Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-28
Zamość: 7/ZPD/2009
Numer ogłoszenia: 335078 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PGE Zamojska Korporacja Energetyczna SA , ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6774604, faks 084 6774605.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zke.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 7/ZPD/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów reklamowych Kod CPV 22.46.20.00 - 6 do siedziby Zamawiającego przy ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość. Wykaz artykułów reklamowych 1. Długopis świecący - Długopis plastikowy z diodą świecącą różnymi kolorami wewnątrz, - Element świecący - dioda LED, - Kolorowa smycz, - Ilość 5 000 szt., - Wizualizacja długopisu w załączniku 1A - W jednym opakowaniu powinny znajdować się oddzielnie baterie i długopis - Napis PGE Zamojska Korporacja Energetyczna SA na boku długopisu - czcionka ARIAL, wielkość i kolor napisu dopasowana do rozmiaru długopisu w uzgodnieniu z Zamawiającym 2. Koszulka t-shirt - Koszulka t-shirt z logo konkursu Mój Przyjaciel Prąd - Gramatura 120g m2, - Kolor granatowy, - Ilość 100 szt., - Rozmiar - wzrost 140 cm. 3. Komplet piśmienniczy - Zestaw długopis z niebieskim wkładem i czarny cienkopis - Czarne ozdobne pudełko z metalową płytką na logo - Wymiary 18,5x7,5x2,5 cm - Ilość 100 szt., - Wizualizacja kompletu w załączniku 1A - Długopis i cienkopis w kolorze czarnym z metalowymi elementami w kolorze srebrnym - Etui składane z dwóch oddzielnych części - Kolor wewnętrzny etui srebrny lub bardzo podobny - W etui dwie półokrągłe wsuwki do umieszczenia długopisu i cienkopisu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) Potwierdzeniem spełnienia warunków jest podpisane oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2) aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 3) w przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowę regulującą współpracę podmiotów, 4) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 5) załącznik cenowy (zał. Nr 2) 6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument może być złożony wspólnie, lecz w takim przypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólnie (zał. Nr 3) 7) zaakceptowany projekt umowy (zał. Nr 4) Ocena przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zke.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGE Zamojska Korporacja Energetyczna S.A
22-400 Zamość, ul. Koźmiana 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu (kopercie) w siedzibie zamawiającego tj. sekretariat PGE Zamojska Korporacja Energetyczna SA ul. Koźmiana 122-400 Zamość, I piętro pokój nr 105..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Modernizacja instalacji klimatyzacji dla Bloku Operacyjnego
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Roboty budowlane w zakresie: Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej przy ul. Szkolnej 2.
- Remont pomieszczeń piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2.
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków w rejonie odpowiedzialności 32 WOG w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie 2 (dwóch) części.
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Zamość
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku
- "Dostawa materiałów i artykułów reklamowych z nadrukiem na potrzeby Politechniki Łódzkiej".
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.