eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Utrzymanie czystości przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Torunia - zamówienie uzupełniające

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Toruń: Utrzymanie czystości przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Torunia - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 335035 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316843 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6693100, faks 056 6612109.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Torunia - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Niniejsze przedsięwzięcie dotyczy utrzymania w należytej czystości 77 przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Torunia. Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp. Pod pojęciem przystanku rozumie się otoczenie wiaty i chodnik na całej długości zatoki. W przypadku braku zatoki przez przystanek rozumie się powierzchnię po 15 m w każdą stronę od znaku - słupka z tablicą przystanku lub wiaty przystankowej na całej szerokości ciągu pieszego. Zakres czynności wchodzących w zakres zadania: -zmiatanie i zbieranie nieczystości z terenu przystanku, -zainstalowanie na każdym przystanku kosza na śmieci mocowanego na słupkach o niewielkim przekroju otworu na wrzucanie śmieci i jego bieżące opróżnianie, -odśnieżanie, likwidacja gołoledzi, posypywanie piaskiem, -wywożenie śniegu z przystanku z częstotliwością zapewniającą estetyczny wygląd terenu przystanku i bezpieczeństwo pasażerów przebywających na tym terenie, -zgłaszanie do Zamawiającego wszystkich zauważonych usterek wiat przystankowych, wygrodzeń, słupków, gablot, ławek, stwierdzonych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać czynności określone powyżej z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo pasażerów przebywających na terenie przystanku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe - Aldom Mariusz Górski, Bogusław Sokołowski, ul. Skłodowskiej 73, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129729,60

  • Oferta z najniższą ceną: 129729,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12729,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnieniem dla udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy na usługę dotyczącą utrzymania czystości przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Torunia - zamówienie uzupełniające jest: 1.Miejski Zarząd Dróg w Toruniu 19 marca 2010r. udzielił zamówienia na utrzymanie czystości przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Torunia - umowa nr 38/BP/10, a zatem zamówienie uzupełniające planowane jest do udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 2.Wartość planowanego zamówienia uzupełniającego oszacowanego na podstawie wyceny szacunkowej wynosi 120.120,00 zł netto (129.729,60 zł brutto), co stanowi 22,44 % wartości zamówienia podstawowego i nie przekracza 50% wartości tegoż zamówienia. Dotychczas do zamówienia podstawowego nie zostało udzielone żadne zamówienie uzupełniające; 3.Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe - usługi polegające na utrzymaniu w należytej czystości 77 przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Torunia. Pod pojęciem przystanku rozumie się otoczenie wiaty i chodnik na całej długości zatoki. W przypadku braku zatoki przez przystanek rozumie się powierzchnię po 15 m w każdą stronę od znaku - słupka z tablicą przystanku lub wiaty przystankowej na całej szerokości ciągu pieszego. Zakres czynności wchodzących w zakres zadania: -zmiatanie i zbieranie nieczystości z terenu przystanku, -zainstalowanie na każdym przystanku kosza na śmieci mocowanego na słupkach o niewielkim przekroju otworu na wrzucanie śmieci i jego bieżące opróżnianie, -odśnieżanie, likwidacja gołoledzi, posypywanie piaskiem, -wywożenie śniegu z przystanku z częstotliwością zapewniającą estetyczny wygląd terenu przystanku i bezpieczeństwo pasażerów przebywających na tym terenie, -zgłaszanie do Zamawiającego wszystkich zauważonych usterek wiat przystankowych, wygrodzeń, słupków, gablot, ławek, stwierdzonych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać czynności określone powyżej z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo pasażerów przebywających na terenie przystanku. Usługi wchodzące w zakres zamówienia uzupełniającego mają takie same nazwy i kody CPV (Główny przedmiot: 90.61.00.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic; dodatkowy przedmiot: 90.50.00.00-2 - Usługi związane z odpadami), jak określone w dokumentacji przetargowej dla zamówienia podstawowego i dotyczą tego samego rodzaju usług, co usługi realizowane w ramach zamówienia podstawowego. 4.Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i dotyczyło utrzymania czystości przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Torunia - sygnatura przetargu ZP-3410/9/10. Rozpoczęto je zamieszczeniem ogłoszenia o zamówieniu na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu oraz na stronie internetowej dnia 17 lutego 2010r. Jednocześnie ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych nr 44956-2010 z dnia 17.02.2010r. Zgodnie z art.36 ust. 2 pkt 3 oraz art.41 pkt 15 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), w ogłoszeniu zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego. Wykonawcą zamówienia jest: Mariusz Górski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe - ALDOM z siedzibą w Toruniu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 73 oraz Bogusław Sokołowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe - ALDOM z siedzibą w Toruniu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 73, Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe - ALDOM s.c., które złożyło ofertę na kwotę 535.392,00 zł netto (572.869,44 zł brutto) zobowiązując się do zrealizowania usługi w terminie do 19 marca 2013r.; 5.Wartość zamówienia uzupełniającego ustalona w wyniku przeprowadzonych negocjacji wynosi 120.120,00 netto/ 535.392,00 zł netto (wartość zamówienia podstawowego), co stanowi 22,44 % jego wartości, a zatem zamówienie uzupełniające mieści się w założonej wartości zamówień uzupełniających; 6.Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i planowane jest do udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usługi, który zadanie realizuje sprawnie, terminowo i z należytą starannością. Wykonawca posiada również potencjał techniczny i ludzki w ilości zapewniającej równoległe wykonanie zamówienia podstawowego, jak i uzupełniającego. Z uwagi na okoliczność, iż w przedmiotowej sprawie łącznie zachodzą wszystkie przesłanki zastosowania art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy udzielenie zamówienia uzupełniającego jest uprawnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.