eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zwiększenie wydajności i funkcjonalności centralnych zasobów informatycznych dla potrzeb realizacji wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen - rozbudowa sprzętowa zasobu centralnego - zaprojektowanie oraz rozbudowa sprzętowa mocy obliczeniowej istniejącego



Ogłoszenie z dnia 2005-07-11

POZYCJA 33485

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zwiększenie wydajności i funkcjonalności centralnych zasobów informatycznych dla potrzeb realizacji wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen - rozbudowa sprzętowa zasobu centralnego - zaprojektowanie oraz rozbudowa sprzętowa mocy obliczeniowej istniejącego zasobu centralnego Policji w zakresie dodatkowych serwerów, licencji oraz rozbudowa środowiska backupowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Główna Policji, do kontaktów: Adam Królikowski, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, tel. 022 6012102, fax 022 6011857, e-mail: mewa@kgp.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, Barbara Polańska, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, tel. 022 6011617, fax 022 6011857, e-mail: mewa@kgp.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, Kancelaria - pokój 406, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, tel. 022 6012660, fax 022 6011857. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie wydajności i funkcjonalności centralnych zasobów informatycznych dla potrzeb realizacji wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen - rozbudowa sprzętowa zasobu centralnego - zaprojektowanie oraz rozbudowa sprzętowa mocy obliczeniowej istniejącego zasobu centralnego Policji w zakresie dodatkowych serwerów, licencji oraz rozbudowa środowiska backupowego 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy mocy obliczeniowej KSIP, opartego o bazę danych Oracle 9i, pracującego na klastrze 3 serwerów bazodanowych i klastrze 3 serwerów aplikacyjnych z systemem operacyjnym HP-UX 11i, pod kontrolą MC/ServiceGuard, polegające na: 1. Wykonaniu projektu technicznego rozbudowy systemu KSIP 2. Dostarczeniu niezbędnej do wykonania rozbudowy ilości licencji Oracle dla bazy danych i serwera aplikacji 3. Rozbudowie systemie backupu środowiska KSIP 4. Wykonaniu rozbudowy systemu KSIP zgodnie z zaakceptowanym projektem technicznym. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne Oryginalny kod CPV: 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. Wykonanie projektu technicznego rozbudowy systemu KSIP zakładającego: - Zastąpienie partycji KSIP1 klastra serwerów bazy danych KSIP nowym 16-procesorowym serwerem o mocy obliczeniowej powyżej 300 tys. TPM, posiadającym co najmniej: a) Pamięć operacyjna: 128GB RAM b) Dyski wewnętrzne - 8 x 73GB c) Interfejsy LAN: 5 x 100 BASE T, 2 x 1000 Base SX d) Interfejsy HyperFabric2: 2 e) Interfejsy FC: 4 - Zastosowany serwer musi mieć możliwość rozbudowy do 128 procesorów - Uruchomienie zastąpionej partycji KSIP1 jako czwartego węzła klastra aplikacyjnego systemu KSIP 2. Dostarczenie niezbędnej do wykonania rozbudowy ilości licencji Oracle dla bazy danych [DB 9i + Partitioning + Real Aplication Cluster (RAC) i serwera aplikacji (Internet Aplication Server (IAS) 10g Enterprise Edition] 3. Rozbudowa systemu backupu środowiska KSIP przy założeniach: - dodanie 2 switch'y fibre channel o przepustowości 2MBit na port i 32 portach każdy w pełni wyposażonych w moduły światłowodowe short wave (SFP) - biblioteka taśmowa w konfiguracji - 4 napędy LTO2 Ultrium - 60 slotów na taśmy - intefejs Fibre Channel - 80 taśm LTO2 Ultrium (200 GB bez kompresji) do wyspecyfikowanej biblioteki - obudowa do montażu w szafie (rack) - szafa (rack) 42U z wyposażeniem (panele boczne, balast, stabilizator, uziemienie, przednie panele zakrywające wolne miejsce) - niezbędne licencje HP DataProtektor dla zakupowanej biblioteki wraz z opcją on-line backup bazy danych Oracle - instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania w istniejącym środowisku. 4. Wykonanie rozbudowy systemu KSIP zgodnie z zaakceptowanym projektem technicznym. 5. Uruchomienie i konfiguracja bazy danych KSIP na dostarczonym serwerze. 6. Uruchomienie na nowym węźle aplikacji policyjnych eksploatowanych na pozostałych węzłach klastra aplikacyjnego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 150 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za realizowany przedmiot umowy zostanie dokonana przelewem bankowym na rachunek wykonawcy w ciągu 45 dni od daty dostarczenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 1. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp. 2. Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wykonawców wspólnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Umocowanie musi być złożone wraz z wnioskiem do udziału w postepowaniu. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 - z późn. zmianami), a także nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 cytowanej ustawy, 2) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno wdrożenie rozległego systemu informatycznego dla minimum 500 użytkowników pracujących równolegle w systemie, w rozproszonej geograficznie organizacji; 3) dysponują centrum serwisowym, przyjmującym zgłoszenia w trybie 24/7/365 (24 godziny, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku), wyposażone w specjalizowaną aplikację do obsługi zgłoszeń drogą telefoniczną, faksową oraz e-mailową. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg aktualności spełnia odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony wcześniej, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 5) oświadczenie wykonawcy złożone w myśl art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1 ppkt 1), 3) i 4), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1 pkt 1 ppkt 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 4 000 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu wykonawca składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien załączyć oświadczenie, potwierdzające że poświadczenia bezpieczeństwa osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, uprawniające do dostępu do danych opatrzonych klauzulą co najmniej POUFNE zostaną dostarczone zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2) Wykaz wykonanych wdrożeń rozległych systemów informatycznych dla minimum 500 użytkowników pracujących równoległe w systemie, w rozbudowanej i rozproszonej geograficznie organizacji w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości w złotych polskich, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazy wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych wdrożeń. 3) Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że dysponuje on centrum serwisowym przyjmującym zgłoszenia serwisowe w trybie 24/7/365 (24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku), wyposażone w specjalizowaną aplikację do obsługi zgłoszeń drogą telefoniczną, faksową oraz e-mailową. W oświadczeniu wykonawca winien podać numer telefonu, faksu, adres e-maila centrum serwisowego oraz nazwę wykorzystywanej aplikacji do obsługi zgłoszeń serwisowych. Forma złożenia dokumentów: 1. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do Ewidencji Działalności Gospodarczej, rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, albo przez osobę/osoby umocowane przez osoby uprawnione, przy czym umocowanie musi być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym przez tłumacza przysięgłego. 3. W przypadku gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, wówczas będzie żądał od wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 4. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w zaklejonej kopercie zaadresowanej: BIURO LOGISTYKI POLICJI KGP 02-542 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pok. 406 i oznaczonej: "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, nr sprawy 32/BŁII/05/BP". Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny wniosków w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku. 2. Zamawiający do składania ofert zaprosi 5 wykonawców, którzy uzyskają najwyższe oceny spełnienia tych warunków w oparciu o następujące kryteria: Lp. - Nazwa kryterium 1. Liczba wdrożeń rozległych systemów informatycznych dla minimum 500 równolegle pracujących użytkowników 1 wdrożenie - 5 pkt 2 - 3 wdrożeń - 15 pkt 4 - 6 wdrożeń - 30 pkt powyżej 6 wdrożeń - 50 pkt. Maksymalnie do uzyskania 50 punktów. Źródło informacji: wykaz wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych w nim wdrożeń, o którym mowa w pkt III.2.1.3).2). 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001:2000 Posiadanie certyfikatu - 10 pkt Brak certyfikatu - 0 pkt Maksymalnie do uzyskania 10 punktów. Źródło informacji: dołączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu certyfikat ISO 9001:2000. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 41 - 39382 z dnia 26.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% gwarancja - 10%. Kolejność według znaczenia: Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 32/BŁiI/05/BP/SCH/05.01.01.02. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 22.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak. Zamówienie w ramach projektu "zwiększenie wydajności i funkcjonalności centralnych zasobów informatycznych dla potrzeb realizacji wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen - rozbudowa sprzętowa zasobu centralnego". 4) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.