eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT BUDYNKU NR 48 W POLSKIEJ NOWEJ WSI - ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-02

Ogłoszenie nr 334741 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.

Wrocław: REMONT BUDYNKU NR 48 W POLSKIEJ NOWEJ WSI - ETAP II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 307018-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 309769-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka  126, 50984   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 261 65 68 40, faks 261 65 68 02, e-mail szp@rzi.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT BUDYNKU NR 48 W POLSKIEJ NOWEJ WSI - ETAP II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont "Remont budynku nr 48 w Polskiej Nowej Wsi". Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji remontu i przebudowy hali sportowej i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30, 31 ustawy PZP. Zakres prac remontowych do wykonania w ramach zadania. 3.2.1. Branża budowlana. 1. Rozbiórka istniejących warstw połaci dachowej naw bocznych i wewnętrznych okładzin sufitowych. 2. Wymiana uszkodzonych i uzupełnienie w razie potrzeby elementów więźby dachowej z zabezpieczeniem ich do stopnia NRO. 3. Wykonanie nowych warstw połaci dachowych naw bocznych wraz z nowymi obróbkami blacharskimi, orrynnowaniem i rurami spustowymi oraz drewnianymi elementami okapu. 4. Wymiana warstw posadzkowych na gruncie w zakresie przewidzianym w projekcie. 5. Konserwacja posadzek w pomieszczeniach naw bocznych w których warstwy posadzkowe nie podlegają wymianie. 6. Odtworzenie murowanych ścianek w pomieszczeniach zaplecza socjalnego. 7. Wymiana tynku na ścianach zewnętrznych pomieszczeń kancelarii i zaplecza szatniowo-sanitarnego na płyty klimatyczne. 8. Wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczeniach naw bocznych. 9. Zasypanie istniejących kanałów technicznych z wykonaniem wierzchniej warstwy betonu. 10. Demontaż i osadzenie nowych nadproży systemowych w otworach drzwiowych pomiędzy nawami bocznymi a halą główną. 11. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz dwóch par drzwi zamontowanych we wrotach hangaru. 12. Skucie i wykonanie nowej wyprawy tynkarskiej na elewacji naw bocznych wraz z oczyszczeniem i pomalowaniem krat okiennych. 13. Wykonanie oznakowania miejsc postojowych w hali głównej. Zakres robót, który nie został ujęty w części projektowej: 14. Demontaż płyt pilśniowych podbitki, które uległy zalaniu i korozji biologicznej, na 95 % powierzchni sufitu w hali głównej ok. 2690 m2. Demontaż należy prowadzić tak aby nie uległa uszkodzeniu powłoka malarska stalowych kratownic konstrukcji nośnej, której wykonanie objęte jest gwarancją. 15. Utylizacja powstałych w trakcie demontażu podsufitki odpadów. 16. Montaż pomiędzy krokwiami drewnianymi podbitki z surowej płyty HDF gr. 3mm mocowanej do drewnianych łat oraz podpartej na długości dodatkowymi deskami gr. 32 mm przymocowanymi obustronnie do krokwi drewnianych. Długość podparcia dwustronnego ok. 1416 mb. 17. Zabezpieczenie preparatami o właściwościach przeciwgrzybicznych i zabezpieczających pożarowo elementów przekrycia dachowego: krokwi, płyt HDF oraz desek stanowiących ich podparcie. 18. Wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej jednorzędowej w ścianach zewnętrznych naw bocznych. Grubość ścian ok. 45 cm. Długość ścian w których przewidziane jest wykonanie iniekcji ok. 90,0 m. Dopuszczalne jest wykonanie iniekcji ciśnieniowej przy użyciu dwuskładnikowych płynów iniekcyjnych na bazie krzemianowo-estrowej albo jednoskładnikowych na bazie krzemianowej. Wykonanie zgodne z kartą techniczną producenta wyrobu zaakceptowanego przez Inspektora nadzoru. 19. Wykonanie izolacji poziomej w ścianach działowych gr. 15 cm naw bocznych, których rozbiórka i odtworzenie nie jest przewidziane. Dopuszczalna metoda to iniekcja jednostronna jednorzędowa grawitacyjna albo przy użyciu kremów iniekcyjnych. Wykonanie zgodne z kartą techniczną producenta wyrobu zaakceptowanego przez Inspektora nadzoru. 20. Przygotowanie z poszpachlowaniem pod malowanie ścian wewnętrznych hali głównej o powierzchni ok. 920,0 m2 oraz gruntowanie ścian wewnętrznych hali głównej o powierzchni ok. 1193,0 m2 21. Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi koloru białego powierzchni ścian wewnętrznych hali głównej o powierzchni ok. 1193,0 m2 22. Montaż w lewej kieszeni budynku naświetla o wymiarach ok. 3,0 x 1,75 m. Rama naświetla oraz szprosy wykonane z drewna. Wymiary profili naświetla należy dobrać w nawiązaniu do istniejącego naświetla w kieszeni prawej budynku. Podział na osiem jednakowych pól w dwóch poziomych rzędach. Wypełnienie pól naświetla należy wykonać szybą zbrojoną grubości 6 mm. 3.2.2. Branża sanitarna. 1. Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z centralą wentylacyjną i wentylatorami dachowymi. 2. Rozprowadzenie instalacji wody zimnej i ciepłej z rur polietylenowych wielowarstwowych, doprowadzającą wodę do zaprojektowanych przyborów sanitarnych, podgrzewanie wody na cele c.w.u. w elektrycznych podgrzewaczach pojemnościowych. 3. Wykonanie kanalizacji sanitarnej, poziomów wpiętych do istniejącej studzienki i pionów z wywiewkami wyprowadzonymi ponad dach budynku. 4. Wykonanie dwóch niezależnych obwodów wodnej instalacji centralnego ogrzewania zasilanych z elektrycznych kotłów C.O. Regulację pracy instalacji ogrzewczej przewidziano za pomocą sterowników pokojowych zalecanych przez producenta kotłów. 5. Wykonanie odwodnienia dachów za pomocą kanalizacji deszczowej wpiętej do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. 6. Wykonane instalacje należy poddać płukaniu, próbom szczelności oraz uruchomieniu z dokonaniem regulacji. 7. Całość robót wykonać zgodnie z projektem wykonawczym i STWiOR. 8. Przeszkolić wskazane przez użytkownika osoby do obsługi zamontowanych urządzeń. Zakres robót, który nie został ujęty w części projektowej: 9. Demontaż wyłączonych z eksploatacji urządzeń i instalacji grzewczych, wentylacyjnych i wodociągowych w hali głównej budynku. 3.2.3. Branża elektryczna. 1. Wykonanie zasilania elektrycznego (WLZ) od nowego złącza kablowego ZK-3 do Rozdzielni Głównej (RG), Tablicy Rozdzielczej T-B i Tablic elektrycznych T-WAR, T-W1, T-W2 zlokalizowanych w budynku 48. a) montaż w przygotowanej obudowie OPD Sypniewski - Tablicy T-WPP Głównego Wyłącznika Przeciwpożarowego (GWPpoż) spełniającego jednocześnie rolę Głównego Wyłącznika Prądu o prądzie znamionowym 400 A z wyzwalaczem napięciowym wzrostowym 230V oraz zabezpieczeniem różnicowoprądowym o prądzie różnicowym 0,5 A b) ułożenie kabla zasilającego YKY 4x150 mm^2 w przygotowanej rurze osłonowej między ZK-3, a Głównym Wyłącznikiem Przeciwpożarowym w tablicy T-WPP. c) prefabrykacja i montaż Rozdzielni Głównej (RG), Tablic Rozdzielczych T-B i T-WAR oraz Tablic Wyłączników T-W1, T-W2 wewnątrz budynku. d) montaż koryt kablowych K 200x50 i K 300x50 i kanałów kablowych DLP dla potrzeb kabli zasilających (WLZ) w/w RG, T-B, T-WAR, T-W1. T-W2, kotłów elektrycznych i instalacji elektrycznych oraz sterowniczych w budynku. e) montaż WLZ-tu - kabla elektroenergetycznego YKY 4x150 mm^2 w przygodo- wanej rurze osłonowej oraz korytku kablowym między T-WPP, a RG. f) montaż kabla elektroenergetycznego YKY 5x95 mm^2 w korytkach kablowych między RG, a T-B. g) montaż kabla elektroenergetycznego YKY 5x50 mm^2 w korytkach kablowych między RG, a T- WAR. h) montaż kabli elektroenergetycznych YKY 5x16 mm^2 w korytkach kablowych między RG i T-B, a T-W1, T-W2 i kotłami elektrycznymi centralnego ogrzewania. i) montaż przewodów sygnalizacyjnych bezhalogenowych HDGs 3x2,5mm^2 PH90 w korytkach kablowych oraz w bruzdach pod tynkiem na podłoży ceglanym. j) montaż przycisków ppoż PP Głównego Wyłącznika Przeciwpożarowego (GWPpoż). 2. Przygotowanie podłoża po instalacje elektryczne wewnętrzne - oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego, oświetlenia zewnętrznego, gniazd wtyczkowych 230V 16A ogólnego przeznaczenia, zestawów gniazdowych 230/400V 16A i 32A, wentylatorów, przewodów grzejnych rurociągów oraz zasilania systemów osuszania DOS. a) mechaniczne kucie bruzd w podłożu ceglanym i betonowym pod przewody elektryczne i rury elektroinstalacyjne wraz z zaprawianiem bruzd. b) mechaniczne kucie otworów w cegle pod osprzęt instalacyjny podtynkowy: puszki instalacyjne rozgałęźne, wyłączniki oświetlenia, gniazda wtyczkowe ogólnego przeznaczenia 230V. c) mechaniczne wiercenie otworów w cegle pod kołki rozporowe dla osprzętu elektroinstalacyjnego natynkowego: puszki instalacyjne rozgałęźne, wyłączniki oświetlenia, gniazda wtyczkowe ogólnego przeznaczenia 230V, gniazda wtyczkowe siłowe 16 i 32A, zestawy gniazdowe 230/400V, wsporniki opraw oświetlenia zewnętrznego. d) mechaniczne wiercenie otworów w cegle po kołki rozporowe wsporników koryt kablowych W 200 i W 300, haków płytowych fi 16 i śrub napinających M16 odciągowych linek stalowych nośnych LS 8mm oraz uchwyty rurek elektroinstalacyjnych UZE-22 dla potrzeb instalacji oświetlenia i opraw oświetleniowych oraz instalacji gniazd wtyczkowych 230V i zestawów gniazdowych 230/400V hali głównej. e) mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach z cegieł. f) montaż wsporników koryt kablowych W 200 i W 300, haków płytowych fi 16 i śrub napinających M16 odciągowych linek stalowych nośnych LS 8mm z kauszą i zaciskami linki ZL8, zawiesi linkowych dla potrzeb instalacji oświetlenia i opraw oświetleniowych oraz instalacji gniazd wtyczkowych 230V i zestawów gniazdowych 230/400V hali głównej na przygotowanym podłożu. g) montaż rur elektroinstalacyjnych RVS 22 dla potrzeb w/w instalacji w pomieszczeniach: hali głównej, warsztatowych. magazynowych, administracyjnych i socjalnych. g) montaż 10 szt. wsporników pod oprawy oświetlenia zewnętrznego OUS 150W (5 szt. z przodu budynku na konstrukcji stalowej (nad bramami) i 5 szt. na ścianie z tyłu budynku . h) montaż wsporników dystansowych pod bednarkę uziemiającą FeZn 25x4mm - Główną Szynę Wyrównawczą (GSW) wewnątrz budynku. i) wykonanie opisów i schematów elektrycznych na i w ZK-3, RG, T-B, T-WAR, T-W1 i T-W2 oraz na aparatach elektrycznych i gniazdach elektrycznych. 3. Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia wewnętrznego podstawowego hali głównej oraz pomieszczeń: warsztatowych. magazynowych, administracyjnych i socjalnych. a) montaż przewodów elektrycznych: YDYżo 3x1,5mm^2, YDY 4x1,5mm^2, YDY 3x2,5mm^2 w gotowych bruzdach, w korytkach metalowych, na linkach nośnych i zawiesinach opraw oświetleniowych mocowanych zapinkami z taśmy. b) wciąganie przewodów elektrycznych: YDYżo 3x1,5mm^2, YDY 4x1,5mm^2, YDY 3x2,5mm^2 do rur elektroinstalacyjnych RVS 22 na przygotowanym podłożu. c) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego podtynkowego i natynkowego: puszek instalacyjnych rozgałęźnych (odgałęźników), wyłączników, przełączników oświetlenia na przygotowanym podłożu. d) montaż opraw oświetleniowych na linkach nośnych i zawiesinach opraw oświetleniowych w hali głównej na wysokości 4,5m od posadzki. e) montaż opraw oświetleniowych na przygotowanym podłożu w pomieszczeniach: warsztatowych. magazynowych, administracyjnych i socjalnych. 4. Wykonanie instalacji wewnętrznej awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego hali głównej oraz pomieszczeń socjalnych. a) montaż przewodów elektrycznych YDYżo 4x1,5mm^2 w gotowych bruzdach, w korytkach metalowych, na linkach nośnych i zawiesinach opraw oświetleniowych mocowanych zapinkami z taśmy. b) wciąganie przewodów elektrycznych YDYżo 4x1,5mm^2 do rur elektro- instalacyjnych RVS 22 na przygotowanym podłożu. c) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego podtynkowego i natynkowego: puszek instalacyjnych rozgałęźnych (odgałęźników), wyłączników, przełączników oświetlenia na przygotowanym podłożu. d) montaż opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na linkach nośnych i zawiesinach opraw oświetleniowych w hali głównej na wysokości 4,5m od posadzki. e) montaż opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na przygotowanym podłożu w pomieszczeniach socjalnych. 5. Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego budynku. a) montaż przewodów elektrycznych YDYżo 3x2,5mm^2 w wysięgnikach opraw i oprawach oświetleniowych oraz w rurach elektroinstalacyjnych i korytkach metalowych. b) montaż rozgałęźników i wyłączników hermetycznych na przygotowanym podłożu c) montaż 10 szt. opraw oświetleniowych ulicznych OUS 150W na wysięgnikach stalowych 1,5m (5 szt. z przodu budynku - nad bramami i 5 szt. z tyłu budynku. Uwaga: Oprawy oświetlenia zewnętrznego z przodu budynku zasilane z RG poprzez przekaźnik astronomiczny i wyłącznik hermetyczny zlokalizowany przy wejściu nr 2 natomiast oprawy oświetlenia zewnętrznego z tyłu budynku zasilane z T-B poprzez przekaźnik astronomiczny i wyłącznik hermetyczny zlokalizowany przy wejściu nr 1. 6. Wykonanie instalacji zasilania 1-fazowego gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia 230V 16A, wentylatorów, przewodów grzejnych rurociągów oraz zasilania systemów osuszania DOS. a) montaż przewodów elektrycznych YDYżo 3x2,5mm^2 w gotowych bruzdach, w rurach elektroinstalacyjnych i korytkach metalowych na gotowym podłożu. b) montaż przewodów grzejnych samoregulujących mocowanych taśmą aluminiową do rurociągu wraz z zestawem połączeniowym i zakończeniowym oraz izolacjami rurociągów otulinami Thermaflex FRZ jednowarstwowymi gr. 25mm dla rur DN 32, DN 40 i DN 50. c) montaż osprzętu elektrycznego: puszek bakelitowych pt. PK 60 z ramkami oraz z gniazdami wtyczkowymi 230V 16A IP 20 i gniazdami wtyczkowymi hermetycznymi 230V 16A IP 44, łączników bryzgoszczelnych 1-bieg. hermetycznych dla potrzeb wentylatorów, puszek pt. fi 80 z pierścieniami rozgałęźnymi lub zaciskami Wago, odgałęźników bryzgoszczelnych do rur winidurowych typu POh-22. 7. Wykonanie instalacji zasilania kotłów elektrycznych i obwodów siłowych zestawów gniazdowych oraz wentylatora w obudowie EX (przeciwwybuchowej). a) montaż na gotowym podłożu kabli elektroenergetycznych YKYżo 5x16mm^2 i przewodów elektrycznych YDYżo 5x2,5mm^2, 5x4,0mm^2 w gotowych bruzdach, w rurach elektroinstalacyjnych i korytkach metalowych. b) montaż na gotowym podłożu aparatów elektrycznych - zestawów zasilających gniazdowych: zestaw 3P+N+Z16A z wyłącznikiem 25A, zestaw 3P+N+Z 32A z wyłącznikiem 40A i zestaw gniazd wtyczkowych 3x2P+N+Z, 1x3P+N+Z 16A +32A c) montaż na gotowym podłożu wyłącznika 3-faz. 16A wentylatora w obudowie EX przeciwwybuchowej w pomieszczeniu farb i lakierów. 8. Wykonanie instalacji ochrony przeciwporażeniowej. a) montaż Głównej Szyny Wyrównawczej (GSW) - układanie bednarki uziemiającej FeZn 25x4mm na wspornikach dystansowych wraz z malowaniem w żółto zielone pasy zgodnie z PN. b) montaż przewodów ochronnych: LY 25mm^2 w rurach winidurowych RVS 28mm i LY 50mm^2 w rurach winidurowych RVS 37 c) montaż uchwytów - obejm uziemiających skręcanych na rurach i urządzeniach oraz szyn ekwipotencjalnych SW w tablicach elektrycznych. 9. Wykonanie kompletu pomiarów elektrycznych. a) pomiary uziemienia ochronnego lub roboczego (pierwszy i następne). b) pomiary skuteczności zerowania. c) badanie linii kablowych o ilości 4 i 5 żył. d) badanie linii kablowych sterowniczych i sygnalizacyjnych do 4 żył. e) sprawdzenie i pomiar kompletnego 1 - fazowego obwodu elektrycznego n/n. f) sprawdzenie i pomiar kompletnego 3 - fazowego obwodu elektrycznego n/n. g) sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego (pierwszy i następne). h) pomiary natężenia oświetlenia (pierwszy komplet 5 pomiarów na stanowisku + każdy następny komplet pomiarów na stanowisku). Uwaga: koszty pomiarów należy ująć w kosztach ogólnych zadania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45216200-6, 45311100-1, 45317300-5, 45331100-7, 45332000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1508523.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Ogólno - Budowlana Marcin Skoczeń,  biuroskomar@gmail.com,  ul. Kamienna 29/31,  53-307,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1792110,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1792110,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2072396,25
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: na temat części zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom: Instalacje sanitarne - Z. P. H. U. INSTALUX Marcin Czekaj, Jaworek 50, 57-200 Ząbkowice Śląskie Instalacje elektryczne - P. H. U. ELEKTRO-MAX Mirosław Borowy, ul. 1 Maja 8, 57-200 Ząbkowice Śląskie Józef Dybisz Dariusz Miernik


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.