eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › OBSŁUGA, KONSERWACJA I NAPRAWY AWARYJNE STACJI WYMIENNIKÓW CIEPŁA (SWC) W BUDYNKACH ZARZĄDZANYCH PRZEZ KZGM W KATOWICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-08

Katowice: OBSŁUGA, KONSERWACJA I NAPRAWY AWARYJNE STACJI WYMIENNIKÓW CIEPŁA (SWC) W BUDYNKACH ZARZĄDZANYCH PRZEZ KZGM W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 334474 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293808 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA, KONSERWACJA I NAPRAWY AWARYJNE STACJI WYMIENNIKÓW CIEPŁA (SWC) W BUDYNKACH ZARZĄDZANYCH PRZEZ KZGM W KATOWICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na obsłudze, konserwacji i naprawach awaryjnych stacji wymienników ciepła (SWC) w budynkach zarządzanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków KZGM w Katowicach. Obsługa i konserwacja stacji wymienników ciepła (SWC) dotyczy: - w okresie grzewczym (9 miesięcy): 42 stacje wymienników ciepła, w tym 27 stacji wymienników ciepła w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, 8 stacji wymienników ciepła w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych oraz 7 stacji wymienników ciepła w budynkach użytkowych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do wzoru umowy); - poza okresem grzewczym (w celu uzyskania c.w.u. - 3 miesiące): 27 stacji wymienników ciepła, w tym 19 stacji wymienników ciepła w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych oraz 8 stacji wymienników ciepła w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do wzoru umowy). Zamawiający przewiduje MAKSYMALNIE 850 roboczogodzin, MINIMALNIE 510 roboczogodzin na wykonanie napraw awaryjnych w ciągu 3 lat, w tym: a) w budynkach mieszkalnych: MAKSYMALNIE - 700 roboczogodzin, MINIMALNIE - 420 roboczogodzin; b) w budynkach użytkowych: MAKSYMALNIE - 150 roboczogodzin, MINIMALNIE - 90 roboczogodzin. W latach ubiegłych w ramach napraw awaryjnych wymieniono: zawory regulacyjne z siłownikiem, pompy obiegowe i cyrkulacyjne, rury, kształtki, zawory regulacji przepływu, zawory bezpieczeństwa, filtr magnetyczny, naczynie przeponowe, manometry, dokonano napraw automatyki pogodowej oraz płukanie wymienników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisują załączniki nr 1 do wzoru umowy (opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań wobec wykonawcy) oraz załącznik nr 2 do wzoru umowy (wykaz stacji wymienników ciepła). Szczegółowy wykaz budynków zawiera załącznik nr 2 do umowy. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z PRAWA OPCJI z powodu niemożności dokładnego określenia: - Liczby stacji wymienników ciepła (SWC) objętych przedmiotem zamówienia w całym okresie realizacji zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie +/- 10% w związku z objęciem lub rezygnacją z zarządzania budynkiem/budynkami przez Zamawiającego; - Liczby roboczogodzin przewidywanych na potrzeby wykonywania napraw awaryjnych; - Kosztu materiałów użytych do wykonywania napraw awaryjnych. Zakres minimalny zamówienia (gwarantowany), który na pewno zostanie zrealizowany obejmuje: - wykonywanie usługi polegającej na obsłudze i konserwacji stacji wymienników ciepła wymienionych w załączniku nr 2 do wzoru umowy w zakresie wskazanym w pkt II Opisu przedmiotu zamówienia i wymagań wobec wykonawcy (Załącznik nr 1 do wzoru umowy) - minimalna liczba roboczogodzin przewidywanych na potrzeby wykonywania napraw awaryjnych, która wynosi 510 roboczogodzin w ciągu trzech lat. Prawo opcji polega na: - możliwości zwiększenia lub zmniejszenia liczby stacji wymienników ciepła (SWC) +/- 10% w stosunku do liczby wskazanej w zestawieniu stacji wymienników ciepła (SWC) (załącznik nr 2 do wzoru umowy); - możliwości zwiększenia liczby roboczogodzin przewidywanych na potrzeby wykonywania napraw awaryjnych do 850 roboczogodzin w ciągu trzech lat; - rozliczaniu kosztów materiałów użytych do wykonywania napraw awaryjnych po cenach nie przekraczających średnich cen według wydawnictwa SEKOCENBUD dla danego kwartału (zgodnie z § 4 ust. 4 wzoru umowy). Liczba stacji wymienników ciepła (SWC), ilość napraw awaryjnych oraz koszty materiałów są niemożliwe do przewidzenia. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić liczby wskazane w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Górną granicą zobowiązania (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) stanowi kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (określona w § 4 ust. 5 wzoru umowy). Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.11.00 - Wymienniki ciepła 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Ciepłownicza CENTRUM Sp. z o.o., ul. Stanisława Witczaka 131, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 596319,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 333598,50

  • Oferta z najniższą ceną: 198862,16 / Oferta z najwyższą ceną: 333598,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.