eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjno - edukacyjnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Nowa Ruda: Przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjno - edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 335198 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie , ul. Kłodzka 27, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872 45 72, faks (074) 872 90 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gops.nowaruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjno - edukacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjno edukacyjnych dla 24 bezrobotnych mieszkańców Gminy Nowej Rudy, poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Aktywizacja wyzwanie XXI wieku realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO. Warsztaty powinny odbywać się do godz. 18-tej, max. 8 godzin dziennie, na terenie Gminy Miejskiej lub Wiejskiej Nowa Ruda. Termin - październik - grudzień 2011 r. W ramach aktywizacji społecznej zostaną zorganizowanie i sfinansowanie treningi kompetencji i umiejętności społecznych dla 24 beneficjentów. Grupowe i indywidualne warsztaty uczestników projektu z doradcami zawodowymi, które umożliwią profesjonalne poradnictwo zawodowe dla 24 uczestników. Grupowe zajęcia informacyjne z pośrednikiem pracy umożliwią 24 uczestnikom zdobycie wiedzy na temat rynku pracy, aktywnego poszukiwania prac, ofert pracy oraz o usługach i instrumentach rynku pracy. Zostaną zorganizowane grupowe i indywidualne warsztaty dla 24 uczestników projektu z psychologiem, które umożliwią profesjonalne poradnictwo i przełamanie barier związanych z wykluczeniem społecznym oraz otworzenie się na otoczenie tzn. rynek pracy. Grupowe zajęcia z zakresu pomocy przedmedycznej i magazyniera umożliwią 24 uczestnikom zdobycie praktycznych umiejętności. Każdy z 24 uczestników weźmie udział w 20 godzin spotkań z psychologiem, 20 godzin z pośrednikiem pracy, 20 godzin z doradcą zawodowym, 40 godzin z zakresu wiedzy przedmedycznej, 40 godzin z zakresu magazyniera. Ponadto wykonawca zapewni transport dla wszystkich uczestników do i z miejsca prowadzenia zajęć oraz opiekę dla dzieci uczestników szkolenia, które są w wieku przedszkolnym. Wykonawca w ofercie poda informacje o bazie szkoleniowej, warunkach technicznych lokalu oraz dokładną datę rozpoczęcia i zakończenia kursu. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przedłoży szczegółowy program zajęć; b) Wykonawca przedłoży harmonogram zajęć; c) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika, na własność niezbędne materiały dydaktyczne potrzebne do przyswojenia wiedzy teoretycznej oraz inne materiały np. notatnik, długopis itp. z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI i tytułem projektu (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); d) Wykonawca zapewni uczestnikom w dniach szkolenia Catering np. kawa, herbata, napoje (np. woda, soki), pączki, drożdżówki; e) Warsztaty mają zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnych (Dz U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216). g) Wykonawca poza zaświadczeniem, jak w pkt. f, wystawi uczestnikom warsztatów certyfikaty o uczestnictwie w warsztatach z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI oraz tytułem projektu (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Wykonawca w sposób opisany jak w punkcie c i g oznaczy także sale, gdzie będą się odbywały zajęcia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) PZP zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w w/w przepisie PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 920,00 zł. (słownie: tysiąc dziewięćset dwadzieścia złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 4) gwarancyjnych bankowych; 5) gwarancyjnych ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 24.10.2011r., godz. 12.00. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w sekretariacie - w nieprzekraczalnym terminie - do dnia złożenia ofert, tj. do dnia 24.10.2011r., godz. 12.00. Zamawiający zaleca, aby kserokopię w/w dokumentu/ów załączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Gospodarczy Bank Spółdzielczy z/s w Nowej Rudzie Numer konta : 89 9536 0001 3001 0006 7319 0001 tytułem: Przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjno - edukacyjnych, tak by na dzień otwarcia ofert, tj. 24.10.2011r., godz. 12:30 znajdowało się na koncie Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione przez konsorcja w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2) - 6) winno wskazywać jako uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zarówno Lidera - Pełnomocnika Konsorcjum jak i Partnera Partnerów Konsorcjum, zaś dokument potwierdzający ustanowienie wadium powinien zawierać obowiązek jego zapłaty Beneficjentowi zarówno wówczas, gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wówczas, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z Partnerów. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w PZP oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zwrot lub zatrzymanie wadium określa art. 46 PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: rzutnik multimedialny, 5 komputerów przenośnych, tablicę typu Flip - chart, fantom szkoleniowy. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże co najmniej: a) 2 osoby z wykształceniem wyższym magisterskim o kierunku psychologia, w tym jedną z uprawnieniami do badań psychotechnicznych; b) 2 osoby - doradców zawodowych posiadających licencję zawodową doradcy zawodowego; c) 2 osoby - pośredników pracy posiadających licencję zawodową pośrednika pracy; d) 1 osobę - posiadającą uprawnienia ratownika medycznego lub wykształcenie pielęgniarskie; e) 1 osobę - posiadającą doświadczenie i kwalifikacje zawodowe do prowadzenia zajęć w zakresie przedmiotu zamówienia dla części magazynier; f) 1 osobę - lekarza medycyny pracy; 1) oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto podana w formularzu ofertowym; 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto podana w formularzu ofertowym. Wystarczające będzie złożenie: a) oświadczenia o sytuacji ekonomicznej i finansowej; b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymienionych w lit. b) c) może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gops.nowaruda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie z siedzibą przy ul. Kłodzkiej 27, 57-402 Nowa Ruda.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie z siedzibą przy ul. Kłodzkiej 27, 57-402 Nowa Ruda.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.