eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer ogłoszenia: 335252 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie , ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4635300, faks 081 4635305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie Część I Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 1) Zestaw komputerowy - 13 szt. 2) Komputer typ 2 - 3 szt. 3) Laptop - 2 szt. 4) Tablet multimedialny - 3 szt. 5) Switch zarządzalny 28-portowy - 1 szt. 6) Drukarka atramentowa kolorowa - 1 szt. Część II Dostawa oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 1) Oprogramowanie wirtualizacyjne - licencja 2 szt. 2) Licencje dostępowe Microsoft Windows Server CAL 2008 User MOLP GOV - 50 szt. 3) Program bazodanowy - 1 szt. 4) Program do tworzenia publikacji - 1 szt. Część III Dostawa akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 1) Karta do zarządzania sieciowego do UPSa APC Smart SUA2200RMI2U - 1 szt. 2) Detektor monitorowania środowiska EMP dedykowany do UPSa Eaton 5PX 2200i RT2U Netpack - 1 szt. 3) Zasilacz awaryjny UPS - 6 szt. 4) Listwa antyprzepięciowa - 20 szt. 5) Zasilacz ATX typ 1 - 5 szt. 6) Zasilacz ATX typ 2 - 3 szt. 7) Dysk twardy zewnętrzny 2,5 USB 3.0 - 1 szt. 8) Dysk twardy 2,5 SATA - 2 szt. 9) Dysk twardy 3,5 SATA - 2 szt. 10) Kontroler USB 3.0 PCIe - 2 szt. 11) Kontroler USB 2.0 PCI - 1 szt. 12) Hub aktywny USB - 2 szt. 13) Patchcordy światłowodowe LC/ST 62,5/125 duplex - 6 szt. 14) Kabel UTP cat 5e - 2 szt. 15) Wtyk modularny RJ-45 - 500 szt. 16) Tester sieci LAN - 1 szt. 17) Pasta termoprzewodząca - 5 szt. 18) Cooler CPU (LGA775/AM3) - 5 szt. 19) Wentylator 120mm - 5 szt. 20) Wentylator 92mm - 5 szt. 21) Wentylator 80mm - 5 szt. 22) Wentylator 40mm - 6 szt. 23) Mysz USB - 3 szt. 24) Klawiatura USB - 3 szt. 25) Pamięć RAM do drukarek HP LaserJet P2015/P2055 - 10 szt. 26) Pamięć RAM do serwera IBM x3550 M3 model 7944 K3G - rozbudowa o 16 GB 27) Karta sieciowa do serwera - 3 szt. 28) Kabel do projektora VGA-VGA (D-sub) - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8, 30.23.13.10-3, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 32.42.00.00-3, 30.23.21.30-4, 48.62.00.00-0, 32.42.50.00-8, 48.61.20.00-1, 48.31.50.00-9, 30.23.72.00-1, 30.23.72.80-5, 32.42.10.00-0, 30.23.60.00-2, 30.23.71.30-9, 30.23.41.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 4. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.lublin.pl/wup/index.php?kat=200
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Okopowa 5 pok. nr 310, 20- 022 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Okopowa 5 pok. nr 326A, 20- 022 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest częściowo współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego, gotowego do eksploatacji sprzętu komputerowego, dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego, gotowego do eksploatacji sprzętu komputerowego, dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 1) Zestaw komputerowy - 13 szt. 2) Komputer typ 2 - 3 szt. 3) Laptop - 2 szt. 4) Tablet multimedialny - 3 szt. 5) Switch zarządzalny 28-portowy - 1 szt. 6) Drukarka atramentowa kolorowa - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8, 30.23.13.10-3, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 32.42.00.00-3, 30.23.21.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 1) Oprogramowanie wirtualizacyjne - licencja 2 szt. 2) Licencje dostępowe Microsoft Windows Server CAL 2008 User MOLP GOV - 50 szt. 3) Program bazodanowy - 1 szt. 4) Program do tworzenia publikacji - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0, 32.42.50.00-8, 48.61.20.00-1, 48.31.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 1) Karta do zarządzania sieciowego do UPSa APC Smart SUA2200RMI2U - 1 szt. 2) Detektor monitorowania środowiska EMP dedykowany do UPSa Eaton 5PX 2200i RT2U Netpack - 1 szt. 3) Zasilacz awaryjny UPS - 6 szt. 4) Listwa antyprzepięciowa - 20 szt. 5) Zasilacz ATX typ 1 - 5 szt. 6) Zasilacz ATX typ 2 - 3 szt. 7) Dysk twardy zewnętrzny 2,5 USB 3.0 - 1 szt. 8) Dysk twardy 2,5 SATA - 2 szt. 9) Dysk twardy 3,5 SATA - 2 szt. 10) Kontroler USB 3.0 PCIe - 2 szt. 11) Kontroler USB 2.0 PCI - 1 szt. 12) Hub aktywny USB - 2 szt. 13) Patchcordy światłowodowe LC/ST 62,5/125 duplex - 6 szt. 14) Kabel UTP cat 5e - 2 szt. 15) Wtyk modularny RJ-45 - 500 szt. 16) Tester sieci LAN - 1 szt. 17) Pasta termoprzewodząca - 5 szt. 18) Cooler CPU (LGA775/AM3) - 5 szt. 19) Wentylator 120mm - 5 szt. 20) Wentylator 92mm - 5 szt. 21) Wentylator 80mm - 5 szt. 22) Wentylator 40mm - 6 szt. 23) Mysz USB - 3 szt. 24) Klawiatura USB - 3 szt. 25) Pamięć RAM do drukarek HP LaserJet P2015/P2055 - 10 szt. 26) Pamięć RAM do serwera IBM x3550 M3 model 7944 K3G - rozbudowa o 16 GB 27) Karta sieciowa do serwera - 3 szt. 28) Kabel do projektora VGA-VGA (D-sub) - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.23.72.80-5, 32.42.10.00-0, 32.42.00.00-3, 30.23.60.00-2, 30.23.71.30-9, 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.