eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z parapetami w budynku usługowy położonym w Zgorzelcu, przy ulicy Warszawskiej 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Zgorzelec: Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z parapetami w budynku usługowy położonym w Zgorzelcu, przy ulicy Warszawskiej 1
Numer ogłoszenia: 334452 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Mieszkalnych , ul. Traugutta 77a, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 775 65 47 wew.17, faks 0-75 648 29 57.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z parapetami w budynku usługowy położonym w Zgorzelcu, przy ulicy Warszawskiej 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.Przedmiotem zamówienia: jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z parapetami w budynku usługowy położonym w Zgorzelcu, przy ulicy Warszawskiej 1, dz. Nr 1, AM-3, OBR. VI Zgorzelec. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w budynku usługowym położonym przy ulicy Warszawskiej 1 w Zgorzelcu. UWAGA: wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi dotyczy jedynie pomieszczeń znajdujących się od strony ulicy Warszawskiej oraz Bohaterów Getta (od frontu), zgodnie z przedmiarami stanowiącymi Załączniki 11, 12, 13 do SIWZ. Z zamówienia wyłącza się lokal nr: 112, oznaczony na rysunku stanowiącym Załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ. Projekt budowlany, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ obejmuje całość wymiany istniejącej w budynku drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi Przed przystąpieniem do robót należy zdemontować istniejącą drewnianą stolarkę okienną i drzwiową zbijając tynk ościeży od wewnątrz. Po zamontowaniu nowej stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej należy uszczelnić styki okien i muru za pomocą pianki poliuretanowej , wykonać tynki zewnętrzne i wewnętrzne (uzupełnienia) na ościeżach i pomalować ościeża wewnętrzne na kolor biały. Zdemontowane stare okna i drzwi zabiera wykonawca robót nieodpłatnie. Szczegółowy zakres robót oraz ich zakres określa: - projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ, - przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 11, 12, 13 do SIWZ, - specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Załącznik nr 14 do SIWZ; -dokumentacja rysunkową stanowiącą Załączniki 15-19 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego opisu oceny spełnienia tego warunku. Należy złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz robót (należy wypełnić Załącznik nr 8 do SIWZ) budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał potwierdzone dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie co najmniej 4 roboty ogólnobudowlanej o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego opisu oceny spełnienia tego warunku. Należy złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego opisu oceny spełnienia tego warunku. Należy złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego opisu oceny spełnienia tego warunku. Należy złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Mieszkalnych ul. Traugutta 77a 59-900 Zgorzelec Tel./fax: 75-6482957 e-mail: admzgorzelec@wp.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Administracja Domów Mieszkalnych ul. Traugutta 77a 59-900 Zgorzelec Sekretariat/kasa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.