eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja istniejącego systemu monitoringu wizyjnego obejmująca dostawę, montaż i instalację lokalnych systemów cyfrowych monitoringu w placówkach oświatowych (3 szkoły podstawowe, 4 gimnazja, 9 przedszkoli) w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-02

Ogłoszenie nr 334408 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.

Warszawa: Modernizacja istniejącego systemu monitoringu wizyjnego obejmująca dostawę, montaż i instalację lokalnych systemów cyfrowych monitoringu w placówkach oświatowych (3 szkoły podstawowe, 4 gimnazja, 9 przedszkoli) w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 303290-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, krajowy numer identyfikacyjny 01525966001220, ul. Plac Czerwca 1976 roku nr 1  , 02495   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 60 00, faks 22 443 60 11, e-mail zzp@um.warszawa.pl; jpaluszek@um.warszawa.pl; epastuszko@um.warszawa.pl; imagdziarz@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursus.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja istniejącego systemu monitoringu wizyjnego obejmująca dostawę, montaż i instalację lokalnych systemów cyfrowych monitoringu w placówkach oświatowych (3 szkoły podstawowe, 4 gimnazja, 9 przedszkoli) w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-XI-ZZP.271.24.WIN.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia określają kod CPV i nazwa: 32.23.50.00-9 Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym; 34.97.10.00-4 Urządzenia bezpośredniego monitorowania; 32.33.31.00-7 Rejestratory obrazu wideo; 45.31.43.00-4 Instalowanie infrastruktury okablowania. 2. Opis przedmiotu zamówienia; Modernizacja istniejącego systemu monitoringu wizyjnego obejmująca dostawę, montaż i instalację lokalnych systemów cyfrowych monitoringu w placówkach oświatowych (3 szkoły podstawowe, 4 gimnazja, 9 przedszkoli) w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy - OPZ stanowi załącznik nr 1 do S.I.W.Z., oraz załącznik nr 2 do S.I.W.Z. 1) Elementy cyfrowego systemu monitoringu W skład cyfrowego system monitoringu w każdej lokalizacji wchodzą; - rejestrator sieciowy NVR rejestrujący obraz z kamer, przy czym równocześnie może on pełnić rolę konsoli podglądu aktualnego i archiwalnego obrazu z kamer. - kamery wewnętrzne w obudowach wandaloodpornych. - kamery zewnętrzne w odpowiednich obudowach. - niezbędne instalacje sieci elektrycznej i komputerowej (sieć LAN kat. 5), poprowadzone zgodnie z odpowiednimi przepisami, w listwach. - niezbędne aktywne urządzenia sieci komputerowej (infrastruktura LAN), zapewniające połączenie komputera rejestrującego i wszystkich kamer. 2) Wymagania w stosunku do cyfrowego systemu monitoringu wizyjnego Podstawowe cechy systemu monitoringu System musi umożliwiać równocześnie obserwację wszystkich zainstalowanych kamer i przeglądanie nagrań z lokalizacji centralnej z możliwością podglądu wybranej kamery w oddzielnym oknie lub na oddzielnych monitorach: konsola główna, wybrana kamera, przeglądarka nagrań. Możliwość pracy w trybie wyświetlania sekwencyjnego kamer w oknie podglądu z zadanym czasem. Musi posiadać możliwość przeszukiwania nagrań po zdarzeniach bazując na czasie i dacie, zdarzeniach lub detekcji ruchu. Informacje te muszą być generowane jako raport drukowany zawierający obraz, datę i czas jego zapisania oraz wygenerowania z komentarzem, a także eksportowane jako pojedyncze obrazy, filmy i w formacie bazy źródłowej wraz z dołączaną przeglądarką z funkcją autostartu z nośników CD-R lub DVD-R. Podstawowe cechy modułu zdalnego monitoringu Zdalna konsola musi pozwalać na dostęp do systemu nadzoru wizyjnego ze zdalnych lokalizacji przy użyciu standardowej przeglądarki Internet Explorer lub poprzez ładowalnego, wbudowanego klienta obsługującego zaawansowane funkcje. Logowanie do systemu musi być możliwe poprzez linie wdzwaniane, łącza szerokopasmowe lub połączenia VPN poprzez Internet lub połączenia punkt - punkt. Ze zdalnych lokalizacji musi być zapewniony pełny dostęp do informacji alarmowych, zarejestrowanych nagrań, podglądu bieżącego i wydruku ewidencji. Musi być możliwość przeszukiwania bazy zdarzeń po dacie i czasie i wydruku takiego raportu. System musi obsługiwać różne profile użytkownika pozwalające administratorowi ustawiać niezależnie uprawnienia do poszczególnych kamer i definiować różnorodne układy widoków. Zdalny klient musi umożliwiać równoczesną obsługę podglądu strumieni MJPEG.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 32235000-9
Dodatkowe kody CPV: 34971000-4, 32333100-7, 45314300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT203252.03
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych SECURITY OFFICE Sp z o.o. ,  t.odoj@securityoffice.pl,  ul.Ks. J. Jałowego 29,  35-010,  Rzeszów,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: tak
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 258288.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249005.03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 402708.46
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.