To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-09
Wrocław: Dostawa bielizny pościelowej do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
Znak postępowania: ZP-76/WZŻ/2014
Numer ogłoszenia: 334802 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316426 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny pościelowej do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-76/WZŻ/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa bielizny pościelowej do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny pościelowej do następujących obiektów Zamawiającego: 1)Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław; 2)Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław; 3) Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław; 4) Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław; 5) Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław; 6) Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław; 7) Żłobek nr 9, ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław; 8) Żłobek nr 11, ul. Hubska 39, Wrocław; 9) Żłobek nr 12, ul. Jugosłowiańska 83a, Wrocław; 10) Żłobek nr 13, ul. Wieczysta 107, Wrocław; 11) Żłobek nr 14, ul. Mulicka 4c, Wrocław; 12) Żłobek nr 15, ul. Łukowa, Wrocław; 2. Prześcieradła z pozycji nr 5 - załącznika nr 2 zestawienia kosztów zadania muszą pasować do leżaczków będących na wyposażeniu żłobków obrazek leżaczka stanowi załącznik nr 2A do SIWZ. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2 - zestawienie kosztów zadania (załącznik nr 2 stanowić będzie załącznik do umowy) i załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie noszący śladów uszkodzeń i użytkowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia nie spełnia tego wymogu, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości zamówienia, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia wyposażenia wolnego od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 7. Wykonawca zagwarantuje bezpłatny transport zamawianego przedmiotu zamówienia we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek oraz jego wniesienie. 8. Wszystkie oferowane przedmioty muszą posiadać zgodnie z polskim prawem stosowne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia ich do sprzedaży, które wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru. 9. Wykonanie zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi spełniać normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. 10. Wszystkie nazwy własne użyte w opisie, określające typ produktu lub producenta, nazwy koloru z konkretnego katalogu czy zdjęcia konkretnego produktu zostały podane przykładowo a ich wskazanie ma na celu określenie minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. 9. Dopuszcza się materiały i technologie równoważne w stosunku do przywołanych. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe niż produkt określony przez Zamawiającego. 10.Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej (na własny koszt) i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości dostaw i podpisania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.61.20 - Poduszki 39.51.21.00 - Prześcieradła 39.51.25.00 - Poszewki na poduszki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM WASIELEWSKI Adam Wasielewski W & A
jakie przetargi wygrała firma
ADAM WASIELEWSKI Adam Wasielewski W & A
- Adam Wasielewski W&A, ul. Powstańców Wielkopolskich 47/5, 63-800 Gostyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42512,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52199,82
Oferta z najniższą ceną: 52199,82 / Oferta z najwyższą ceną: 52199,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.
- Dostawa pościeli do internatów Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych
- 28/TP/ZP/D/2024 Dostawa pościeli jednorazowej, folii jednorazowej, poduszek wielorazowych i butów wielorazowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą "Wsparcie Mazowieckiego (...)
więcej: Bielizna pościelowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.