eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano - montażowych srk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-12

POZYCJA 33504

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano - montażowych srk Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Oddział Regionalny - Wrocław - Wydział Realizacji Inwestycji, do kontaktów: - w sprawach technicznych - inż. Andrzej Eidtner- w sprawach proceduralnych - mgr Agata Demianiuk, ul. Joannitów 13, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7173490, 7175589, fax 071 7173490, 7173494, e-mail: ioiw2@pkp.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): ioiw2@pkp.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przesłana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert., - w sprawach technicznych - inż. Andrzej Eidtner - w sprawach proceduralnych - mgr Agata Demianiuk, ul. Joannitów 13, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7173490; 7173455, fax 071 7173490, e-mail: iriwwroc@pkp.wroc.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka Akcyjna; Inne:Zarządzanie liniami kolejowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano - montażowych srk. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: - przejazdy kolejowe w km 83,649 linii nr 143 szlak Wołczyn-Domaszowice;w km 72,467 i km 72,951 linii nr 137 szlak Kędzierzyn Koźle-Twardawa;w km 263,142linii nr 137 szlak Jawor - Legnica Wschód.. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano - montażowych srk związanych z: - zabudową urządzeń SPR i TVu na przejeździe kolejowym w km 83,649 linii nr 143 szlak Wołczyn - Domaszowice ze sterowaniem z nastawni stacji Wołczyn; - zabudową urządzeń SSP na przejeździe kolejowym w km 72,467 linii nr 137 szlak Kędzierzyn Koźle - Twardawa z powtarzaczem na nastawni stacji Twardawa; - zabudową urządzeń SSP na przejeździe kolejowym w km 72,951 linii nr 137 szlak Kędzierzyn Koźle - Twardawa z powtarzaczem na nastawni stacji Twardawa; - zabudową urządzeń SSP na przejeździe kolejowym w km 263,142 linii nr 137 szlak Jawor - Legnica Wschód z powtarzaczem na nastawni stacji Jawor; 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.41.15 - Roboty w zakresie sygnalizacji kolejowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.15 - Roboty w zakresie sygnalizacji kolejowej Oryginalny kod CPV: 45.23.41.16 - Budowa torów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.16 - Budowa torów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zadania obejmuje: 1.wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych wielobranżowych, sporządzonych na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego; 2.wykonanie wg w/w projektów robót budowlano - montażowych; 3.obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania robót oraz opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 4.aktualizację planów sytuacyjno-wysokościowych z inwentaryzacją uzbrojenia na i podziemnego z uzyskaniem klauzuli o przydatności do celów projektowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu, pod rygorem wykluczenia, potwierdza spełnienie następujących warunków: 1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. wykonał minimum trzy projekty branży srk w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) o zakresie i wartości każdego z nich nie mniejszej niż 50 000,00 złotych; 2.2. zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) minimum trzy obiekty branży srk o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia i wartości każdego z nich nie mniejszej niż 500 000 PLN, a roboty te są potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zostały wykonane należycie; 2.3. dysponuje minimum po 1 osobie ( projektantów i kluczowego personelu wykonawstwa dla każdej branży występującej w zamówieniu); 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, której potwierdzeniem jest udokumentowanie: 3.1. średniorocznych przychodów z ostatnich trzech lat obrotowych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres) obliczanych jako średnią arytmetyczną przychodów netto ze sprzedaży i zrównanych z nimi w wysokości 2,0 mln zł; 3.2. wielkością wskaźnika ogólnej płynności finansowej za ostatni rok obrotowy nie mniejszą niż 0,95; liczonego jako iloraz aktywów bieżących do zobowiązań krótkoterminowych. 4.Zamawiający zastrzega wykonanie robót srk przez Wykonawcę siłami własnymi ( bez udziału podwykonawców). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzone na zasadzie spełnia/niespełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca musi spełniać wszystkie wyżej wymienione warunki. Za każdy spełniony warunek Wykonawca otrzyma 1 punkt. Gdy liczba Wykonawców spełniających wymagania określone przez Zamawiającego będzie większa od liczby podanej w ogłoszeniu (5) Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunków określonych poniżej. Wykonawca otrzyma punkty za doświadczenie kluczowego personelu (wykazanego w załączniku nr 2a i 2b do wniosku) oceniane na podstawie robót o wartości minimum 100 000 PLN i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, za jakie byli odpowiedzialni poszczególni członkowie kluczowego personelu. Za każdą taką robotę otrzyma 1 pkt dodatkowy. Wykonawca otrzyma punkty za każda dodatkową robotę budowlano-montażową (wykazaną w załączniku nr 3a do wniosku) wykonaną w okresie ostatnich 5 lat, o wartości minimum 500 000 PLN i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, potwierdzoną dokumentami stwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Za każdą taką robotę otrzyma 1 pkt dodatkowy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawcy załączą do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wraz z opisem profilu działalności firmy potwierdzającym dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, z określeniem osób (osoby) uprawnionych do reprezentowania firmy i sposobu reprezentowania firmy, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej). Odpis z rejestru lub zaświadczenie uznaje się za ważne, jeżeli zostało wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Aktualne - na dzień złożenia wniosku - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia uznaje się za ważne, jeżeli zostało wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 (wg druku załączonego do wniosku - załącznik nr 1). 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych. Zaświadczenie uznaje się za ważne, jeżeli zostało wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Prawa zamówień publicznych. Zaświadczenie uznaje się za ważne, jeżeli zostało wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach: -1;2,4 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ), c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ), -4- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). 6.Wykaz kluczowego personelu, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia ze strony Wykonawcy z podaniem kwalifikacji, doświadczenia i większych robót, za jakie był odpowiedzialny (wg załącznika nr 2a i 2b). Należy dołączyć dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Architektów z aktualną datą ważności oraz decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 3a). 8.Wykaz prac o zakresie i wartości nie mniejszej niż wartość prac projektowych będących przedmiotem zamówienia, w których Wykonawca występował w ciągu ostatnich trzech lat, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( wg załącznika nr 3b). 9.Dokumenty potwierdzające, że wszystkie usługi i roboty wymienione w załączniku nr 3a i 3b do wniosku zostały wykonane z należytą starannością. 10.Bilans oraz rachunek zysków i strat za trzy ostatnie lata obrotowe (2004 - 2006, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres), a jeśli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanych sprawozdaniach. W przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania bilansu należy dostarczyć inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie trzy lata obrotowe. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z treścią art. 23 ust.2 ustawy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; -pełnomocnictwo musi być podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela (przedstawicieli) poszczególnych podmiotów występujących wspólnie; -każdy z członków podmiotów występujących wspólnie składa wymagane oświadczenia i dokumenty dla spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, za wyjątkiem oświadczenia wg załącznika nr 1, które składane jest łącznie. -ocenie indywidualnej podlegają wszystkie podmioty występujące wspólnie w zakresie dokumentów wymienionych w pkt. 1,2,4 i 5. Pozostałe wymagane dokumenty podlegają ocenie wspólnej dla podmiotów występujących wspólnie jako Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że warunek wykazania się wielkością wskaźnika ogólnej płynności finansowej za ostatni rok obrotowy nie mniejszą niż 0,95 spełniać musi każdy z podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1.Wykonawca sporządzi szczegółowe zestawienie wszystkich dostarczanych dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń na formularzu wniosku. 2.Każda strona wniosku wraz z załącznikami i wszystkimi załączonymi dokumentami musi być ponumerowana - z zachowaniem ciągłości numeracji. 3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli zostało udzielone, winno być załączone do wniosku. 4.Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy. 5.Dokumenty, których oryginały lub kopie wchodzą w skład wniosku lub będą okazywane przez Wykonawcę Zamawiającemu sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 6.Zamawiający bądź działające w jego imieniu osoby fizyczne lub prawne są uprawnione do sprawdzenia wiarygodności informacji i danych w przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeniach, zaświadczeniach i wszelkich innych dokumentach. 7.Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, musza być oznaczone klauzulą: DOKUMENT STANOWI TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART.11 UST.4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (DZ.U. z 1993 r Nr 47, poz. 21 z późniejszymi zmianami). 8.Każdy Wykonawca powinien sporządzić jeden oryginał dokumentów tworzących wniosek. Egzemplarz powinien być trwale oprawiony i odpowiednio oznakowany. Wszystkie dokumenty wniosku powinny być pisane drukiem lub ręcznie, nieścieralnym atramentem. Całość wniosku musi być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie - arkusze (kartki) wniosku muszą być zszyte, zbindowane lub trwale połączone w jedną całość inna techniką. 9.Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wzorami oświadczeń i załączników dostepny jest na stronie internetowej Zamawiajacego www.plk-sa.pl. 10.Zamawiający wymaga opracowania projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskania pozwoleń na budowę w terminie do dnia 15.12. 2007 roku. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.