eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Dowóz ucznia niepełnosprawnego wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż, w okresie styczeń - czerwiec 2016 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-08

Libiąż: Dowóz ucznia niepełnosprawnego wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż, w okresie styczeń - czerwiec 2016 r
Numer ogłoszenia: 334708 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu , ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 32 6271841, 32 6165028, faks 32 6271841, 32 6165028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeasip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz ucznia niepełnosprawnego wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż, w okresie styczeń - czerwiec 2016 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Dowóz ucznia niepełnosprawnego wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż, w okresie styczeń - czerwiec 2016 r. 1.Usługa polega na dowozie jednego ucznia niepełnosprawnego z miejsca zamieszkania, tzn. z miejscowości Libiąż, na zajęcia lekcyjne do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40, w okresie styczeń - czerwiec 2016 r. 2.Harmonogram zajęć ucznia obejmuje następujące dni i godziny: a) poniedziałek: 11:10 - 14:45; b) wtorek: 08:45 - 14:45; c) środa: 07:55 - 12:20; d) czwartek: 10:25 -14:45; e) piątek: 07:55 - 13:05. 3.Dokładny harmonogram dowozu i odwozu ustalony zostanie między wykonawcą, a rodzicami ucznia, w sposób zapewniający uczniowi obecność w S.O.S.W. w Oświęcimiu, w czasie trwania zajęć. 4.Harmonogram określający godziny dowozów zostanie przekazany do wiadomości zamawiającego. 5.Przedmiotowy zakres dowozu obejmuje: Libiąż, ul. Cegielniana 53A do S.O.S.W. w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40. 6.Trasa dowozu składa się z 2 kursów. 7.Przewidywana ilość kursów: 108 dni x 2 = 216. 8.Poranny dowóz ucznia oraz jego popołudniowy odwóz do miejsca zamieszkania odbywa się pod opieką osoby pełniącej rolę opiekuna. 9.Rodzaj niepełnosprawności ucznia, to niepełnosprawność sprzężona (upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym, niepełnosprawność ruchowa, uczeń słabo widzący). U ucznia występują nadwrażliwości w obrębie układu przedsionkowego, które powodują trudności m.in. w utrzymaniu równowagi, chodzeniu po schodach, wspinaniu się po drabinkach, korzystaniu z urządzeń na placu zabaw, jeździe samochodem (zwłaszcza podczas wchodzenia pojazdu w zakręty, jazda tyłem, hamowanie, robienie przystanków bez wcześniejszego uprzedzenia dziecka). Uczeń reaguje lękiem i krzykiem na donośne, nagłe dźwięki. Uczeń porusza się powoli oraz ma trudności w zakresie czynności samoobsługowych: zapinaniem guzików, zakładaniem butów. 10.Do obowiązków opiekuna, będzie należało: a)odbieranie ucznia od rodziców spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i przekazywanie ucznia pod opiekę nauczyciela; b)po zakończeniu zajęć odbieranie ucznia od nauczycieli w szkole i przekazywanie pod opiekę rodziców; c)zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdów dowożonego ucznia; d)zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu; e)utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami ucznia, z pracownikami ZEASiP w Libiążu i dyrektorem S.O.S.W. w Oświęcimiu, w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów. 11.Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy i opiekuna. 12.Wykonawca winien w trakcie wykonywania usług zabezpieczyć na własny koszt i przewozić w pojeździe środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy. 13.Na wypadek awarii wykonawca musi mieć w dyspozycji pojazd rezerwowy. 14.Dodatkowe obowiązki wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie przynajmniej 1 pojazdem o minimum 3 miejscach siedzących. Stan techniczny w/w pojazdów spełnia wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym i przepisach określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jednym kierowcą spełniającym wymagania określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z poźn. zm.) oraz jedną osobą posiadającą udokumentowane przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych, do pełnienia funkcji opiekuna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. 2./Jeżeli dotyczy/ pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Wypełniony formularz OFERTA, według załącznika Nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - rok produkcji pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmniejszenie lub zwiększenie wartości umowy w sytuacji, urzędowej zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeasip.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.