eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa drukarek kodów kreskowych, laserowych czytników kodów kreskowych, print serwerów i switchy dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Gdańsk: dostawa drukarek kodów kreskowych, laserowych czytników kodów kreskowych, print serwerów i switchy dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2
Numer ogłoszenia: 334521 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku , ul. Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3464346 w. 194, faks 058 3464123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.gdansk.pl link: urzędy skarbowe zakładka: zamówienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drukarek kodów kreskowych, laserowych czytników kodów kreskowych, print serwerów i switchy dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek kodów kreskowych, laserowych czytników kodów kreskowych, print serwerów i switchy dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2. 1.Wykonawca zobowiązany jest do: a)dostawy na swój koszt do siedziby Zamawiającego kompletnych, złożonych i przetestowanych drukarek kodów kreskowych, laserowych czytników kodów kreskowych, print serwerów i switchy o parametrach technicznych i cechach szczegółowo wyspecyfikowanych powyżej b)zainstalowania dostarczonego oprogramowania systemowego i użytkowego c)przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdego dostarczonego sprzętu wymienionego w ust. 1 lit. a, 2.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu zaoferowanego oprogramowania oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego sprzętu wymienionego w ust. 1 lit. a Drukarka kodów kreskowych typu: Zebra TLP 2844 lub równoważna. - SZT. 8 Metoda druku: termiczny, termotransferowy Maksymalna szerokość druku:104 mm Maksymalna długość druku:279 mm , opcja - do 558 mm Prędkość druku:Min. 102 mmnas Rozdzielczość:Min. 203 dpi Średnica wewnętrzna rolki z etykietami:25-38 mm Średnica zewnętrzna rolki z etykietami:Do 127 mm Orientacja druku:0, 90, 180, 270 stopni Temperatura pracy:+5 - 40 C Wilgotność:10-90% bez kondensacji Pamięć:Min. 512 KB FLASH 256 KB SRAM Zasilanie:Zasilacz zewnętrzny 230V 50 Hz Interfejs:Centronics, USB, RS 232 Język programowania:EPL2 Ciężar:Max. 1,5 kg Oprogramowanie:Sterowniki do systemu Windows XP, NT, 2000, oprogramowanie własne drukarki. Gwarancja:Min. 24 miesięcy u klienta. Dodatkowe materiały eksploatacyjne:1 rolka samoprzylepnych etykiet termicznych,( 1000 szt. na rolce, 100 mm x 30 mm, średnica wew. rolki 25 mm, średnica zew. rolki do 120 mm, odstęp między etykietami 1,5 - 4 mm, całkowita szerokość taśmy 105 mm, zakres temperatury stosowania -10C - +40C), Taśma woskowo-żywiczna do nadruku etykiet papierowych i foliowych kompatybilna z drukarką - 1 szt. Laserowy czytnik kodów kreskowych, typu: SYMBOL LS 2208 lub równoważny. SZT. 7 Źródło promienia czytającego::Dioda laserowa 650nm Odległość czytania::0  - 43 cm Częstotliwość odczytu::Min. 100 na sekundę Kontrast druku:Min 20 % różnicy odbicia Czytane kody:UPC EAN, UPC EAN z dodatkami, UCC EAN 128, Code 39, Code 39 Full ASCII, Code 39 TriOptic, Code 128, Code 128 Full ASCII, Codabar, Interleaved 2 of 5, Discrete 2 of 5, Code 93, MSI, Code 11, IATA, RSS variants, Chinese 2 of 5 Dostępne Inerfejsy:RS 232, łącze klawiaturowe, USB Temperatura pracy: :0 C ÷ 50 C Temperatura przechowywania::-40 C ÷ 70 C Wilgotność:5 procent do 95 procent bez kondensacji Odporność na upadek:Wielokrotny upadek z wysokości 1,5 m na twarde podłoże Odporność na działanie promieni światła:Odporny na bezpośrednie działanie światła w warunkach biurowych i magazynowych oraz bezpośrednie działanie promieni słonecznych Odporność elektrostatyczna:Wyładowania w powietrzu do 15 kV kontaktowe do 8 kV Napięcie zasilania:5 V +- 10procent pobierany prąd z zasilacza:Max 130 mA Masa:Max 150 g (bez kabla) Normy i certyfikaty:Certified to UL1950, CSA C22.2 No. 950, EN60950naIEC950, FCC Part 15 Class B, ICES-003 Class B, European Union EMC Directive, Australian SMA, Taiwan EMC, Japan VCCInaMITInaDentori. Laser: CDRH Class II, IEC Class 2 Gwarancje:Min 24 miesiące u klienta PRINT SERVER typu: Edimax PS-1206MF lub równoważny.- SZT. 8 Port sieciowy: RJ45 Zgodność ze standardem: Serwer MFP wspiera druk oparty o metody: LPR, IPP, Raw Printing oraz Unix Logical Printer. Obsługiwane protokoły: TCPnaIP, IPXnaSPX, NetBEUI oraz AppleTalk. Pracuje w architekturze Peer-to-Peer Printing. Wspiera druk oparty o architekturę Server-based(Novell NetWare oraz Windows). Port drukarkowy:Min. 1szt USB Zarządzanie :Zarządzanie poprzez przeglądarkę www, Windows Configuration Utility oraz protokół SNMP. Przewód USB: 1 szt. Zgodna z urządzeniem Zasilanie :Zewnętrzne 5V DC, 2A Gwarancja :24 miesiące u klienta SWITCH typu D-Link DES-1005D Switch Desktop 5x 10na100Mbps (RJ45) lub równoważny.- SZT. 5 Architektura sieci LAN: FastEthernet; Liczba portów 10na100BaseTX (RJ45): Min. 5 szt; Obsługiwane protokoły i standardy:Auto MDInaMDI-X;HalfnaFull duplex;IEEE802.3-10BaseT;IEE 802.3u - 100BaseTX;IEE 802.3x - Flow Control; Rozmiar tablicy adresowej MAC:Min. 800; Algorytm przełączenia:Store-and-forward; Bufor pamięci:Min. 64kB; Warstwa przełączenia: 2; Możliwość łączenia w stos:Nie; Typ obudowy:Desktop; Masa:Max. 500 g. Gwarancja: Min. 24 miesiące u klienta;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt V SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia następujących dokumentów: a) wypełniony, podpisany i opieczętowany druk formularza oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, b)wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk złoży i podpisze osobno każdy z Wykonawców), c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego ze wspólników osobno oraz umowę spółki. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty prawa cywilnego, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz handlowe spółki osobowe, to należy złożyć ww. dokumenty odpowiednio, d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia aktualnych zaświadczeń od właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawionych na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty prawa cywilnego, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz handlowe spółki osobowe, to należy złożyć ww. dokumenty odpowiednio. e)oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być zgodne z art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa zgodnie z pkt. IX SIWZ (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na podstawie pełnomocnictwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto Pełnomocnictwo w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy: 1.reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, 2.tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. f)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom sporządzony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. g)Formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. h)Specyfikacja asortymentu oferowanego przez Wykonawcę stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ. w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz. Wszystkie dokumenty muszą być aktualne w terminie składania ofert i muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl link: urzędy skarbowe zakładka: zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2, 80-560 Gdańsk, pokój nr 07..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2, 80-560 Gdańsk w sekretariacie (pokój nr 101 na I piętrze ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.