eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niechlów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Niechlów od 01.03.2017r. do 31.01.2018r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-28

Ogłoszenie nr 33438 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.

Niechlów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Niechlów od 01.03.2017r. do 31.01.2018r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19114-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niechlów, krajowy numer identyfikacyjny 41105063000000, ul. ul. Głogowska  31, 56215   Niechlów, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 655 435 688, faks 0-65 5435814, e-mail niechlow@zgwrp.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Niechlów od 01.03.2017r. do 31.01.2018r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi zgodnie z przepisami prawa tj. w szczególności: 1) ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.2016.250. tj.) oraz aktami wykonawczymi, 2) ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2016.1987 tj.) oraz aktami wykonawczymi, 3) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2016.672 tj.) oraz aktami wykonawczymi, 4) ustawą z dnia z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 j.t), 5) Uchwała nr XXI/188/2016 Rady Gminy Niechlów z dnia 28 lipca 2016 r. w sprawie: regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Niechlów, 6) Uchwała nr XXIII/134/2012 Rady Gminy Niechlów z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie: odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, 7) Uchwała nr XXI/189/2016 Rady Gminy Niechlów z dnia 28 lipca 2016 r. w sprawie: szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Niechlów. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zobowiązany jest do prowadzenia na rzecz zamawiającego następujących prac: Świadczenie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych powstających na terenie gminy Niechlów, Świadczenie usługi zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na terenie gminy Niechlów, Sporządzanie harmonogramów odbioru odpadów, Uporządkowania terenu w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów, Dostarczenie worków na odpady gromadzone selektywnie, Kontrola przestrzegania obowiązku selektywnego zbierania odpadów, Rozpatrywanie reklamacji i ponoszenie odpowiedzialności za szkody związane z nienależytą realizacją zamówienia, Prowadzenie działań związanych z wymianą danych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, Inne prace objęte przedmiotem zamówienia, nie wymienione w punktach 1-8. 3. W rzeczowy szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem publicznym wchodzą następujące czynności: W ramach świadczenia usługi odbioru odpadów komunalnych powstających na terenie Gminy Niechlów Wykonawca jest zobowiązany do: Odbioru od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odpadów komunalnych (według wykazu nieruchomości - załącznik nr 1a SIWZ):odpady komunalne zmieszane- w każdej ilości, odpady z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, metali zebrane w sposób selektywny - w każdej ilości, odpady ze szkła, zebrane w sposób selektywny - w każdej ilości, odpady z papieru, zebrane w sposób selektywny- w każdej ilości odpady wielkogabarytowe, tj. odpady budowlane i rozbiórkowe, chemikalia i przeterminowane leki, baterie, zużyte opony, meble i inne odpady komunalne nie mieszczące się w typowym pojemniku na odpady - w każdej ilości, Systematycznego, zgodnego z harmonogramem, odbioru zmieszanych odpadów komunalnych. Systematycznego, zgodnego z harmonogramem, odbioru odpadów komunalnych zebranych selektywnie. Odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z częstotliwością: co 3 tygodnie - zmieszane odpady komunalne; raz w miesiącu - segregowane odpady komunalne zbierane w workach; Odbierania segregowanych odpadów komunalnych z pojemników 1100l (według wykazu pojemników 1100 l - załącznik nr 1b SIWZ) z częstotliwością: 2 razy w miesiącu w okresie od 1 marca 2017r. do 31 stycznia 2018r. Zamawiający zastrzega sobie, że liczba pojemników 1100l może ulec zmianie. Zmiana taka nie będzie stanowić zmiany umowy bądź wynagrodzenia Wykonawcy. Odebrania odpadów wielkogabarytowych tj. odpadów budowlanych i rozbiórkowych, chemikali i przeterminowanych leków, baterii, sprzętu elektrycznego i elektronicznego zużytych opon, mebli i innych odpadów komunalnych nie mieszczących się w typowym pojemniku na odpady - w miesiącach: kwiecień, październik 2017r. Dostarczenia dodatkowych pojemników 1100l do selektywnej i nieselektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - załącznik nr 1c SIWZ. Pojazd odbierający odpady powinien być wyposażony w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS) umożliwiający trwałe zapisywanie przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. 4. Odbiór odpadów komunalnych odbywał się będzie wg wykazu nieruchomości i pojemników - załącznik nr 1a, 1b i 1c SIWZ, UWAGA Gmina Niechlów położona jest w północnej części województwa dolnośląskiego. Jest gminą wiejską, obejmująca 21 sołectw (skupiające 21 miejscowości gminy). Powierzchnia: 152 km^2 Zgodnie ze złożonymi u Zamawiającego deklaracjami liczba mieszkańców wynosi: 3922 osób Liczba nieruchomości niezamieszkałych: 83 Prognozowana ilość odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych do odebrania przez podmiot od dnia 01.03.2017 do 31.01.2018 roku. - 842,00 Mg przy czym: 1) masę odpadów komunalnych niesegregowanych na okres 11 m-cy wg obliczeń szacunkowych określa się w ilości ok. 669,00Mg 2) masę odpadów komunalnych segregowanych na okres 11 m-cy wg obliczeń szacunkowych określa się w ilości ok. 137,14Mg, w tym: - tworzywa sztuczne wg kodu 150102 - 67,86Mg; -szkło wg kodu 150107 - 66,84Mg; - papier i tektura wg kodu 150101 - 2,44Mg 3) masę odpadów komunalnych wielkogabarytowych w miesiącach: kwiecień, październik - 37,00Mg Liczba obsługiwanych nieruchomości w zakresie odbioru odpadów komunalnych może ulec zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu. Zmiana taka nie będzie stanowić podstawy zmiany umowy bądź wynagrodzenia Wykonawcy. Wykaz nieruchomości oparty na złożonych przez właścicieli nieruchomości do Zamawiającego deklaracjach stanowi załącznik nr 1a SIWZ Zamawiający zakazuje Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właściciela nieruchomości. Zamawiający zakazuje mieszania odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Niechlów z odpadami odebranymi z terenu innej gminy. Zamawiający wskazuje, że odbiór odpadów może być prowadzony we wszystkie dni tygodnia, w godz. Od 06:00 do 22:00, z wyjątkiem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający wskazuje, że odbieranie z nieruchomości odpadów prowadzone będzie w następujący sposób: z nieruchomości zamieszkałych, zlokalizowanych w zabudowie jednorodzinnej - odpady odbierane będą z miejsca ich wystawienia przed posesję , z nieruchomości zamieszkałych, zlokalizowanych w zabudowie wielorodzinnej - odpady odbierane będą z boksów/pergol śmietnikowych przeznaczonych do gromadzenia odpadów lub w miejscach wyznaczonych przez właścicieli nieruchomości, z nieruchomości niezamieszkałych - odpady odbierane będą z miejsca ich wystawienia przed posesję, z nieruchomości zamieszkałych przez osoby starsze lub niepełnosprawne załącznik nr 2 SIWZ- odpady odbierane będą z terenu posesji (do około 10-15 metrów od bramy - granicy nieruchomości) Zamawiający wskazuje, że odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, odbierane będą w pojemnikach/workach określonych poniżej: pojemniki na odpady o pojemności 110 l; pojemniki na odpady o pojemności 120 l; pojemniki na odpady o pojemności 240 l; pojemniki na odpady o pojemności 1100 l; kontenery KP 7 o pojemności 7 m3; pojemniki z tworzywa sztucznego oznaczone odpowiednimi kolorami lub napisami w stosunku do każdego rodzaju odpadu selektywnie zbieranego, o pojemności 1100 l; pojemniki z tworzywa sztucznego oznaczone odpowiednimi kolorami lub napisami w stosunku do zbiórki przeterminowanych leków, worki z folii LDPE o pojemności 120l oznaczone odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu zbieranego selektywnie z przeznaczeniem na: papier, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe, szkło. Zamawiający wskazuje następujące oznaczenia kolorystyczne dla worków, w których gromadzone są odpowiednio segregowane odpady komunalne: niebieski - papier; żółty - tworzywa sztuczne, metale oraz opakowania wielomateriałowe; biały - szkło. Zamawiający wskazuje, że odpady segregowane tj. odpady wielkogabarytowe, chemikalia, elektroodpady, niektóre z grupy odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz zużyte opony odbierane będą z miejsca ich wystawienia przed posesję lub z boksów/pergol śmietnikowych. W ramach świadczenia usługi zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na terenie gminy Niechlów Wykonawca jest zobowiązany do: Osiągnięcia w okresie realizacji niniejszej umowy poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła w wysokości wskazanej w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r.w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016r, poz. 2167),Ograniczenia w okresie realizacji niniejszej umowy masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania zgodnie z poziomami określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012r, poz. 676). Postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U.2016.1987 tj.), ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.2016.250 j.t) zgodnymi z wymaganiami ochrony środowiska oraz Stanowiskiem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego pismo nr DŚ.II.721.3.2.2016 z dnia 16.01.2017r. z którego wynika, iż w związku z zaistniałą sytuacją wynikającą z braku przyjętych w podobnym czasie uchwał w sprawie wykonania wojewódzkich planów gospodarki odpadami dla województwa dolnośląskiego i województwa lubuskiego. Wskazane jest, żeby zmieszane odpady komunalne zagospodarowane były w instalacjach znajdujących się w regionie wschodnim, do którego gmina została przypisana. Projektem Planu Gospodarki Odpadami dla województwa Lubuskiego zamieszczonego na stronie bip http://www.bip.lubuskie.pl/system/obj/31664_uchwala_AWPGO_i_PI.pdf , w szczególności poprzez:przekazywanie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do istniejących w regionie wschodnim regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. W przypadkach, o których mowa w art. 35 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2016.1987 tj.) oraz art. 9l ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.2016.250 tj.) zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania można przekazać do instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania o statusie zastępczej, znajdującej się w regionie wschodnim gospodarki odpadami komunalnymi zgodnie z Projektem Uchwały Sejmiku Województwa Lubuskiego w sprawie wykonania " Aktualizacji Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami wraz z planem Inwestycyjnym w zakresie odpadów komunalnych" i zapewniającej osiągnięcie wymaganych przepisami prawa poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, uwzględniając najlepszą dostępną technikę i technologię, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska, przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji przetwarzania odpadów z zachowaniem hierarchii postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 8 stycznia 2013r. o odpadach. 6. W ramach realizacji prac związanych ze sporządzaniem harmonogramów odbioru odpadów Wykonawca jest zobowiązany do: Sporządzenia i przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu harmonogramów odbioru odpadów komunalnych, w tym odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w następujących terminach :maksymalnie do 7 dni liczonych od daty zawarcia umowy (opartego na złożonych przez właścicieli nieruchomości do Zamawiającego deklaracjach) - harmonogramu obejmującego okres od dnia 1 marca 2017 r. do 31 stycznia 2018 r., Przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji projektu harmonogramu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału celem jego zatwierdzenia. Zamawiający zobowiązany jest do zatwierdzenia lub zgłoszenia zastrzeżeń do przedłożonego projektu harmonogramu w terminie maksymalnie do 7 dni. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania bieżącej aktualizacji wykazu nieruchomości (opartego na złożonych przez właścicieli nieruchomości do Zamawiającego deklaracjach). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia poprawek co do terminów odbioru odpadów zawartych w przedłożonym przez Wykonawcę projekcie harmonogramu, w zakresie nie wykraczającym poza ustaloną w umowie częstotliwość odbioru odpadów, a Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia tych poprawek w harmonogramie. 7. W ramach realizacji prac związanych z uporządkowaniem terenu w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów Wykonawca jest zobowiązany do: Uporządkowania miejsca, w którym odbywa się usługa odbioru odpadów z zanieczyszczeń i odpadów, które wysypały się Wykonawcy z pojemników, kontenerów, narzędzi, worków i pojazdów podczas realizacji usługi. Ustawiania pojemników w miejscu pierwotnej lokalizacji po przeprowadzeniu ich opróżnienia. Realizowania podczas prowadzonej usługi odbioru odpadów gromadzonych selektywnie czynności, polegających na uporządkowaniu terenu obejmującego miejsca ustawienia pojemników lub miejsca wystawienia worków, poprzez usunięcie odpadów podlegających segregacji. 8. W ramach realizacji prac związanych z dostarczaniem worków i pojemników na odpady gromadzone selektywnie Wykonawca jest zobowiązany do: Dostarczenia worków na wymianę przy każdym realizowanym odbiorze odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w ilościach odpowiadających liczbie odebranych worków lub w ilościach wskazanych przez właściciela nieruchomości (zgodnie z jego potrzebami) w tej samej kolorystyce odpowiadającej rodzajowi gromadzonej frakcji i, z zastrzeżeniem podpunktu a. Miesięczna ilość worków dla nieruchomości zamieszkałej przez następującą liczbę osób:- od 1 do 2 osób wynosi po jednym worku 120l z folii na odpowiednią frakcję odpadów odbieranych w sposób selektywny,- od 3 do 6 osób wynosi po dwa worki 120l z folii na odpowiednią frakcję odpadów odbieranych w sposób selektywny, - powyżej 6 osób wynosi powyżej dwóch worków 120l z folii na odpowiednią frakcję odpadów odbieranych w sposób selektywny, Dostarczenia w przypadku nowych nieruchomości zamieszkałych, a wskazanych przez Zamawiającego w wykazie nieruchomości podlegającym bieżącej aktualizacji - worków zgodnie z wytycznymi określonymi w pkt 1 niniejszego rozdziału. Wyposażenia na okres realizacji umowy punktów biorących udział w zbiórce przeterminowanych i niewykorzystanych leków w pojemnik - wskazanych w załączniku nr 1 .UWAGA Wykaz punktów biorących udział w zbiórce przeterminowanych i niewykorzystanych leków, stanowi załącznik do umowy do którego Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości obsługiwanych punktów co nie ma wpływu na cenę. 9. W ramach realizacji prac związanych z kontrolą przestrzegania obowiązku selektywnego zbierania odpadów Wykonawca jest zobowiązany do: Weryfikacji poprawności segregacji odpadów, która będzie polegała w szczególności na cyklicznym sprawdzaniu zawartości pojemników ze zmieszanymi odpadami komunalnymi zgodnie z wytycznymi określonymi w pkt 2 i 3 niniejszego rozdziału. Kontrolowania nie mniej niż 10% ilości pojemników opróżnianych każdego dnia uwzględnionego w harmonogramie. Kontrolowania nieruchomości w zakresie zgodności pojemności pojemników oraz ich ilości z danymi zadeklarowanymi przez właściciela nieruchomości. Stwierdzenia braku prawidłowej segregacji odpadów w przypadku, gdy w pojemniku na zmieszane odpady komunalne znajdują się odpady, które powinny być gromadzone selektywnie, a stanowią zawartość większą niż 10% objętości odpadów. Przeprowadzania kontroli w konkretnych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Dokumentowania przypadków naruszenia obowiązku w zakresie selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych poprzez sporządzenie protokołu zawierającego dokumentację filmową lub fotograficzną wraz z podaniem adresu nieruchomości/lokalizacji pojemnika. dokumentacja, o której mowa w pkt 6 niniejszego rozdziału winna jednoznacznie określać lokalizację nieruchomości/pojemnika oraz opisywać zawartość pojemnika w sposób pozwalający na bezsporne wskazanie naruszenia obowiązku segregacji odpadów. W przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w ciągu 3 dni. 10. W ramach realizacji prac związanych z reagowaniem na reklamacje i odpowiedzialności za szkody Wykonawca zobowiązany jest do: Podjęcia reakcji w czasie nie dłuższym niż 24 godz. od momentu dokonania zgłoszenia reklamacji w przypadkach wynikłych w toku realizacji niniejszej umowy, mających związek z nieprawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia. 11. W ramach realizacji prac związanych z prowadzeniem wymiany danych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, Wykonawca jest zobowiązany do: Prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 8 stycznia 2013r o odpadach. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych, w terminie 7 dni od zakończenia danego miesiąca. Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych, w terminie 7 dni od zakończenia danego miesiąca. Zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych tj. odpadów wielkogabarytowych, chemikaliów oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych, przeterminowanych leków w terminie 7 dni od odbioru. Kartę przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, Półroczne sprawozdania podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Półroczną informację o masie poszczególnych rodzajów odpadów (z podaniem kodów odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją), stanowiących pozostałość po przerobie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, kierowaną do składowania wraz z podaniem instalacji do której zostały one przekazane. Informacja ta ma być składana do końca miesiąca po upływie półrocza którego dotyczy. Zestawienie kwitów wagowych ważonych na instalacji docelowej, do której przekazywane są odpady w terminie 7 dni od zakończenia danego miesiąca. Zapewnienia przestrzegania zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych. Zachowania w tajemnicy wszystkich danych, które pozyskał w trakcie realizacji umowy, jak i po jej ustaniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania sporządzania i przesyłania dodatkowych danych/raportów, w ramach prowadzonej wymiany danych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą według występujących potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. 12. W ramach realizacji innych prac w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, nie wymienionych w rozdziałach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Wykonawca jest zobowiązany do: Uczestniczenia wspólnie z Zamawiającym w kontrolach lub objazdach mających na celu weryfikację nieprawidłowości realizowania usług.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90514000-3, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT458419.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Spółka Komunalna Sp. z o.o,  sekretariat@sk.wschowa.pl,  ul. Daszyńskiego 10 ,  67-400,  Wschowa,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 491054.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 491054.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 491054.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.