eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku do zabiegów operacyjnych i medycznych - 4 pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-12

POZYCJA 33455

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku do zabiegów operacyjnych i medycznych - 4 pakiety Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", do kontaktów: Anita Bieniakońska tel. 22 818 10 33 a.bieniakonska@czd.pl, Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015, e-mail: zamowienia.publiczne@czd.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.czd. pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka badawczo -rozwojowa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku do zabiegów operacyjnych i medycznych - 4 pakiety. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku do zabiegów operacyjnych i medycznych- 4 pakiety I. Zamówienie w szczególności obejmuje: Pakiet nr 1 sterylne wyroby jednorazowe Pakiet nr 2 - komplety operacyjne do pobrań narzadów, uniwersalne, do kraniotomii Pakiet nr 3 -komplety do zabiegów okulistycznych Pakiet nr 4-czepki, maski, wyroby niesterylne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Dokumenty, na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896) i zadeklarowaną klasą oferowanego przedmiotu zamówienia w formularzu cenowym: deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat/y/ jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi (klasa I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) - Wpis do Rejestru Wyrobów medycznych - o ile dotyczy, - parametry techniczne potwierdzone dokumantami producentów włóknin z jakich produkowane są oferowane wyrób- dotyczy pakietu 1,2,3 - deklaracja zgodności z normą PN-EN 13975- dotyczy pakietu 1,2,3 - Do oferty winny być załączone wzory oferowanego przedmiotu zamówienia: pakiet nr 1- po 2 szt z każdej pozycji, pakiet nr 2 i 3- po 3 kpl z każdej pozycji pakiet nr 4 - pozycje 1-5 po 1 op., poz. 6-10 i 12-13 po 1 szt, poz.11 -2 szt. Ich brak spowoduje odrzucenie oferty 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.73.00.00 - Wyroby do jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Cały zakres zamówienia obejmuje 4 pakiety 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie dostarczonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 5;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka przy odbiorze lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego, budynek K, pok.104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: sterylne wyroby jednorazowe. 1) Krótki opis: Poz.1 Serweta sterylna zabiegowa z otworem samoprzylepna 75x90 cm Poz.2 Sterylny włókninowy fartuch chirurgiczny Poz. 3 Fartuch operacyjny pełnobarierowy sterylny Poz.4 Ściereczki do osuszania rąk sterylne Poz.5 Sterylna osłona na kończyny Poz.6 Sterylna serweta 100cm x 150cm Poz.7 Serweta sterylna zabiegowa z otworem samoprzylepna 50x60 cm Poz. 8 Sterylna serweta 50cm x 60cm Poz.9 Sterylna osłona na mikroskop. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres obejmuje 9 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: komplety operacyjne do pobrań narzadów, uniwersalne, do kraniotomii. 1) Krótki opis: Poz.1 Komplety operacyjne jednorazowe, pełnobarierowe do pobrań narządów Poz.2 Komplety operacyjne jednorazowe, pełnobarierowe, uniwersalne Poz.3 Komplety operacyjne jednorazowe, pełnobarierowe do kraniotomii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: komplety do zabiegów okulistycznych. 1) Krótki opis: Poz,1 Sterylny zastaw operacyjny do zabiegów okulistycznych w składzie: Poz.2 Sterylna serweta o rozmiarze całkowitym 100 x 150 cm Poz.3 Sterylna serweta o rozmiarze całkowitym 150 x 200 cm Poz.4 Sterylna przylepna kieszeń na gaziki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 4 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: czepki, maski, wyroby niesterylne. 1) Krótki opis: Poz.1 Maska chirurgiczna Poz.2 Okrągły czepek chirurgiczny Poz.3 Czepek chirurgiczny Poz.4 Czepek chirurgiczny o kroju furażerki Poz 5 Czepek chirurgiczny o kroju furażerki Poz.6 Fartuch higieniczny poz.7 Wysokochłonny podkład higieniczny Poz.8 Uniwersalny fartuch Poz.9 Wysokochłonny podkład higieniczny Poz. 10 Fartuch zabiegowy Poz.11 Ekonomiczne prześcieradło higieniczne o rozmiarze 160 x 210 cm Poz. 12 Prześcieradło higieniczne Poz.13 Podkład nieprzemakalny wzmocniony na stół operacyjny o rozmiarze 80 x 210 cm ,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 13 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.