eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Prace pielęgnacyjne w drzewostanie na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha.



Ogłoszenie z dnia 2010-10-18

Słupsk: Prace pielęgnacyjne w drzewostanie na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha.
Numer ogłoszenia: 335176 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku , ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, faks 059 8413723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace pielęgnacyjne w drzewostanie na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usunięciu posuszu, usunięciu odrostów lub podnoszeniu koron z 808 szt. drzew wyznaczonych na podstawie inwentaryzacji drzewostanu na dzień 20 sierpnia 2010r. na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha wraz z zabezpieczeniem ran po cięciu, uprzątnięciu gałęzi (możliwe bezpłatne przyjęcie gałęzi w oczyszczalni ścieków w odległości około 2 km) i ewentualnym wywozem drewna do magazynu przy ul. Grunwaldzkiej, po uprzednim oszacowaniu ilościowym i wydaniu stosownych asygnat. Drzewa przeznaczone do wykonania prac pielęgnacyjnych są oznakowane. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakościowej i ilościowej na wykonane prace na okres 6 miesięcy licząc od dnia sporządzenia protokołu odbioru prac. Wiosną 2011r. po rozwoju liści Zamawiający przeprowadzi powtórny przegląd drzewostanu i Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia prac w ramach gwarancji. 2. Cmentarz podzielono na 2 części, na zachód i wschód od granicznej alejki świerkowej, i tak: 1)Zadanie Nr 1 obejmuje zachodnią część cmentarza od Alei Świerkowej do ul. Rabina dr. Maxa Josepha, na której przewiduje się usunięcie posuszu, usunięcie odrostów lub podniesienie koron drzew na 337 drzewach, 2)Zadanie Nr 2 obejmuje wschodnią część cmentarza od Alei Świerkowej do ul. Wiśniowej, na której przewiduje się usunięcie posuszu, usunięcie odrostów lub podniesienie koron na 471 drzewach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 6 i 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) w terminie do 22 października 2010r. dla każdego zadania. 2.Wadium powinno być wniesione w formie i na zasadach określonych w art. 45 ust. 1-5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, powinno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku; nr konta: 80124037701111000040698322.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do prac na wysokościach oraz uprawnienia pilarza drzew

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty wszczęcia postępowania dwie usługi o tożsamym charakterze z przedmiotem zamówienia tzn. świadczyli usługi szeroko rozumianej pielęgnacji drzewostanu, tj. formowania koron, prześwietlania drzew, usuwaniu posuszu i odrostów, itp. na około 500 drzew starszych w tym okresie dla każdego zadania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie spełniony dla jednego zadania, jeżeli Wykonawca wykaże zatrudnienie 5 osób w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania, z czego co najmniej 2 osoby muszą posiadać uprawnienia pilarza drzew wraz z uprawnieniami do prac na wysokościach; w przypadku uczestniczenia w dwóch zadaniach ilość pracowników musi być podwójna; ponadto Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą z wykształceniem technicznym ogrodniczym, leśnym lub ukończonym kursem II stopnia NOT w zakresie pielęgnacji drzew i 3 letni staż pracy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł dla każdego zadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego - załącznik nr 7 do SIWZ; wymóg ten będzie spełniony dla jednego zadania, jeżeli Wykonawca wykaże zatrudnienie 5 osób w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania, z czego co najmniej 2 osoby muszą posiadać uprawnienia pilarza drzew wraz z uprawnieniami do prac na wysokościach; w przypadku uczestniczenia w dwóch zadaniach ilość pracowników musi być podwójna; ponadto Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą z wykształceniem technicznym ogrodniczym, leśnym lub ukończonym kursem II stopnia NOT w zakresie pielęgnacji drzew i 3 letni staż pracy, 2)1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ wraz aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeniem do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 4)oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 6, 5)0)wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 6)wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 i 2a do SIWZ (dla każdego zadania oddzielnie), 7)oświadczenie o przyjęciu warunków zamówienia, akceptacji treści SIWZ i wzoru umowy stanowiącej jej integralną część - załącznik nr 3 do SIWZ, 8)dowód wniesienia wadium, 9)parafowany i wypełniony wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany osób odpowiedzialnych po stronie Zamawiającego i Wykonawcy za realizację umowy oraz terminu zakończenia inwestycji nie wynikającego z winy Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 76-200 Słupsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace pielęgnacyjne w drzewostanie na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha - zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usunięciu posuszu, usunięciu odrostów lub podnoszeniu koron z 808 szt. drzew wyznaczonych na podstawie inwentaryzacji drzewostanu na dzień 20 sierpnia 2010r. na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha wraz z zabezpieczeniem ran po cięciu, uprzątnięciu gałęzi (możliwe bezpłatne przyjęcie gałęzi w oczyszczalni ścieków w odległości około 2 km) i ewentualnym wywozem drewna do magazynu przy ul. Grunwaldzkiej, po uprzednim oszacowaniu ilościowym i wydaniu stosownych asygnat. Drzewa przeznaczone do wykonania prac pielęgnacyjnych są oznakowane. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakościowej i ilościowej na wykonane prace na okres 6 miesięcy licząc od dnia sporządzenia protokołu odbioru prac. Wiosną 2011r. po rozwoju liści Zamawiający przeprowadzi powtórny przegląd drzewostanu i Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia prac w ramach gwarancji. Zadanie Nr 1 obejmuje zachodnią część cmentarza od Alei Świerkowej do ul. Rabina dr. Maxa Josepha, na której przewiduje się usunięcie posuszu, usunięcie odrostów lub podniesienie koron drzew na 337 drzewach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace pielęgnacyjne w drzewostanie na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha - zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usunięciu posuszu, usunięciu odrostów lub podnoszeniu koron z 808 szt. drzew wyznaczonych na podstawie inwentaryzacji drzewostanu na dzień 20 sierpnia 2010r. na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha wraz z zabezpieczeniem ran po cięciu, uprzątnięciu gałęzi (możliwe bezpłatne przyjęcie gałęzi w oczyszczalni ścieków w odległości około 2 km) i ewentualnym wywozem drewna do magazynu przy ul. Grunwaldzkiej, po uprzednim oszacowaniu ilościowym i wydaniu stosownych asygnat. Drzewa przeznaczone do wykonania prac pielęgnacyjnych są oznakowane. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakościowej i ilościowej na wykonane prace na okres 6 miesięcy licząc od dnia sporządzenia protokołu odbioru prac. Wiosną 2011r. po rozwoju liści Zamawiający przeprowadzi powtórny przegląd drzewostanu i Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia prac w ramach gwarancji. 1)Zadanie Nr 2 obejmuje wschodnią część cmentarza od Alei Świerkowej do ul. Wiśniowej, na której przewiduje się usunięcie posuszu, usunięcie odrostów lub podniesienie koron na 471 drzewach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.