To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Łódź: zakup artykułów piśmiennych i biurowych - znak sprawy 70/ZP/2008
Numer ogłoszenia: 335069 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257879 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6789952, 6776824, faks 042 6789952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup artykułów piśmiennych i biurowych - znak sprawy 70/ZP/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zakup artykułów piśmiennych i biurowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 141585.88 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GROSS Wazia Spółka Jawna, ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 41368,36 zł
- Oferta z najniższą ceną: 41368,36 zł oferta z najwyższą ceną: 41368,36 zł
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GROSS Wazia Spółka Jawna, ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 33123,85 zł
- Oferta z najniższą ceną: 33123,85 zł oferta z najwyższą ceną: 33123,85 zł
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- XEROMAT SC K. Araczewska, L. Ziółkowski, ul. Słowiańska 1/9, 93-101 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 67093,67 zł
- Oferta z najniższą ceną: 67093,67 zł oferta z najwyższą ceną: 79044,51 zł
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci.
- 30/ZP/2024 Ubezpieczenie kosztów leczenia, assistance, NNW, OC oraz ubezpieczenie bagażu pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Łódzkiego wyjeżdżających służbowo.
- Remont toalet w suterenie, na parterze oraz 1, 2, 3 piętrze budynku "A" Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Dąbrowskiego 5
- Dostosowanie istniejących zabezpieczeń przeciwpożarowych w SP ZOZ MSWiA w Łodzi do obowiązujących przepisów prawa.
- MZŻ.262.12.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Dostawa sprzętu komputerowego (4 części)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Dostawa materiałów promocyjnych z ologowaniem w ilości 300 kompletów
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.