eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › UDZIELENIE KREDYTU INWESTYCYJNEGO DO KWOTY 885.023,00 ZŁ przeznaczonego nasfinansowanie inwestycji pn. Budowa kolektora deszczowego z wpustami ulicznymi w ciągu drogi powiatowej nr 4497P w miejscowości Dobra - ul. Dekerta w ramach zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i deszczowej z wpustami ulicznymi - etap VI cz. 2 w miejscowości Dobra , Przebudowa drogi powiatowej nr 4500P Kaczki Mostowe - Wietchinin - Mikulice o długości 336 mb w m. Mikulice od km 5+357 do km 5+695 Przebudowa ulic Prusa i Konopnickiej w Dobrej, Przebudowa drogi w Mikulicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Dobra: UDZIELENIE KREDYTU INWESTYCYJNEGO DO KWOTY 885.023,00 ZŁ przeznaczonego na: sfinansowanie inwestycji pn. Budowa kolektora deszczowego z wpustami ulicznymi w ciągu drogi powiatowej nr 4497P w miejscowości Dobra - ul. Dekerta w ramach zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i deszczowej z wpustami ulicznymi - etap VI cz. 2 w miejscowości Dobra , Przebudowa drogi powiatowej nr 4500P Kaczki Mostowe - Wietchinin - Mikulice o długości 336 mb w m. Mikulice od km 5+357 do km 5+695 Przebudowa ulic Prusa i Konopnickiej w Dobrej, Przebudowa drogi w Mikulicach
Numer ogłoszenia: 334467 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293235 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU INWESTYCYJNEGO DO KWOTY 885.023,00 ZŁ przeznaczonego na: sfinansowanie inwestycji pn. Budowa kolektora deszczowego z wpustami ulicznymi w ciągu drogi powiatowej nr 4497P w miejscowości Dobra - ul. Dekerta w ramach zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i deszczowej z wpustami ulicznymi - etap VI cz. 2 w miejscowości Dobra , Przebudowa drogi powiatowej nr 4500P Kaczki Mostowe - Wietchinin - Mikulice o długości 336 mb w m. Mikulice od km 5+357 do km 5+695 Przebudowa ulic Prusa i Konopnickiej w Dobrej, Przebudowa drogi w Mikulicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Dobra kredytu inwestycyjnego do kwoty 885.023,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt pięć tysięcy dwadzieścia trzy zł 00/100) na sfinansowanie inwestycji pn. Budowa kolektora deszczowego z wpustami ulicznymi w ciągu drogi powiatowej nr 4497P w miejscowości Dobra - ul. Dekerta w ramach zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i deszczowej z wpustami ulicznymi - etap VI cz. 2 w miejscowości Dobra , Przebudowa drogi powiatowej nr 4500P Kaczki Mostowe - Wietchinin - Mikulice o długości 336 mb w m. Mikulice od km 5+357 do km 5+695 Przebudowa ulic Prusa i Konopnickiej w Dobrej, Przebudowa drogi w Mikulicach na okres spłaty w latach 2011 -2024. Kredyt będzie spłacany w okresach miesięcznych do ostatniego dnia miesiąca, przy czym pierwsza rata zostanie zapłacona do ostatniego dnia listopada 2011 roku. Kredyt spłacany będzie w ratach z czego na poszczególne lata przypada: 2011 rok - 3.623,00 zł, tj. 1 rata w kwocie 1.811,00 zł i 2 rata 1.812,00 zł 2012 rok - 67.800,00 zł, tj. 12 rat po 5.650,00 zł, 2013 rok - 67.800,00 zł, tj. 12 rat po 5.650,00 zł, 2014 rok - 67.800,00 zł, tj. 12 rat po 5.650,00 zł, 2015 rok - 67.800,00 zł, tj. 12 rat po 5.650,00 zł, 2016 rok - 67.800,00 zł, tj. 12 rat po 5.650,00 zł, 2017 rok - 67.800,00 zł, tj. 12 rat po 5.650,00 zł, 2018 rok - 67.800,00 zł, tj. 12 rat po 5.650,00 zł, 2019 rok - 67.800,00 zł, tj. 12 rat po 5.650,00 zł, 2020 rok - 67.800,00 zł, tj. 12 rat po 5.650,00 zł, 2021 rok - 67.800,00 zł, tj. 12 rat po 5.650,00 zł, 2022 rok - 67.800,00 zł, tj. 12 rat po 5.650,00 zł, 2023 rok - 67.800,00 zł, tj. 12 rat po 5.650,00 zł, 2024 rok - 67.800,00 zł, tj. 12 rat po 5.650,00 zł. Odsetki płacone będą na podstawie wystawionej przez bank noty odsetkowej za okres spłaty rat kredytowych do ostatniego dnia każdego miesiąca, przy czym pierwsze odsetki płatne będą do ostatniego dnia listopada 2010 roku od salda wykorzystanego kredytu. Oprocentowanie kredytu zostanie ustalone w oparciu o oprocentowanie wg notowania z ostatniego dnia roboczego kończącego kwartał powiększone o marżę Banku. O zmianie stopy procentowej Bank będzie powiadamiał Kredytobiorcę pisemnie. Kredyt udzielony będzie bez prowizji bankowej (koszty prowizji należy skalkulować w kwocie marży banku). Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości postawionego do jego dyspozycji kredytu bez podania przyczyn do dnia 22 grudnia 2010 roku a Bank nie będzie pobierał żadnych opłat z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości i terminów uruchomienia transz kredytu. 3.2 Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie wyłącznie weksel in blanco. 3.3 Oferent zobowiązany jest do przedłożenia symulacji spłaty rat kredytu i odsetek w okresie 2010 - 2024 z uwzględnieniem wyżej przedstawionych rat, kwoty oprocentowania oraz marży Banku. Symulacja winna być przeprowadzona z uwzględnieniem oprocentowania stawki WIBOR 1M z dnia 22.10.2010 roku. Symulacja stanowi załącznik do oferty. 3.4 Oferent nie będzie pobierać dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 441130,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 344248,10

  • Oferta z najniższą ceną: 344248,10 / Oferta z najwyższą ceną: 440208,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.