eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA STANOWISKA KONTROLNO - POMIAROWEGO DO SPRAWDZANIA UKŁADÓW ELEKTRONICZNYCH LAB VIEW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-28

Wrocław: DOSTAWA STANOWISKA KONTROLNO - POMIAROWEGO DO SPRAWDZANIA UKŁADÓW ELEKTRONICZNYCH LAB VIEW
Numer ogłoszenia: 334670 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. prof. Józefa Kosackiego , ul. Obornicka 136, 50-961 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3474440, 3474466, faks 071 3474404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witi.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo Rozowjowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA STANOWISKA KONTROLNO - POMIAROWEGO DO SPRAWDZANIA UKŁADÓW ELEKTRONICZNYCH LAB VIEW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1 Dostawa oprogramowania LabVIEW w wersji Deweloper suite lub równoważnego: Wymagania minimalne 1.Środowisko deweloperskie - graficzny język programowania uruchamiany na platformie PC MS Windows 2.Licencja na jedno stanowisko 3.Bezpłatne wsparcie techniczne minimum 12 miesięcy 4.Bezpłatna aktualizacja oprogramowania przez minimum 12 miesiecy 5.Możliwość debuggowania kodu 6.Możliwość generowania plików .exe oraz instalowania ich na komputerach nie wyposażonych w środowisko deweloperskie, bez dodatkowych opłat 7.Tworzenie instalatorów dla utworzonych aplikacji 8.Obsługa urządzeń i systemów pomiarowo-sterujacych 9.Możliwość tworzenia interaktywnych aplikacji do rejestracji i zapisu danych z wykorzystaniem kreatorów 10.Możliwość programowania tekstowego, a nie tylko graficznego; 11.Narzędzia do zaawansowanej analizy i przetwarzania sygnałów pomiarowych, a w szczególności: filtry cyfrowe, analiza FFT, analiza falkowa i inne 12.Biblioteki z procedurami PID 13.Narzędzia logiki rozmytej 14.Narzędzia statystyczne 15.Funkcje internetowe (FTP, e-mail), publikacja raportów z wykorzystaniem wbudowanych serwerów internetowych 16.Możliwość komunikacji z bazami danych SQL z poziomu stworzonego programu; 17.Możliwość tworzenia automatycznych raportów w formacie HTML, tekstowym oraz dla programów MS Word oraz Excel 18.Obsługa urządzeń pomiarowych wyspecyfikowanych w punkcie 2. 2 Dostawa urządzeń systemu pomiarowego z terminem gwarancji nie krótszym niż 12 miesi System składający się z następujących podzespołów: urządzenie NI cDAQ-9172 z zestawem NI 9901 1 szt. NI 9221 karta przetworników analogowych 1 szt. NI 9217 karta do czujników PT100 z złączem NI 9939 1 szt. NI 9411 karta wejść cyfrowych 1 szt. NI 9401 karta wejść wyjść cyfrowych TTL 1 szt. lub równoważny spełniający następujące warunki 1.Urządzenie do akwizycji danych o konstrukcji modułowej wyposażone w interfejs USB 2.0, posiadające możliwość podłączenia modułów pozwalających na pomiary wielkości analogowych oraz modułów wejść/wyjść cyfrowych 2.Moduł przetworników A/C z minimum ośmioma wejściami pomiarowymi o zakresie pomiarowym minimum +/- 60V, całkowita częstotliwość próbkowania minimum 800kS/s, rozdzielczość minimum 12 bitów 3.Moduł współpracujący z minimum czterema rezystancyjnymi czujnikami temperatury (PT100), całkowita częstotliwość próbkowania minimum 400S/s, rozdzielczość minimum 24 bity, podłączenie 3 lub 4 przewodowe 4.Moduł z minimum sześcioma kanałami wejść cyfrowych o paśmie minimum 1MHz, zakresie napięć wejściowych minimum +/-5-24V w konfiguracji różnicowej lub single-ended 5.Moduł z minimum ośmioma kanałami wejść/wyjśc cyfrowych o paśmie minimum 10MHz w standardzie TTL 6.System musi posiadać możliwość rozbudowy o dodatkowe moduły (nie mniej niż trzy) 7.System musi być obsługiwany przez oprogramowanie wyspecyfikowane w punkcie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.50.00 - 30.24.50.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wyznaczonego na złożenie ofert) zrealizowali minimum jedno zamówienie o podobnym zakresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 2.Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w niniejszej SIWZ. 2)Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); 1.2aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wyznaczonego na złożenie ofert) zamówień o podobnym zakresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. W wykazie należy (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) podać: przedmiot zamówienia; wartość netto dostawy; datę realizacji; nazwę, adres i nr telefonu zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wykonanych dostaw. 1.5 umowy wiążącej podmioty w przypadku składania oferty wspólnej potwierdzonej notarialnie - od każdej z firm, wspólnie składających ofertę wymaga się spełnienia wszystkich warunków SIWZ; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 i 1.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału mogą być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej na zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witi.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej, 50-961 Wrocław, ul. Obornicka 136, budynek 10, pok. nr 209A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w godz. 7-9 lub 12-15 w kancelarii Wojskowego Instytutu Techniki Inżynieryjnej, 50-961 Wrocław, ul. Obornicka 136, pok. nr 105 lub przesyłać pocztą.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.