eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › PN 36/2008 Wykonanie usługi projektowej wraz z nadzorem autorskim polegającej na opracowaniu we wszystkich branżach projektów budowlano - wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dotyczących moderniz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Krasnystaw: PN 36/2008 Wykonanie usługi projektowej wraz z nadzorem autorskim polegającej na opracowaniu we wszystkich branżach projektów budowlano - wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dotyczących modernizacji oddziałów w Budynku Głównym Szpitala.
Numer ogłoszenia: 334725 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie , ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, faks 082 5764901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 36/2008 Wykonanie usługi projektowej wraz z nadzorem autorskim polegającej na opracowaniu we wszystkich branżach projektów budowlano - wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dotyczących modernizacji oddziałów w Budynku Głównym Szpitala..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie usługi projektowej wraz z nadzorem autorskim polegającej na opracowaniu we wszystkich branżach projektów budowlano - wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dotyczących modernizacji oddziałów w Budynku Głównym Szpitala: 1. Blok Operacyjny 2. Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii 3. Sterylizatornia wraz z dezynfektornią, 4. Trakt Porodowy, 5. Oddział Ginekologiczno - Położniczy i Oddział Noworodkowy 6. Oddział Dziecięcy 7. Pododdział Kardiologiczny Opracowanie projektowe ma obejmować: - inwentaryzację techniczną w niezbędnym zakresie 2 egz. - projekty budowlano wykonawcze we wszystkich branżach 5 egz. - kosztorysy inwestorskie 2 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 2 egz. - przedmiary robót 2 egz. Opracowanie projektowe wykonawca przekaże zamawiającemu również w wersji elektronicznej na nośniku trwałym. CPV: 71.24.20.00-2 Usługi projektowania architektonicznego CPV: 71.22.40.00-6 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: - przedstawić, koncepcję modernizacji oddziałów szpitala wraz z opisem proponowanych rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych, materiałowych, wizualizacją oraz szacunkowymi kosztami wykonania zaproponowanych do modernizacji oddziałów, - wykonać projekt budowlany w oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcję modernizacji oddziałów, przy uwzględnieniu wniesionych uwag i propozycji, Realizację przedmiotu zamówienia należy wykonać w dwóch etapach. I Etap - wykonanie, koncepcji modernizacji oddziałów szpitalnych. W opracowaniach należy zamieścić szczegółowy opis proponowanych rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych, materiałowych z wizualizacją oraz przedstawić szacunkową kalkulację kosztów wykonania modernizacji, uwzględniając termin realizacji inwestycji. Przy opracowywaniu koncepcji należy dotrzymać wymogów i parametrów technicznych określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, oraz warunki określone w art. 20 i art. 34 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 nr 207 poz. 2016 z p. zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.204 r. (Dz. U. 2004 r. nr 202 poz. 2072 z póz zm.). Po wykonaniu etapu pierwszego wykonawca przekaże Zamawiającemu w/w opracowanie do uzgodnienia koncepcji, która będzie podstawą opracowań objętych etapem drugim. Zamawiający dokona akceptacji lub odrzucenia koncepcji nie później niż w terminie 5 dni od daty przekazania. II Etap wykonanie usługi projektowej polegającej na opracowaniu we wszystkich branżach projektów budowlano - wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót polegających na modernizacji Oddziałów w Budynku Głównym Szpitala - Blok Operacyjny - Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - Sterylizatornia wraz z dezynfektornią, -Trakt Porodowy, - Oddział Ginekologiczno - Położniczy i Oddział Noworodkowy - Oddział Dziecięcy - Pododdział Kardiologiczny Prace projektowe należy poprzedzić aktualizacją inwentaryzacji budowlanej, jako uzupełnienia dokumentacji będących w posiadaniu Zamawiającego. Przy opracowywaniu projektów należy dotrzymać wymogów i parametrów technicznych określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, oraz warunki określone w art. 20 i art. 34 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 nr 207 poz. 2016 z p. zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.204 r. (Dz. U. 2004 r. nr 202 poz. 2072 z póz zm.). kosztorysy inwestorskie wykonane zostaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. (Dz. U. nr 130 poz. 1389), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wykonane zostaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. nr 202 poz. 2072 z póź. zm.). II.Opis stanu istniejącego pomieszczeń przeznaczonych do modernizacji. Budynek Główny Szpitala, w którym znajdują się planowane do modernizacji oddziały składa się z trzech skrzydeł (A, B, C) w kształcie litery T. budynek wykonany został w technologii konstrukcji słupowej żelbet z wypełnieniem ścian cegła, stropy typu DZ-3. Od strony południowo wschodniej na całości części C i B zabudowany balkonami z wyjątkiem niskiego parteru. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 8 012 m2, kubatura 33 321 m3, ilość kondygnacji 5. rok oddania budynku do eksploatacji 1970. Wyposażony jest w trzy klatki schodowe, klatka schodowa główna i dwie awaryjne. Liczba wejść do budynku 6. w budynku zainstalowane są dwie windy towarowo osobowa i towarowa. Powierzchnia oddziałów objętych modernizacją 2 595 m2 w tym: 1.Blok Operacyjny 350 m2 2.Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii 260 m2 3.Sterylizatornia wraz z dezynfektornią 120 m2 + 150 m2 4.Trakt Porodowy 280 m2 5. Oddział Ginekologiczno - Położniczy i Oddział Noworodkowy 615 m2 + 180 m2 6.Oddział Dziecięcy 430 m2 7.Pododdział Kardiologiczny 210 m2 W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi: 1)Przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskanie na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokonana na swój koszt. 2)Wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiO), o których mowa w art. 31 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072, ze zm.) 3)Uzyskanie wymaganych opinii, prawomocnych pozwoleń, sprawdzeń, uzgodnień, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcami p.poż, sanit.-hig., bhp, ochroną środowiska, i inne wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę. 4)Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji projektowej przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji projektowej musi być podpisany przez projektanta i sprawdzającego. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych. 6)Zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.)...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności do oferty należy dołączyć: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) b.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej w zakresie zaświadczeń, o których mowa w punkcie a, b zobowiązani są, co najmniej przedłożyć zaświadczenie wystawione na spółkę jawną. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do ofert należy dołączyć: a.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, prac projektowych tj. wykonanie dokumentacji projektowej dla obiektów budownictwa ogólnego odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie tj. referencje. Dla spełnienia warunku wystarczającym jest wykazanie się wykonaniem jednego zadania na kwotę nie mniejszą niż 350 000,00 zł brutto. b.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział w opracowaniu dokumentacji projektowej osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych w specjalności: - architektonicznej, - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych: c.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. d.Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do ofert należy dołączyć: a Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kwota ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 350 000,00 zł. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp: a.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ . 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, prac projektowych tj. wykonanie dokumentacji projektowej dla obiektów budownictwa ogólnego odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie tj. referencje. Dla spełnienia warunku wystarczającym jest wykazanie się wykonaniem jednego zadania na kwotę nie mniejszą niż 350 000,00 zł brutto. Na potwierdzenie tego warunku należy wypełnić załącznik nr 3 SIWZ. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Na potwierdzenie tego warunku należy wypełnić załącznik nr 4 SIWZ. 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego tj. decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla wszystkich osób oraz we wszystkich specjalnościach. 7.Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. 8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 350 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły spełnia-nie spełnia. Inne oświadczenia i dokumenty 1.Wypełniona i podpisana Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz Dane o Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego. 4.Zatwierdzony w całości projekt umowy- załącznik nr 7 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkrasnystaw.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria SP ZOZ w Krasnymstawie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.