eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podkowa Leśna › Przebudowa ulicy Iwaszkiewicza w Podkowie Leśnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-02

Ogłoszenie nr 334746 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.

Podkowa Leśna: Przebudowa ulicy Iwaszkiewicza w Podkowie Leśnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 315100


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 318212


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, krajowy numer identyfikacyjny 50713800000, ul. ul. Akacjowa  , 05807   Podkowa Leśna, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 7589878, 7589004, faks 227 589 003, e-mail urzadmiasta@podkowalesna.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.podkowalesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Iwaszkiewicza w Podkowie Leśnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 271.7.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

UWAGA: Miasto jest w całości wpisane do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie (Dec. Nr. 1194A z dnia 22.10.1981 r.) Przedmiotem ochrony jest układ urbanistyczny, zabudowa oraz zieleń w granicach administracyjnych miasta. Przebudowa ulicy Iwaszkiewicza Nazwa zadania z planu finansowego w ramach, którego zamówienie będzie realizowane oraz klasyfikacja budżetowa Przebudowa ulicy Iwaszkiewicza 600/60016/6050 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia (ilościowy - jakościowy) zgodnie z art. 29-31 ustawy Pzp (to co ma być zamieszczone w SIWZ i ogłoszeniu) Zakres robót obejmuje: -roboty pomiarowe, -roboty rozbiórkowe: (krawężniki betonowe, ławy pod krawężniki, frezowanie nawierzchni bitumicznej, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, wywiezienie gruzu z terenu budowy ) -roboty ziemne: korytowanie pod jezdnię, zjazdy, chodniki, wykonanie wykopów pod elementy odwodnienia. -podbudowa: pod jezdnie i zjazdy, warstwa górna 12cm z kruszywa kamiennego 0-31,5, warstwa dolna grubości 15 cm. z kruszywa kamiennego 31,5-63 stabilizowanego mechanicznej na 10cm warstwie odsączającej piaskowej pod jezdnią i zjazdami w krawężnikach betonowych 15x30. Na wysokości zjazdów po stronie krawężnika ze światłem należy stosować krawężnik najazdowy. -nawierzchnie: jezdnia z kostki betonowej szarej w formie kwadratu o wymiarach zawartych pomiędzy 20cm a 25cm grubości 8cm, na 3cm podsypce cementowo piaskowej (1:4), zjazdy do posesji z kostki betonowej 8cm "Holand" w kolorze grafitowym na podsypce cementowo-piaskowej. Od strony północnej opornik 12X25 , od strony południowej krawężnik 15x30 chodniki: z kostki betonowej 8cm na podsypce cementowo piaskowej 1;4, w systemie trzech kostek prostokątnych o proporcji zbliżonych do 1:1,5 - 1:2 - 1:2,5 przy krótszej krawędzi o wymiarze zawartym pomiędzy 15cm a 20cm, o nie fazowanych krawędziach, delikatnie szorstkiej powierzchni (drobnopłukana, płmieniowaną, śrutowana) w kolorach jasnoszarych Jako wzorzec porównawczy można przyjąć kostkę VIA TRIO śrutowaną jasnoszarą firmy LIBET. i 10cm warstwie z mieszanki kruszywa naturalnego częściowo w obrzeżu betonowym 30x8 częściowo przyległy do krawężnika i cokołów ogrodzeń. - odwodnienie: odprowadzenie wód opadowych przewiduje się do gruntu poprzez pobocze : warstwa górną należy wykonać z geokraty wysokości 4cm wypełnionej humusem z obsianiem trawą na 10cm warstwie pośredniej z odseparowaniem geowłókniną z kruszywa kamiennego 4/31, warstwa dolna z kruszywa kamiennego 31.5 /63 w geowłókninie separacyjnej. - roboty porządkowe, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych oraz studni telefonicznych Wzory kostek betonowych przed wbudowaniem muszą uzyskać akceptację zamawiającego. Przed przystąpieniem do prac i po ich zakończeniu Wykonawca dokona wspólnych z konserwatorami sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie miasta Podkowa Leśna przeglądów stanu powierzchniowych elementów instalacji wod-kan, i sporządzi odpowiedni protokół. Na wprowadzenie na plac budowy zaproszeni zostaną przedstawiciele telekomunikacji i gazowni. W przypadku konieczności ustanowienia nadzoru właścicielskiego związanego z pracami w pobliżu urządzeń telekomunikacyjnych i gazowych, nadzór taki zapewni Wykonawca i poniesie jego koszty. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania właścicieli nieruchomości przyległych do odcinka ulicy, na której prowadzone będą roboty o utrudnieniach w ruchu związanych z prowadzonymi robotami, na minimum trzy dni robocze przed rozpoczęciem robót w terenie. Wykonawca dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym przez siebie projektem czasowej organizacji ruchu zatwierdzonej przez Starostę Grodziskiego na czas prowadzenia robót. Projekt czasowej organizacji ruchu musi zostać złożony do zatwierdzenia w Starostwie Grodziskim najpóźniej w ciągu 10 dni od dnia zawarcia umowy. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z projektami wykonawczymi, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do dnia oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie kierownik budowy. Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach gdzie może nastąpić ich uszkodzenie. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy. Za zakończenie robót Zamawiający uznaje możliwość przejęcia pasa drogowego w użytkowanie, zgodnie z postanowieniami ustawy z 1994 roku - Prawo budowlane oraz wymaganiami eksploatatora dróg publicznych i Zarządcy dróg. Za dzień zakończenia robót uznaje się datę spisania protokołu końcowego odbioru robót wraz z przekazaniem przedmiotu zamówienia do eksploatacji Urzędowi Miasta Podkowa Leśna, w tym dokumentacji powykonawczej - inwentaryzację powykonawczą lub oświadczenie (wraz z kopią zgłoszenia) uprawnionego geodety o zgłoszeniu do opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej inwentaryzacji powykonawczej, atesty i certyfikaty oraz świadectwa zgodności lub aprobaty techniczne użytych materiałów, oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu wyżej wymienionych materiałów budowlanych, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzyć) powierzchnie biologiczne i inne powierzchnie w przypadku zniszczenia. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji jakości. Niezależnie od gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przez okres min 36 miesięcy (zgodnie z formularzem oferty), licząc od, daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za sprawdzenie dokumentacji projektowej otrzymanej od Zamawiającego i w przypadku stwierdzenia błędów niezwłocznie zgłasza je na piśmie Zamawiającemu. Jeżeli dokumentacja projektowa zawiera nazwy własne lub wskazuje na pochodzenie towarów i urządzeń to określa ona minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pod warunkiem, że będą one posiadać jakość i parametry nie gorsze od zaprojektowanych wskazanych w dokumentacji, poakceptacji przez Zamawiającego. Równoważność przyjętych rozwiązań obowiązany jest wykazać Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne. Wbudowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych nie może wpłynąć na jakość przebudowanej drogi. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV wraz z wyjaśnieniem: CPV 45 233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg . CPV 45 233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. Termin realizacji. Do dnia 15.12.2016r. 8. Warunki udziału Wykonawców ( licencje, koncesje, pozwolenia, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby, ubezpieczenie OC, posiadane środki finansowe itp.) - - Zapewnią nadzór nad wykonywanymi robotami przez osobę (kierownika budowy) posiadającą niezbędne uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia -- Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł - Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy, - Zamawiający będzie wymagał zabezpieczenia należytego wykonania robót Minimalny okres rękojmi 36 miesięcy, maksymalny okres rękojmi 60 miesięcy Data ustalenia wartości zamówienia 2016- kosztorys inwestorski wrzesień 2016r. Inne ważne informacje mające wpływ na realizację umowy, (przewidywana zmiana umowy, określenie w jakich przypadkach) W przypadku wystąpienia w czasie realizacji zamówienia okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie robót objętych zamówieniem istnieje możliwość wstrzymania prac do czasu usunięcia lub wyjaśnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót. - W przypadku wystąpienia w czasie realizacji zamówienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie robót budowlanych objętych zamówieniem. - Z powodu konieczności wykonania dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę. - Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. - Z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. - Z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT857776.17
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Dombruk -Tomasz Bończak Sp.j ul.Kusocińskiego 28 05-850 Ożarów Mazowiecki,  biuro@dombruk.com.pl,  ul.Kusocińskiego 28,  05-850,  Ożarów Mazowiecki,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 658467.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 658467.70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 658467.70
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.