eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE DZIEWIĘCIU ZADAŃ W ZAKRESIE REMONTU POMIESZCZEŃ, NAPRAWIE IZOLACJI, REMONCIE STUDNI GŁĘBINOWEJ, WYMIANIE WĘŻOWNIC I ZŁÓŻ FILTRACYJNYCH W ODŻELAZIECZACH ORAZ REMONCIE POKRYCIA DACHOWEGO - sprawa numer 88/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Grudziądz: ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE DZIEWIĘCIU ZADAŃ W ZAKRESIE REMONTU POMIESZCZEŃ, NAPRAWIE IZOLACJI, REMONCIE STUDNI GŁĘBINOWEJ, WYMIANIE WĘŻOWNIC I ZŁÓŻ FILTRACYJNYCH W ODŻELAZIECZACH ORAZ REMONCIE POKRYCIA DACHOWEGO - sprawa numer 88/2012
Numer ogłoszenia: 334614 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wo.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE DZIEWIĘCIU ZADAŃ W ZAKRESIE REMONTU POMIESZCZEŃ, NAPRAWIE IZOLACJI, REMONCIE STUDNI GŁĘBINOWEJ, WYMIANIE WĘŻOWNIC I ZŁÓŻ FILTRACYJNYCH W ODŻELAZIECZACH ORAZ REMONCIE POKRYCIA DACHOWEGO - sprawa numer 88/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące dziewięciu zadań w zakresie remontu pomieszczeń, naprawy izolacji, remoncie studni głębinowej, wymianie wężownic i złóż filtracyjnych w odżelazieczach oraz remoncie pokrycia dachowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: 1) ZADANIE NR 1: Remont pomieszczeń piwnicznych, naprawa izolacji ścian oraz wymiana nawierzchni placu przy budynku nr 18 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu; 2) ZADANIE NR 2: Remont elewacji z wymianą stolarki, roboty malarskie, elektryczne i sanitarne w budynku nr 5 w kompleksie przy ul. Bema w Grudziądzu; 3)ZADANIE NR 3: Wymiana złóż filtracyjnych w odżelaziaczach nr 1, 2, 3 i 4 w budynku nr 62 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie gr. Dragacz; 4)ZADANIE NR 4: Wymiana wężownic w wymiennikach pojemnościowych WP-6-9/2 w budynku nr 191 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie gm. Dragacz; 5)ZADANIE NR 5: Remont studni głębinowej - ujęcie wody nr 2 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie gm. Dragacz; 6)ZADANIE NR 6: Remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich w budynku nr 26 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy; 7)ZADANIE NR 7: Remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich w budynku nr 48 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy; 8)ZADANIE NR 8: Remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich w budynku nr 2 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy; 9)ZADANIE NR 9: Remont pokrycia dachowego oraz obróbek blacharskich w budynku nr 2 w kompleksie przy ul. Królowej Jadwigi w Brodnicy. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w zadaniu nr 1: ROBOTY ZEWNĘTRZNE wykonanie izolacji ścian fundamentowych; wykonanie opaski wokół budynku; rozebranie nawierzchni placu z bloczków sześciokątnych (trylinki); ROBOTY WEWNĘTRZNE roboty tynkarskie roboty instalacji elektrycznych roboty instalacji sanitarnych roboty malarskie roboty posadzkarskie -naprawa starej posadzki, ułożenie wykładziny pcv, malowanie okien prace towarzyszące m.in. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, znaki ostrzegawcze, wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót, wygody społeczności i inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45110000 - Roboty ziemne KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45233222-1 - Roboty w zakresie układania chodników KOD CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne KOD CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 2)w zadaniu nr 2: ROBOTY ZEWNĘTRZNE roboty dekarskie - uzupełnienie pokrycia dachu papą termozgrzewalną do 1 m, wymiana obróbek blacharskich; wymiana okien; roboty tynkarskie; wywiezienie, utylizacja papy i gruzu rozbiórkowego; ROBOTY WEWNĘTRZNE roboty rozbiórkowe ścian; roboty posadzkarskie - ułożenie warstwy wyrównawczej, układanie płytek podłogowych na klej metodą zwykłą, uzupełnienie ubytków; roboty murarskie - uzupełnienie ścian, montaż nadproży; roboty tynkarskie- ręczne wykonanie tynków cem.-wap. kat. III na ścianach i ościeżach, ułożenie tynków mozaikowych z gruntowaniem; roboty instalacji elektrycznych; roboty instalacji sanitarnych; roboty malarskie - zeskrobanie i zmycie starych powłok, gruntowanie, ułożenie gładzi malowanie ścian i sufitów, malowanie farbą olejną rur, grzejników oraz krat stalowych prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie KOD CPV: 45410000-4- Roboty tynkarskie KOD CPV: 45431000-7 -Kładzenie płytek KOD CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 45223100-7 - Roboty montażowe KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 3)w zadaniu nr 3: opróżnienie zbiornika z masy filtracyjnej; usunięcie grubej warstwy rdzy i osadów z wewnętrznej powierzchni zbiorników; czyszczenie przez szczotkowanie do trzeciego stopnia czystości wewnętrznych powierzchni zbiornika; czyszczenie dysz i sprawdzenie przepustowości; załadowanie zbiorników masą filtracyjną - żwirem kwarcytowym o granulacji 5-10 mm, grubość warstwy 100 mm; załadowanie zbiorników masą filtracyjną - żwirem kwarcytowym o granulacji 3-5 mm, grubość warstwy 100 mm; załadowanie zbiorników masą filtracyjną - żwirem kwarcytowym o granulacji 2-3 mm, grubość warstwy 300 mm; załadowanie zbiorników masą filtracyjną - żwirem kwarcytowym o granulacji 0,8-1,4 mm, grubość warstwy 600 mm; zachlorowanie złóż podchlorynem sodu; płukanie złoża po chlorowaniu; usunięcie starego złoża z części budynku posadowionego poniżej poziomu terenu na środek transportowy i wywiezienie do utylizacji; wykonanie dwukrotnie badań fizykochemicznych i bakteriologicznych wody. pierwszy raz po wymianie złóż w dwóch odżelaziaczach po dopuszczeniu do pracy zregenerowanych odżelaziaczy i wykonaniu robót w następnych dwóch powtórzenie badań. prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót - odgrodzenie miejsca wykonywanych robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 4)w zadaniu nr 4: wymiana wężownicy w pojemnościowym podgrzewaczu wody o pojemności 3350 dm3; dostawa materiałów zasadniczych i pomocniczych; demontaż i ponowny montaż osprzętu; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót - odgrodzenie miejsca wykonywanych robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45259300-0 - Usługi remontów i konserwacji zakładów grzewczych 5)w zadaniu nr 5: wykonanie projektu technicznego na remont studni głębinowej; nadzór geologiczny i dokumentacja powykonawcza; analiza fizyko-chemiczna i bakteriologiczna; wiercenie w rurach fi 20; montaż urządzeń i zagospodarowanie placu wierceń; wykonanie niezbędnych prac związanych z przygotowaniem szachtu studziennego (demontaż pokrywy żelbetowej itp.) po zakończeniu robót w otworze studziennym przywrócenie do pierwotnego stanu; demontaż armatury w obudowie studni oraz ponowny montaż po wykonaniu robót zasadniczych; wydobycie filtra z otworu; oczyszczenie otworu i opuszczenie kolumny rur fi 18; zabudowa nowego filtra w otworze - rura podfiltrowa fi 11 3/4 l=2,1 m. rura międzyfiltrowa fi 11 3/4 l=0,60 m, rura nadfiltrowa fi 14 l=5 mb, filtr fi 11 3/4;l=2x5,0 mb; wyciągnięcie podnośnikami hydraulicznymi rur fi 18; montaż i demontaż pompy do pompowania próbnego i oczyszczającego wraz z rurociągiem tłocznym i odprowadzającym z pompowaniem oczyszczającym przez okres 72 godzin; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót - odgrodzenie miejsca wykonywanych robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni KOD CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych 6)w zadaniu nr 6: rozebranie obróbek blacharskich (pasy nadrynnowe, okapy, obróbki kominów); rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej; wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych, pasów elewacyjnych, kominów); przemurowanie i otynkowanie kominów z cegły pełnej; rozebranie komina z cegły; montaż rynien z blachy ocynkowanej; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej; obróbki odgromników słupków z blachy ocynkowanej; krycie starych dachów papą termozgrzewalną; wywóz i utylizacja papy odpadowej; wywóz i utylizacja gruzu ceglanego; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów KOD CPV: 45261400-8 - Pokrywanie KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie KOD CPV: 45324000-4 - Tynkowanie 7)w zadaniu nr 7: rozbiórka istniejących obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych); rozebranie rynien z blachy ocynkowanej; rozebranie rur spustowych z blachy ocynkowanej; wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych); montaż nowych rynien z blachy ocynkowanej; montaż nowych rur spustowych z blachy ocynkowanej; obróbka murów ogniowych pasem papy termozgrzewalnej; obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej; krycie starych dachów papą termozgrzewalną; wywóz i utylizacja papy odpadowej; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów KOD CPV: 45261400-8 - Pokrywanie KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 8)w zadaniu nr 8: rozbiórka istniejących obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych); rozebranie rynien z blachy ocynkowanej; rozebranie rur spustowych z blachy ocynkowanej; wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych); montaż nowych rynien z blachy ocynkowanej; montaż nowych rur spustowych z blachy ocynkowanej; obróbka murów ogniowych pasem papy termozgrzewalnej; obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej; krycie starych dachów papą termozgrzewalną; wywóz i utylizacja papy odpadowej; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów KOD CPV: 45261400-8 - Pokrywanie KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 9)w zadaniu nr 9: wymiana deskowania; wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych, murów ogniowych, pasów elewacyjnych); montaż rynien z blachy ocynkowanej; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej; krycie starych dachów papą termozgrzewalną; obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej; wywóz i utylizacja papy odpadowej; wywóz i utylizacja drewna odpadowego; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów KOD CPV: 45261400-8 - Pokrywanie KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.23.32.22-1, 45.32.00.00-6, 45.44.21.00-8, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 90.50.00.00-2, 45.42.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.26.25.22-6, 45.43.10.00-7, 45.11.13.00-1, 45.22.31.00-7, 45.23.24.30-5, 45.25.93.00-0, 45.25.51.10-3, 45.26.22.20-9, 45.26.19.10-6, 45.26.14.00-8, 45.26.13.20-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium. 2.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 5.900,00 zł Zadanie Nr 2: 4.500,00 zł Zadanie Nr 3: 500,00 zł Zadanie Nr 4: 400,00 zł Zadanie Nr 5: 500,00 zł Zadanie Nr 6: 500,00 zł Zadanie Nr 7: 300,00 zł Zadanie Nr 8: 500,00 zł Zadanie Nr 9: 70,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, iż żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty.Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15). LUB dołączyć oryginał dokumentu do oferty wraz z kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania na jakie wnosi wadium oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP oraz oświadczenia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu przez Wykonawcę wymogów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 185, poz. 1243 z późn.zm.). Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: w zadaniu nr 1: dwie roboty w zakresie robót ogólnobudowlanych - każda robota co najmniej na kwotę brutto 150.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 22 do SIWZ); w zadaniu nr 2: dwie roboty w zakresie robót ogólnobudowlanych - każda z wykazanych robót winna stanowić co najmniej kwotę 150.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 22 do SIWZ); w zadaniu nr 3: jedną robotę w zakresie określonym przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 3 - wykazana robota winna stanowić kwotę co najmniej 30.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 22 do SIWZ); w zadaniu nr 4: jedną robotę w zakresie określonym przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 4 - wykazana robota winna stanowić kwotę co najmniej 30.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 22 do SIWZ); w zadaniu nr 5: jedną robotę w zakresie określonym przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 5 - wykazana robota winna stanowić kwotę co najmniej 30.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 22 do SIWZ); w zadaniu nr 6: dwie roboty w zakresie remontu dachu - każda z wykazanych robót winna stanowić kwotę co najmniej 30.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 22 do SIWZ); w zadaniu nr 7: dwie roboty w zakresie remontu dachu - każda z wykazanych robót winna stanowić kwotę co najmniej 30.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 22 do SIWZ); w zadaniu nr 8: dwie roboty w zakresie remontu dachu - każda z wykazanych robót winna stanowić kwotę co najmniej 30.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 22 do SIWZ); w zadaniu nr 9: dwie roboty w zakresie remontu dachu - każda z wykazanych robót winna stanowić kwotę co najmniej 30.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 22 do SIWZ); Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oddzielnie na każde zadanie. Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oddzielnie na każde zadanie.Ocena warunku zostanie również dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP oraz gdy Wykonawca wykaże, ze dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zagwarantuje, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) oraz, że dysponuje co najmniej: w zadaniu nr 1: 1 osobą tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa; 1 osobą tj. kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa; Dopuszcza się możliwość, iż kierownik robót budowlanych będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, o ile posiada wymagane uprawnienia jak powyżej. w zadaniu nr 2: 1 osobą tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa; 1 osobą tj. kierownikiem robót sanitarnych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie wewnętrznych instalacji i sieci wodnokanalizacyjnych w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa; 1 osobą tj. kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa; Dopuszcza się możliwość, iż kierownik robót budowlanych będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, sanitarnych o ile posiada wymagane uprawnienia jak powyżej. w zadaniu nr 3: 1 osobą tj. kierownikiem robót sanitarnych, posiadającym grupę kwalifikacyjną D minimum grupa II pkt.2 i 10; w zadaniu nr 4: 1 osobą tj. kierownikiem robót sanitarnych, posiadającym grupę kwalifikacyjną D minimum grupa II pkt.2 i 10; w zadaniu nr 5: 1 osobą tj. kierownikiem robót sanitarnych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie wewnętrznych instalacji i sieci wodnokanalizacyjnych należącym do Izby Inżynierów Budownictwa; w zadaniu nr 6: 1 osobą tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa; w zadaniu nr 7: 1 osobą tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa; w zadaniu nr 8: 1 osobą tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa; w zadaniu nr 9: 1 osobą tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa; Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP oraz Wykonawca, wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia ogółem na kwotę co najmniej 70% wartości brutto ogółem składanej oferty tj. liczonej od sumy wartości wszystkich zadań, na które składa ofertę Wykonawca. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Zamawiający żąda przedłożenia w treści oferty (Podstawa: § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) również oświadczenie o posiadaniu zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu przez Wykonawcę wymogów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 185, poz. 1243 z późn.zm.). Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć Formularz ofertowy - zadanie nr 1; Formularz ofertowy - zadanie nr 2; Formularz ofertowy - zadanie nr 3; Formularz ofertowy - zadanie nr 4; Formularz ofertowy - zadanie nr 5; Formularz ofertowy - zadanie nr 6; Formularz ofertowy - zadanie nr 7; Formularz ofertowy - zadanie nr 8; Formularz ofertowy - zadanie nr 9; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Wykaz robót budowlanych; Oświadczenie o posiadaniu zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu przez Wykonawcę wymogów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 185, poz. 1243 z późn.zm.); Oświadczenie o spełnieniu wymagań w zakresie uprawnień i kwalifikacji; Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu; Wykaz części jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; Informacja o Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie: 1)podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie za pisemną zgodą Zamawiającego oraz zgodnie z treścią art. 6471 KC i postanowieniami umowy; 2)zmiany terminu rozpoczęcia prac budowlanych i ich zakończenia jeżeli z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego ich rozpoczęcie w wyznaczonym terminie było niemożliwe; 3)zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych tj. ciągłych opadów deszczu powyżej 11 dni kalendarzowych lub w wypadku istotnych lub nadzwyczajnych działań rządowych lub wojskowych (zadanie nr 6,7,8,9); 4)zmiany osób kierujących robotami po stronie Wykonawcy, pod warunkiem spełnienia wymagań w zakresie niezbędnych uprawnień i kwalifikacji określonych w Rozdziale VI SIWZ. Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:7zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 14,15 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 09:30, miejsce: miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz(pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE DZIEWIĘCIU ZADAŃ W ZAKRESIE REMONTU POMIESZCZEŃ, NAPRAWIE IZOLACJI, REMONCIE STUDNI GŁĘBINOWEJ, WYMIANIE WĘŻOWNIC I ZŁÓŻ FILTRACYJNYCH W ODŻELAZIECZACH ORAZ REMONCIE POKRYCIA DACHOWEGO sprawa nr 88/2012 nie otwierać do dnia 02.10.2012 r. do godziny 10.00. Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca.Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń piwnicznych, naprawa izolacji ścian oraz wymiana nawierzchni placu przy budynku nr 18 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY ZEWNĘTRZNE wykonanie izolacji ścian fundamentowych; wykonanie opaski wokół budynku; rozebranie nawierzchni placu z bloczków sześciokątnych (trylinki); ROBOTY WEWNĘTRZNE roboty tynkarskie roboty instalacji elektrycznych roboty instalacji sanitarnych roboty malarskie roboty posadzkarskie -naprawa starej posadzki, ułożenie wykładziny pcv, malowanie okien prace towarzyszące m.in. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, znaki ostrzegawcze, wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót, wygody społeczności i inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.23.32.22-1, 45.32.00.00-6, 45.44.21.00-8, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont elewacji z wymianą stolarki, roboty malarskie, elektryczne i sanitarne w budynku nr 5 w kompleksie przy ul. Bema w Grudziądzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY ZEWNĘTRZNE roboty dekarskie - uzupełnienie pokrycia dachu papą termozgrzewalną do 1 m, wymiana obróbek blacharskich; wymiana okien; roboty tynkarskie; wywiezienie, utylizacja papy i gruzu rozbiórkowego; ROBOTY WEWNĘTRZNE roboty rozbiórkowe ścian; roboty posadzkarskie - ułożenie warstwy wyrównawczej, układanie płytek podłogowych na klej metodą zwykłą, uzupełnienie ubytków; roboty murarskie - uzupełnienie ścian, montaż nadproży; roboty tynkarskie- ręczne wykonanie tynków cem.-wap. kat. iii na ścianach i ościeżach, ułożenie tynków mozaikowych z gruntowaniem; roboty instalacji elektrycznych; roboty instalacji sanitarnych; roboty malarskie - zeskrobanie i zmycie starych powłok, gruntowanie, ułożenie gładzi malowanie ścian i sufitów, malowanie farbą olejną rur, grzejników oraz krat stalowych prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.11.13.00-1, 45.44.21.00-8, 45.22.31.00-7, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana złóż filtracyjnych w odżelaziaczach nr 1, 2, 3 i 4 w budynku nr 62 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie gr. Dragacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opróżnienie zbiornika z masy filtracyjnej; usunięcie grubej warstwy rdzy i osadów z wewnętrznej powierzchni zbiorników; czyszczenie przez szczotkowanie do trzeciego stopnia czystości wewnętrznych powierzchni zbiornika; czyszczenie dysz i sprawdzenie przepustowości; załadowanie zbiorników masą filtracyjną - żwirem kwarcytowym o granulacji 5-10 mm, grubość warstwy 100 mm ; załadowanie zbiorników masą filtracyjną - żwirem kwarcytowym o granulacji 3-5 mm, grubość warstwy 100 mm; załadowanie zbiorników masą filtracyjną - żwirem kwarcytowym o granulacji 2-3 mm, grubość warstwy 300 mm; załadowanie zbiorników masą filtracyjną - żwirem kwarcytowym o granulacji 0,8-1,4 mm, grubość warstwy 600 mm; zachlorowanie złóż podchlorynem sodu; płukanie złoża po chlorowaniu; usunięcie starego złoża z części budynku posadowionego poniżej poziomu terenu na środek transportowy i wywiezienie do utylizacji; wykonanie dwukrotnie badań fizykochemicznych i bakteriologicznych wody. pierwszy raz po wymianie złóż w dwóch odżelaziaczach. po dopuszczeniu do pracy zregenerowanych odżelaziaczy i wykonaniu robót w następnych dwóch powtórzenie badań. prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót - odgrodzenie miejsca wykonywanych robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30-5, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana wężownic w wymiennikach pojemnościowych WP-6-9/2 w budynku nr 191 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie gm. Dragacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana wężownicy w pojemnościowym podgrzewaczu wody o pojemności 3350 dm3; dostawa materiałów zasadniczych i pomocniczych; demontaż i ponowny montaż osprzętu; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót - odgrodzenie miejsca wykonywanych robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.93.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont studni głębinowej - ujęcie wody nr 2 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie gm. Dragacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie projektu technicznego na remont studni głębinowej; nadzór geologiczny i dokumentacja powykonawcza; analiza fizyko-chemiczna i bakteriologiczna; wiercenie w rurach fi 20; montaż urządzeń i zagospodarowanie placu wierceń; wykonanie niezbędnych prac związanych z przygotowaniem szachtu studziennego (demontaż pokrywy żelbetowej itp.). po zakończeniu robót w otworze studziennym przywrócenie do pierwotnego stanu; demontaż armatury w obudowie studni oraz ponowny montaż po wykonaniu robót zasadniczych; wydobycie filtra z otworu; oczyszczenie otworu i opuszczenie kolumny rur fi 18; zabudowa nowego filtra w otworze - rura podfiltrowa fi 11 3/4 l=2,1 m. rura międzyfiltrowa fi 11 3/4 l=0,60 m, rura nadfiltrowa fi 14 l=5 mb, filtr fi 11 3/4; l=2x5,0 mb; wyciągnięcie podnośnikami hydraulicznymi rur fi 18; montaż i demontaż pompy do pompowania próbnego i oczyszczającego wraz z rurociągiem tłocznym i odprowadzającym z pompowaniem oczyszczającym przez okres 72 godzin; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót - odgrodzenie miejsca wykonywanych robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10-3, 45.26.22.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich w budynku nr 26 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozebranie obróbek blacharskich (pasy nadrynnowe, okapy, obróbki kominów); rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej; wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych, pasów elewacyjnych, kominów); przemurowanie i otynkowanie kominów z cegły pełnej; rozebranie komina z cegły; montaż rynien z blachy ocynkowanej; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej; obróbki odgromników słupków z blachy ocynkowanej; krycie starych dachów papą termozgrzewalną; wywóz i utylizacja papy odpadowej; wywóz i utylizacja gruzu ceglanego; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.14.00-8, 45.26.13.20-3, 90.50.00.00-2, 45.26.25.22-6, 45.32.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich w budynku nr 48 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozbiórka istniejących obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych); rozebranie rynien z blachy ocynkowanej; rozebranie rur spustowych z blachy ocynkowanej; wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych); montaż nowych rynien z blachy ocynkowanej; montaż nowych rur spustowych z blachy ocynkowanej; obróbka murów ogniowych pasem papy termozgrzewalnej; obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej; krycie starych dachów papą termozgrzewalną; wywóz i utylizacja papy odpadowej; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.14.00-8, 45.26.13.20-3, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich w budynku nr 2 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozbiórka istniejących obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych); rozebranie rynien z blachy ocynkowanej; rozebranie rur spustowych z blachy ocynkowanej; wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych); montaż nowych rynien z blachy ocynkowanej; montaż nowych rur spustowych z blachy ocynkowanej; obróbka murów ogniowych pasem papy termozgrzewalnej; obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej; krycie starych dachów papą termozgrzewalną; wywóz i utylizacja papy odpadowej; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.14.00-8, 45.26.13.20-3, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Remont pokrycia dachowego oraz obróbek blacharskich w budynku nr 2 w kompleksie przy ul. Królowej Jadwigi w Brodnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana deskowania; wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych, murów ogniowych, pasów elewacyjnych); montaż rynien z blachy ocynkowanej; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej; krycie starych dachów papą termozgrzewalną; obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej; wywóz i utylizacja papy odpadowej; wywóz i utylizacja drewna odpadowego; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.14.00-8, 45.26.13.20-3, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.