eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-13

Szczecin: Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym.
Numer ogłoszenia: 334606 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264630 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym zlecanym przez: 1.KMP w Świnoujściu,, 2.KPP w Gryficach, 3.KPP w Policach, 4.KPP w Szczecinku, 5.KPP w Choszcznie, 6.KPP w Pyrzycach, 7.KPP w Świdwinie, 8.KPP w Białogardzie, 9.KPP w Wałczu, 10.KP w Barlinku, 11.KP w Dębnie, i inne jednostki Policji za pośrednictwem właściwej miejscowo jednostki Przez usługę przechowywania należy rozumieć przyjęcie pojazdu lub części samochodowych i: a) w przypadku pojazdu uszkodzonego zabezpieczenie go przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika. b) w przypadku pojazdu nieuszkodzonego zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienia ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur. c) w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru. Realizacja każdej usługi obejmuje: 1) protokolarne przyjęcie pojazdu lub części samochodowych nie później niż w ciągu 30 minut od momentu dostarczenia go przez przewoźnika; 2) umożliwienie pracownikom Policji dokonywanie bezpłatnych oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu lub części samochodowych, 3) zapewnienie dostępu do pojazdu lub części samochodowych osobom legitymującym się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego w celu dokonania oględzin i ekspertyz, 4) wydanie pojazdu lub części osobie legitymującej się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego, ponoszenie pełnej odpowiedzialności za powierzone mienie od chwili przyjęcia do chwili doręczenia przez Zlecającego osobie uprawnionej upoważnienia - zezwolenia do odbioru mienia lub zmiany płatnika. Ponadto: 1. Parking musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta będącego siedzibą jednostki organizacyjnej Policji (Zlecającego), 2. Parking musi posiadać do stałej dyspozycji Zamawiającego miejsca spełniające warunki do przechowywania na koszt Policji pojazdów w liczbie co najmniej 15 stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów uszkodzonych w liczbie co najmniej 5 stanowisk jednocześnie 3. Teren parkingu dla przechowywanych pojazdów zabezpieczonych przez Policję musi : - być odpowiednio zabezpieczony tj. : wydzielony, ogrodzony, oświetlony i utwardzony, - być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich w sposób uniemożliwiający wejście (zamykana brama wjazdowa), - być całodobowo dozorowany przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu poprzez system wewnętrznego monitoringu przy pomocy kamer lub przy pomocy ochrony osobowej. 4. Parking musi posiadać zamykane pomieszczenie do przechowywania części samochodowych lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu w celu ich zabezpieczenia przed zniszczeniem lub zaginięciem, Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części zamówienia. Ilość usług określona dla każdej części zamówienia jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy ważnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł, lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia. W sytuacji, gdy polisa ubezpieczeniowa straci ważność w trakcie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu bez wezwania w ciągu 7 dni wznowione i opłacone ubezpieczenie lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Przedmiot zamówienia podzielono na 11 części wy specyfikowanych w załączniku nr 4 do siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: KPP w Policach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI MOTORYZACYJNE KRAKSA Czesław Mejsner, ul. Tanowska 10a, 72-010 Police, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9707,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9707,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9707,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: KPP w Szczecinku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUP AUTOMAX Małgorzata Konopka, ul. Kaszubska 1, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: KPP w Wałczu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Mechaniki Pojazdowej Pomoc Drogowa s.c., Henryk i Jacek Michalscy, ul. Mickiewicza 24, 78-630 Człopa, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6910,14

  • Oferta z najniższą ceną: 6910,14 / Oferta z najwyższą ceną: 6910,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: KPP w Barlinku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD BLACHARSKO - LAKIERNICZY MECHANIKA POJAZDOWA Andrzej Palicki, ul. Gorzowska 9, 74-320 Barlinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2845,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4078,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4078,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4078,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.