eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty malarskie, posadzkarskie w pomieszczeniach korytarzy, hallu, klatek schodowych w pomieszczeniach biurowych Sądu Okręgowego w Łodzi Pl. Dąbrowskiego 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-13

Łódź: Roboty malarskie, posadzkarskie w pomieszczeniach korytarzy, hallu, klatek schodowych w pomieszczeniach biurowych Sądu Okręgowego w Łodzi Pl. Dąbrowskiego 5
Numer ogłoszenia: 334454 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łodzi , Plac Dąbrowskiego 5, 90-921 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778900, 6778938, faks 042 6778931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty malarskie, posadzkarskie w pomieszczeniach korytarzy, hallu, klatek schodowych w pomieszczeniach biurowych Sądu Okręgowego w Łodzi Pl. Dąbrowskiego 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa ZADANIA. Roboty, które zostaną wykonane w ramach zadania inwestycyjnego związane z remontem pomieszczeń Sądu Okręgowego w Łodzi: ZADANIE 1 - Malowanie farbą emulsyjną tynków ścian klatek schodowych, hallu i korytarza na parterze o powierzchni ok. 2500 m2, czyszczenie posadzki z lastrica o pow. ok. 320 m2 - Malowanie olejne balustrad ok. 70 m2 - Malowanie olejne stolarki ok. 700 m2 - Położenie płytek glazurowanych o pow. ok. 15 m2 - Wymiana uziomów 5 szt ZADANIE 2 - Malowanie farbą emulsyjną tynków ścian hallu i korytarzy I i II p., pokoi biurowych o pow. ok. 3000 m2 - Malowanie stolarki okiennej ok. 1500 m2 - Wymiana wykładziny podłogowej ok. 150 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.26.20.00-1, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia z art. 22

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia z art. 22 oraz Wykonawcy wykażą, dla ZADANIA I, że wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (każda z robót realizowana na rzecz jednego odbiorcy w ramach jednej umowy), polegające na wykonaniu robót budowlanych w tym malarskich o wartości nie mniejszej niż 170 000 zł każda Wykonawcy wykażą, dla ZADANIA II, że wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (każda z robót realizowana na rzecz jednego odbiorcy w ramach jednej umowy), polegające na wykonaniu robót budowlanych w tym malarskich o wartości nie mniejszej niż 240 000 zł każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia z art. 22

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia z art. 22

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia z art. 22 oraz Wykonawcy wykażą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł dla każdego ZADANIA osobno (jeżeli wykonawca złoży ofertę dla ZADANIA I i II kwota ubezpieczenia musi wynosić 500 000 zł.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany niniejszej Umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego regulujących następujące zagadnienia: a) harmonogramu realizacji robót i terminu wykonania umowy b) zmiana osób wymienionych w umowie c) zakres robót powierzonych do wykonania przez podwykonawców 3.Zmiana harmonogramu realizacji robót oraz terminu wykonania umowy możliwa jest w następujących przypadkach: a) opóźnienia Zamawiającego związanego z przekazaniem terenu budowy, dokonaniem odbioru robót, b) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez osoby i podmioty trzecie, c) wystąpienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łodzi, Samodzielna sekcja ds zamówień publicznych Pl. Dąbrowskiego 5 90-921 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łodzi, BIURO PODAWCZE Pl. Dąbrowskiego 5 90-921 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty malarskie, posadzkarskie w pomieszczeniach korytarzy, hallu, klatek schodowych w pomieszczeniach biurowych Sądu Okręgowego w Łodzi Pl. Dąbrowskiego 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Malowanie farbą emulsyjną tynków ścian klatek schodowych, hallu i korytarza na parterze o powierzchni ok. 2500 m2, czyszczenie posadzki z lastrica o pow. ok. 320 m2 - Malowanie olejne balustrad ok. 70 m2 - Malowanie olejne stolarki ok. 700 m2 - Położenie płytek glazurowanych o pow. ok. 15 m2 - Wymiana uziomów 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty malarskie, posadzkarskie w pomieszczeniach korytarzy, hallu, klatek schodowych w pomieszczeniach biurowych Sądu Okręgowego w Łodzi Pl. Dąbrowskiego 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Malowanie farbą emulsyjną tynków ścian hallu i korytarzy I i II p., pokoi biurowych o pow. ok. 3000 m2. - Malowanie stolarki okiennej ok. 1500 m2. - Wymiana wykładziny podłogowej ok. 150 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.