eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Dostawa kardiomonitora stacjonarno-transportowego szt. 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-18

Szamotuły: Dostawa kardiomonitora stacjonarno-transportowego szt. 3
Numer ogłoszenia: 33441 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5453 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kardiomonitora stacjonarno-transportowego szt. 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kardiomonitora stacjonarno-transportowego szt. 3, zwanego dalej przedmiotem zamówienia, wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 3 do siwz. 2.Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV-33 12 32 10 - 3 3.Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowany w 2009 lub późniejszym roku. 4.Dostawa przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 3 obejmuje: a)dostawę przedmiotu zamówienia tj. kardiomonitora stacjonarno-transportowego szt. 3 do siedziby Zamawiającego, b)Transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy loco miejsce montażu tj. Oddział Wewnętrzny I, mieszczący się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13, c)montaż przedmiotu zamówienia, jego uruchomienie oraz protokolarne przekazanie do użytkowania d)przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oraz prawidłowej konserwacji 5.Wraz z dostawą Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim, 6.Przeszkolenie personelu obejmować będzie szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowej konserwacji. 7.W ramach umowy wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług związanych z wykonaniem napraw gwarancyjnych i sprawowanie bez dodatkowych opłat serwisu przedmiotu zamówienia w okresie trwania gwarancji i rękojmi. 8.Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. UWAGI OGÓLNE 1.Parametry techniczne minimalne przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ- Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych 2.Inne informacje: a.Cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania narzucone obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty. b.Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności, certyfikat CE z dyrektywą 93/42 c.Przedmiot zamówienia musi obejmować minimum 24 miesięczną pełną gwarancję i rękojmię. Oferty częściowe i oferty wariantowe 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Promed S.A., ul. Krajewskiego 1B, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 98100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.