eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Inwestycja w muzykę - doposażenie Szkoły Muzycznej w Tychach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Tychy: Inwestycja w muzykę - doposażenie Szkoły Muzycznej w Tychach
Numer ogłoszenia: 335163 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406368 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwestycja w muzykę - doposażenie Szkoły Muzycznej w Tychach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Szkoły Muzycznej w Tychach. Zamówienie obejmuje 3 zadania: Zadanie nr 1 - umeblowanie, Zadanie nr 2 - nagłośnienie sal koncertowych i studia nagrań, Zadanie nr 3 - sprzęt i akcesoria komputerowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania dotyczące zamawianego sprzętu znajduje się w załączniku nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie zadania nr 3, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy dostarczyć następujące dokumenty: a) Certyfikat CE (Deklaracja Zgodności CE) - dla oferowanego modelu komputera i monitora. b) Certyfikat ISO 9001 w zakresie sprzedaży, projektowania, logistyki, obsługi, recyklingu produktów oraz rozwiązań informatycznych - dla oferowanego modelu komputera i monitora. c) Certyfikat ISO 14001 w zakresie sprzedaży, projektowania, logistyki, obsługi, recyklingu produktów oraz rozwiązań informatycznych - dla oferowanego modelu komputera i monitora. d) Certyfikat ISO9001 dla autoryzowanego przez producenta serwisu - dla oferowanego modelu komputera i monitora. e) Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową (wydruk ze strony). f) Potwierdzenie producenta, że oferowany model komputera oraz monitora jest produkowany zgodnie z dyrektywą RoHS dotyczącą ograniczenia użycia niebezpiecznych substancji oraz gospodarki zużytym sprzętem elektronicznym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Umeblowanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STALDREW M. Czwarnok, G. Woźniak - Głażewska Sp.J., Ostrów - Kania 21 A, 05-311 Dębe Wielkie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4804,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4929,84

  • Oferta z najniższą ceną: 4929,84 / Oferta z najwyższą ceną: 7189,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Nagłośnienie sal koncertowych i studia nagrań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU RAGTIME, ul. Zwycięstwa 51 A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40426,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51885,09

  • Oferta z najniższą ceną: 51885,09 / Oferta z najwyższą ceną: 70090,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sprzęt i akcesoria komputerowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIKOMP Adam Blankenstein Salon i Serwis Komputerowy, ul. Piastowska 9, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28311,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41082,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41082,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41082,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.