eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Rzeszów: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego
Numer ogłoszenia: 335310 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie , ul. A. Asnyka 7, 35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 853 78 00, faks 17 853 78 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego w formie XVIII odrębnych zadań częściowych w tym: województwo podkarpackie: z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości: 1 zadanie częściowe z terenu pow. przemyskiego, z zakresu opinii geodezyjnych nieruchomości: 11 zadań częściowych na terenie pow. jarosławskiego, 1 zadanie częściowe na terenie pow. przeworskiego, 1 zadanie częściowe na terenie pow. lubaczowskiego; województwo małopolskie: z zakresu opinii geodezyjnych nieruchomości: 1 zadanie częściowe na terenie pow. krakowskiego, 1 zadanie częściowe na terenie pow. proszowickiego, z zakresu synchronizacji nieruchomości: 1 zadanie częściowe z terenu pow. brzeskiego; województwo świętokrzyskie: z zakresu opinii geodezyjnych nieruchomości: 1 zadanie częściowe na terenie pow. jędrzejowskiego. Dokumentacja dla Zamawiającego z wykonania dokumentów geodezyjnych do celów prawnych, synchronizacji i regulacji stanu prawnego nieruchomości (działki) powinna zawierać: 1. Sprawozdanie z badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów dla nieruchomości (działki). 2. Zebranie decyzji dokumentujących przejście prawa własności regulowanej nieruchomości (działki) na rzecz Skarbu Państwa. 3. Uzyskanie od Zamawiającego dokumentów potwierdzających prawo Agencji do nieruchomości (działki). 4. Sporządzenie dokumentów geodezyjno - prawnych wymaganych dla potrzeb urządzenia Księgi wieczystej o ile nieruchomość, której ujawnienie prawa własności na rzecz Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych dotychczas nie posiadała urządzonej księgi Wieczystej w pozostałych wypadkach stanowiących podstawę do odłączenia do nowej księgi wieczystej, bądź zmiany oznaczenia nieruchomości, powierzchni i właściciela. 5. Przygotowanie w imieniu Agencji stosownego wniosku do właściwego miejscowo Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych o dokonanie wpisu prawa własności. 6. Dla działek pozostających w Zasobie, na które brak dowodów formalnego przejścia prawa własności na rzecz Skarbu Państwa zabezpieczenie stosownych dokumentów do odrębnego postępowania przed Sądem, bądź Organami administracji państwowej celem sprostowania ewentualnych zaistniałych błędów, łącznie z pozyskaniem danych osób będących stronami w postępowaniach odrębnych łącznie z właściwym adresami. 7. Dla działek w stosunku, do których uległy zmianie dane co do oznaczenia nieruchomości i powierzchni po dacie przekazania ich do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, Przyjmujący zamówienie wykona wykaz zmian, niezależnie od wykazu synchronizacyjnego pomiędzy stanem wieczysto - księgowym a ewidencją gruntów. Dokumentacja dla Zamawiającego dot. wykonania opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich polegać ma na sprawdzeniu zasadności roszczeń do majątku stanowiącego przed dniem przejęcia na rzecz Skarbu Państwa własność prywatną w oparciu o zachowane dokumenty archiwalne do działek stanowiących aktualnie Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa oznaczonych w operacie ewidencji gruntów obrębu ..............., gm. ...................., pow. ......................... nr ................................ o łącznej powierzchni .....................................ha w związku z podnoszonym roszczeniem przez byłego właściciela/spadkobiercę byłego właściciela ................................................

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę wg wzorów stanowiących załączniki nr 2, 3 oraz 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę wg wzorów stanowiących załączniki nr 2, 3 oraz 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o wymaganych dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy, wyjaśnienia dodatkowe: 1) Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. 2) Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w §9 oraz dodatkowo dokumenty wymienione w punkcie d) odrębnie dla każdego z tych podmiotów oraz dowód ustanowienia przez nich pełnomocnika do reprezentowania wspólnie występujących w nin. postępowaniu wykonawców, a następnie zawarcia umowy. 3) Dokumenty można złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych przez wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ - na każdej zapisanej stronie dokumentu. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Zasadnicze dokumenty składające się na ofertę: a) wypełniony formularz oferty, b) wypełniony formularz cenowy w treści tabeli określającej poszczególne zadania częściowe stanowiące załącznik do SIWZ, c) dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków ujętych w § 9 SIWZ. 2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia, kilka bądź jedno zadanie częściowe. Oferty składane są w jednym egzemplarzu. 3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca. 5. Oferta musi wyrażać stanowczą wolę wykonawcy do zawarcia umowy określonej treści, zdefiniowanej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. 7. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny, niezmywalnym tuszem, atramentem itp., wszelkie poprawki winny być zaparafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 8. Oferta winna być sporządzona wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku sporządzania oferty i załączników nie na drukach formularzy załączonych do SIWZ należy zachować jednolity układ oraz kolejność pełnego zakresu treści. 9. Wszystkie zapisane strony oferty (łącznie z załącznikami) muszą być ponumerowane poczynając od pierwszej strony oferty poprzez wszystkie załączniki. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 11. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo w oryginale musi być dołączone do oferty. 12. Ofertę należy zszyć, oprawić lub złożyć w innej formie uniemożliwiającej rozsypanie kartek. 13. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 14. Oferta winna być opakowana w sposób uniemożliwiający jej odczytanie przed otwarciem. Kompletną ofertę należy złożyć w opakowaniu zaadresowanym do zamawiającego: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, 35-001 Rzeszów, ul. Asnyka 7, nr zadania RZ.SOP.0160.14.2014 opisując: /przetarg nieograniczony na wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego/ nie otwierać do dnia 21 października 2014 roku do godziny 11:00. 15. Na odwrocie koperty lub w innym miejscu należy podać adres i nazwę firmy składającej ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3.1. Dopuszcza się zmianę umownego terminu, pod warunkiem, że: a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne), b) przedłużają się procedury administracyjne związane bezpośrednio z wykonaniem umowy, c) zaistnieje potrzeba przeprowadzenia robót dodatkowych, wyłącznie na czas ich prowadzenia jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednocześnie z zadaniem podstawowym, 3.2. Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług. 3.3.1. Zamawiający zastrzega sobie, możliwość wyłączenia z umowy części zamówienia. 2. W przypadku wyłączenia określonego w pkt 1 niniejszego paragrafu lub odstąpienia przez Zamawiającego od umowy lub jej części z przyczyn niezależnych od Przyjmującego zamówienie, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów przygotowanej dokumentacji i dojazdów, lub rozliczenia wykonanych prac w wysokości: - 25% ceny brutto za działki, dla których Przyjmujący zamówienie zabezpieczył dokumenty, na podstawie, których wynika, że regulowane działki nie są własnością Zamawiającego lub mają urządzoną Księgę Wieczystą własną Agencji z zapisami zgodnymi z ewidencją gruntów i budynków; - 75% ceny brutto za działki, dla których przygotowano i złożono wniosek do sądu a do dnia przeprowadzenia odbioru końcowego nie wpłynęło do Zamawiającego zawiadomienie z sądu o założeniu księgi wieczystej dla tych działek, a pozostałą część pozostawiając na wniosek Wykonawcy bez rozliczenia; oraz za działki, dla których Wykonawca przedłożył dokumenty pozwalające na skierowanie sprawy na drogę odrębnego postępowania (braku dowodów potwierdzających prawo własności i konieczność przeprowadzenia dodatkowego postępowania), - bez rozliczenia pozostawić działki, co do których nie przeprowadzono żadnej z ww. procedur.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. A. Asnyka 7, 35-001 Rzeszów (pok. nr 106, 121).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, ul. A. Asnyka 7, 35-001 Rzeszów (kancelaria pok. nr 112).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren pow. przemyskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego 2 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej dla 6 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej dla 9 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej 8 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej dla 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej 6 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej 5 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej dla 7 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej dla 5 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej dla 7 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej dla 9 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jarosłwaskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej dla 8 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. przeworskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej dla 8 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. lubaczowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej dla 3 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. krakowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej dla 9 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. proszowickiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej dla 8 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: wykonanie synchronizacji działek - teren pow. brzeskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie synchronizacji 2 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jędrzejowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej dla działek objętych księgą wieczystą, po dawnym majątku ziemskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.