Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-28
Lublin: Modernizacja pomieszczeń w kondygnacji podziemnej piwnic oraz klatki schodowej Pogotowia Opiekuńczego w Lublinie ul. Kosmonautów 51.
Numer ogłoszenia: 334776 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Opiekuńcze , ul. Kosmonautów 51, 20-358 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0 81 744 02 36, faks 0 81 443 18 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń w kondygnacji podziemnej piwnic oraz klatki schodowej Pogotowia Opiekuńczego w Lublinie ul. Kosmonautów 51..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Roboty budowlane w pomieszczeniach: 1. Magla 2. Suszarni 3. Pralni 4. Sali gimnastycznej 5. Natrysków 6. Szatniach - Roboty budowlane w korytarzu przy pralni - Roboty budowlane na małej klatce schodowej do przedszkola - Roboty budowlane na korytarzu przy jadalni - Roboty budowlane na klatce schodowej do piwnic - Wykonanie wentylacji mechanicznej w pralni i suszarni - Uprzątnięcie placu budowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: l. l. Dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2. Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych (min 3 roboty o wartości co najmniej 100 000,00,- zł brutto każda). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według zał. nr 2) 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Uprawnienia budowlane osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w specjalnościach: 3.1.1. konstrukcyjno-budowlanej wraz z ważnymi zaświadczeniami o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa 3.2.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (min 3 roboty o wartości co najmniej 100 000,00,- zł brutto każda)- z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (według załącznika nr 4) 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wymagany w pkt. 2.1. niniejszej części dokument winien złożyć każdy wykonawca. - Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 7. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.96
- 2 - okres gwarancji - 0.02
- 3 - okres realizacji - 0.02
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.po.bip.lublin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Opiekuńcze w Lublinie 20 -358 Lublin ul. Kosmonautów 51.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Pogotowie Opiekuńcze w Lublinie 20 -358 Lublin ul. Kosmonautów 51.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby endoskopii, sterylizacji i bloku operacyjnego
- Dostawa wyrobów medycznych. NOZ.25.05.24
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 7 części
- Zakup licencji i subskrypcji oprogramowania i urządzeń informatyki śledczej
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej pomiędzy budynkami Gospodarcza 22 i Gospodarcza 24 w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Stołuń działka nr 237 - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.