eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Rekonstrukcja i odbudowa wiatraka KOŹLAK oraz budowa budynku muzeum młynarstwa i wsi milickiej we wsi Duchowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-28

Milicz: Rekonstrukcja i odbudowa wiatraka KOŹLAK oraz budowa budynku muzeum młynarstwa i wsi milickiej we wsi Duchowo.
Numer ogłoszenia: 334414 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekonstrukcja i odbudowa wiatraka KOŹLAK oraz budowa budynku muzeum młynarstwa i wsi milickiej we wsi Duchowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi rekonstrukcja i odbudowa zabytkowego wiatraka typu KOŹLAK oraz budowa budynku muzeum młynarstwa i wsi milickiej, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową MD-PROJEKT ul. Okrzei 2, 64-100 Leszno - stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumentacje projektowe, które zamieszczono w Zał. nr 6, stanowią integralną część S.I.W.Z. i nie obejmują przedmiaru robót, ze względu na przyjętą w istotnych postanowieniach umowy zasadę wynagrodzenia ryczałtowego zgodnie z § 4 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku ( Dz.U. z 16.09.2004 r., Nr 202, poz.2072.). Załączone przedmiary robót, w Zał. nr 6 do S. I. W. Z., określają tylko wielkość zadania i nie stanowią podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Cenę ofertową należy obliczyć w oparciu o projekty budowlane i ewentualne obmiary pobrane (z natury) na miejscu budowy. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty wynikające wprost z dokumentacji projektowych, jak również wszystkie pozostałe koszty. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, oraz dokonać wizji w terenie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wyżej wymieniony przedmiot zamówienia mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 20 listopada 2007 r., nr 223, poz.1655 z póź. zm.) oraz spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. 2a) wykażą, że dysponują osobami z niezbędnymi uprawnieniami, w tym: przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy) oraz praktyką zawodową wymaganą w § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku (Dz. U. 2004 r. Nr 150, poz. 1579 ) 2b) udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, w tym: - jedną robotą budowlaną związaną z renowacją, rekonstrukcją lub odbudową zabytkowych obiektów o konstrukcji drewnianej , oraz - jedną robotą budowlaną związaną z budową lub przebudową budynku o ramowej konstrukcji drewnianej (szachulcowej), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż oferent w/w warunki spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia powyższych warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie przez wykonawcę w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do S.I.W.Z, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 20 listopada 2007 r., nr 223, poz.1655 z póź. zm.) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do S.I.W.Z., 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 20 listopada 2007 r., nr 223, poz.1655 z póź. zm.) wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy ( o której mowa w punkcie 2.2 i poprzednim), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 roku, Nr 197, poz. 1661), [nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne]; 3d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 4a) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do S.I.W.Z. 4b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, którym mowa w pkt 4a, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jeżeli dotyczy); 4c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4d) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji), potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do S.I.W.Z..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 58 w cenie 15 zł na wniosek oferenta..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzbnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 (Punkt Obsługi Petenta),otwarcie ofert nastąpi: 20.10.2009r, o godz. 10:30 , sala nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.