eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › budowa Pawilonu Wystawienniczo-Informacyjnego >Wyspiański 2000< w Krakowie - Plac Wszystkich Świętych/ul. Grodzka 19

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-19

POZYCJA 3348

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: budowa Pawilonu Wystawienniczo-Informacyjnego >Wyspiański 2000< w Krakowie - Plac Wszystkich Świętych/ul. Grodzka 19

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, do kontaktów: Zrinka Perčić, Oddział Zamówień Publicznych, tel. 012 61 61 757, pl. Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161236, 6168800, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Dorota Turska, pok. 244, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 61 61 217, fax 012 61 61 217, e-mail: info@um.krakow.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Kancelaria Magistratu, stanowisko numer 1, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Pawilonu Wystawienniczo-Informacyjnego >Wyspiański 2000< w Krakowie - Plac Wszystkich Świętych/ul. Grodzka 19. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Pawilonu Wystawienniczo-Informacyjnego >Wyspiański 2000< w Krakowie - Plac Wszystkich Świętych/ul. Grodzka 19, a w szczególności: 1) dokonanie zgłoszeń budowy przyłączy, 2) wykonanie prac przygotowawczych oraz budowa Pawilonu wraz z przyłączami infrastruktury technicznej oraz wyposażeniem. Wyposażenie inwestycji obejmuje wszelkie maszyny, urządzenia oraz inne składniki i elementy wyposażenia, jakie są niezbędne do rozpoczęcia użytkowania Pawilonu zgodnie z jego przeznaczeniem, a także zagospodarowanie terenu w granicach określonych w decyzji o pozwoleniu na budowę, 3) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentów niezbędnych do zawarcia umów z właściwymi dostawcami mediów, 4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnych w świetle Prawa budowlanego dokumentów, w tym wniosku, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, dokonanie wszelkich czynności poprzedzających złożenie wniosku oraz udział w czynnościach wynikających z postępowania w sprawie pozwolenia na użytkowanie, 5) przeprowadzenie rozruchów mechanicznych i technologicznych wszelkich maszyn i urządzeń w jakie zostanie wyposażona inwestycja oraz przekazanie inwestycji Zamawiającemu, a także opracowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z wszelkimi instrukcjami obsługi związanych z nią maszyn i urządzeń oraz pozostałego wyposażenia, 6) zapewnienie wykonywania przeglądów warunkujących ważność gwarancji na wszystkie maszyny i urządzenia technologiczne oraz pozostałe wyposażenie inwestycji do czasu dokonania przez Zamawiającego bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy, 7) zapewnienie przeszkolenia w zakresie użytkowania Pawilonu, to jest w zakresie obsługi i bieżącej konserwacji maszyn, urządzeń oraz pozostałego wyposażenia obiektu, 8) koordynacja robót budowlanych z planowanymi przez Zamawiającego inwestycjami w zakresie infrastruktury drogowej i technicznej w przypadku ich realizacji. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów wystawiania sztuki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów wystawiania sztuki 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość 60 tysięcy euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wymagane wadium wynosi 150.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz: 1. posiadają doświadczenie w robotach budowlanych polegających na wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch obiektów kubaturowych o wartości minimum 10 mln zł każdy, z czego przynajmniej jeden obiekt o indywidualnym wykończeniu (np. elewacja ze szkła na indywidualne zamówienie, elewacja z elementami ceramicznymi, elewacja z elementami witraży itp.), 2. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania powierzonych im czynności oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, tj.: 2.1. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, 2.2. kierownikami robót branżowych posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń we właściwych specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji: urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) drogowej. 3. w ciągu ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, uzyskali przychody netto z działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 10 mln złotych, 4. dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 15% ceny oferty. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem oraz, że nie podlega wykluczeniu zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty: 1. "Oświadczenie Wykonawcy" - wypełnione i podpisane odpowiednio przez - osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione na wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, 7. Uprawnienia budowlane dla osób, które będą wykonywać zamówienie, wymienionych w wykazie, o którym mowa w punkcie 6, 8. Zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które będą wykonywać zamówienie, wymienionych w wykazie, o którym mowa w punkcie 6, 9. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwóch obiektów kubaturowych o wartości minimum 10 mln złotych każdy, z czego przynajmniej jeden obiekt o indywidualnym wykończeniu (np. elewacja ze szkła na indywidualne zamówienie, elewacja z elementami ceramicznymi, elewacja z elementami witraży itp.), 10. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 9. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 11. Rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty i zysk, 12. Informację banku potwierdzającą stan posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową (z podaniem ich wysokości) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert."

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.03.2006, cena - 27.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.03.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.03.2006, godzina 13:00, Urząd Miasta Krakowa, plac Wszystkich Świętych 3-4, Sala Portretowa.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.