eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Kompleksowa konserwacja i pielęgnacja zieleni komunalnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach Starego Sącza w latach 2011-2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-02

Stary Sącz: Kompleksowa konserwacja i pielęgnacja zieleni komunalnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach Starego Sącza w latach 2011-2012
Numer ogłoszenia: 33458 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Sącz , ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 02 70, faks 18 446 02 73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa konserwacja i pielęgnacja zieleni komunalnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach Starego Sącza w latach 2011-2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksową konserwacją i pielęgnacją zieleni komunalnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Starego Sącza przy wykorzystaniu sprzętu tj. kosiarki mechanicznej spalinowej, samochodu ciężarowego, ciągnika rolniczego, dmuchawy mechanicznej, opryskiwacza mechanicznego, mechanicznej polewaczki do kwiatów, podnośnika samochodowego dla Urzędu Miejskiego w Starym Sączu w latach 2011-2012 przy realizacji prac związanych z: -grabieniem liści, -koszeniem terenów zielonych, -cięciami pielęgnacyjnymi i korygującymi krzewów, -cięciami żywopłotów i głogów, -nasadzeniem z materiałem roślinnym i utrzymanie rabat jednorocznych, -nasadzeniem z materiałem roślinnym oraz pielęgnacja roślin jednorocznych w skrzyniach wiszących, pojemnikach drewnianych, misach rozstawionych na terenie Miasta i Gminy Stary Sącz, -pielęgnacją nasadzeń wieloletnich tj. krzewy, byliny, -bieżącym utrzymaniem i konserwacją fontanny parkowej, -nadzorem nad urządzeniami placu zabaw w Parku przy ul. Staszica, w Parku Lipowym przy ul. Żwirki i Wigury w Starym Sączu, przy ul. Bandurskiego w Starym Sączu. -pracami przy drzewostanie wysokim na terenie Miasta i Gminy Stary Sącz z wyłączeniem pomników przyrody-wycinka i pielęgnacja, Szacunkowa ilość usług planowanych do zlecenia w latach 2011-2012. Mechaniczne koszenie trawników 6 815 m2-16 koszeń, Koszenie skarp 170 m2-16 koszeń, Grabienie liści 9 336 m2-4 grabienia, Formowanie drzew-głogi 65 szt -2 cięcia, Formowanie żywopłotów 766 m2-4 cięcia, Formowanie krzewów 35 szt.-2 cięcia, Wycinka drzew 3 szt. śred. 21-30 cm-2 wycinki, Wycinka drzew 3 szt. śred. 31-40 cm-2 wycinki, Wycinka drzew 3 szt. śred. 41-65 cm-2 wycinki, Wycinka drzew 3 szt. śred. pow.65 cm-2 wycinki, Pielęgnacja drzew 40 szt. śred. 21-30 cm-2 pielęgnacje, Pielęgnacja drzew 30 szt. śred. 31-40 cm-2 pielęgnacje, Pielęgnacja drzew 20 szt. śred. 41-65 cm-2 pielęgnacje, Pielęgnacja drzew 20 szt. śred. pow. 65cm-2 pielęgnacje, Nasadzenia z materiałem roślinnym i pielęgnacja roślin jednorocznych: rabaty 340 m2-2 nasadzenia, Nasadzenia z materiałem roślinnym i pielęgnacja roślin jednorocznych: skrzynie, donice, misy 340 szt.-2 nasadzenia, Nasadzenia z materiałem roślinnymi pielęgnacja roślin jednorocznych: skrzynie wiszące 100 szt.-2 nasadzenia, Uzupełnianie nasadzeń z materiałem roślinnym na terenach płaskich: krzewy, byliny 150 szt.-2 nasadzenia, Pielęgnacja roślin wieloletnich: krzewy, byliny 8 530 szt.-2 pielęgnacje, Bieżące utrzymanie i konserwacja fontanny parkowej: -rozruch technologiczny (2), -bieżące przegląd (14), -zabezpieczenie na zimę (2), Nadzór nad urządzeniami placu zabaw:-bieżące przeglądy 3 place zabaw (60), -naprawy (10)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy P.z.p.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - pod uwagę będą brane oferty: wykonawców, którzy w przedstawionym do oferty wykazie usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wykażą się wykonaniem usług polegających na: konserwacji i pielęgnacji zieleni komunalnej na terenach miejskich o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto w zakres który wchodziło: -mechaniczne koszenie trawników-pow. min. 7 000 m2, -formowanie drzew-min. 120 szt., -formowanie żywopłotów-pow. min. 800 m2, -pielęgnacja drzew-min. 200 szt., -wycinka drzew-min. 15 szt., -nasadzenia z materiałem roślinnym i pielęgnacja roślin jednorocznych na rabatach-pow. min. 340 m2, -nasadzenia z materiałem roślinnym i pielęgnacja roślin jednorocznych w skrzyniach, donicach i misach-min. 340 szt., -pielęgnacja roślin wieloletnich (krzewy, byliny)-min. 6 200 szt., -utrzymanie i konserwacja placów zabaw, -bieżące utrzymanie i konserwacja fontanny parkowej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pod uwagę będą brane oferty: a) wykonawców, którzy w przedstawionym do oferty wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: -kosiarką mechaniczną spalinową-minimum 3 szt., -samochodem ciężarowym-1 szt., -ciągnikiem rolniczym-1 szt., -dmuchawą mechaniczną-1 szt., -opryskiwaczem mechanicznym-1 szt., -mechaniczną polewaczką do kwiatów-1 szt., -podnośnik samochodowy-1 szt. b) wykonawców, którzy w przedstawionym do oferty wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. W celu spełnienia w/w warunku należy wykazać się dysponowaniem osobą/mi posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: -kierownik prac-osoba posiadającą wyższe wykształcenie /ogrodnicze, rolnicze lub leśne/ lub uprawnienie SITO NOT do kierowania pracami na terenach zieleni miejskiej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawców, którzy w przedstawionej do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stary.sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.stary.sacz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Starym Sączu ul. Stefana Batorego 25 33-340 Stary Sącz sekretariat pok. nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.