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego; - metodyka, który będzie odpowiedzialny za stronę metodyczną przygotowania przedmiotu zamówienia, który posiada 3-letnie doświadczenie jako metodyk i minimum 5 letni staż pracy w nauczaniu języka obcego, który sprawować będzie nadzór nad pracą lektorów oraz kwalifikacje i wykształcenie wymagane dla lektorów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Kwalifikacje i doswiqadczenie - 35
- 3 - Kwalifikacje - 10
- 4 - Metodyka prowadzenia zajęcia - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mkidn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
Biuro Administracyjno-Budżetowe
00-071 Warszawa,
ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, pokój 127.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Biuro Administracyjno-Budżetowe 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, pokój 127.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.