eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym świadczone na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy, którzy na skutek wieku, długotrwałej choroby lub niepełnosprawności wymagają pomocy innych osób

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Warszawa: Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym świadczone na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy, którzy na skutek wieku, długotrwałej choroby lub niepełnosprawności wymagają pomocy innych osób
Numer ogłoszenia: 334379 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy , ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursynow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ops-ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym świadczone na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy, którzy na skutek wieku, długotrwałej choroby lub niepełnosprawności wymagają pomocy innych osób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług: część I - usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym (24 080 godzin) część II - usługi opiekuńcze w zakresie pielęgnacyjnym (13 070 godzin) Usługi będą świadczone przez 7 dni w tygodniu w miejscu zamieszkania usługobiorcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby godzin ww. usług. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.01.2009 r. do 30.04.2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium 1. Wysokość wadium wymagana przez Zamawiającego: 1) Dla I części przedmiotu zamówienia - 6 500 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych); 2) Dla II części przedmiotu zamówienia - 4 100 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych); 2. Dla każdej części przedmiotu zamówienia, o udzielenie której ubiega się Wykonawca, wadium musi być wniesione odrębnie. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto bankowe Zamawiającego: CITI 59 1030 1508 0000 0005 5045 7032 z adnotacją zawierającą informację, której części przedmiotu zamówienia ono dotyczy, tj. Wadium w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego na usługi opiekuńcze - część ___ Za termin jego wniesienia będzie uznany termin wpływu na rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi być złożone w oryginale. Właściwe w tym przypadku dokumenty muszą być wystawione na rzecz Zamawiającego i muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także należycie zrealizowali - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną umowę z zakresu usług opiekuńczych. 3) dysponują minimum 20 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, nie karanymi i posiadającymi dobry stan zdrowia, przewidzianymi do wykonywania usług opiekuńczych, mającymi wykształcenie minimum podstawowe i ukończony kurs w zakresie opieki nad osobami starszymi. Zamawiający w stosunku do usług opiekuńczych pielęgnacyjnych wymaga, aby co najmniej 25 % osób świadczących te usługi, miało wykształcenie średnie medyczne lub policealne w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej równej: a) cenie ofertowej dla części przedmiotu zamówienia - w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotu zamówienia; b) sumie cen ofertowych - w przypadku składania oferty na obie części przedmiotu zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku Nr 6 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 50% ceny ofertowej przedmiotu zamówienia 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych usług opiekuńczych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - usług w tym okresie, (co najmniej jednej) - według wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, z podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ, 9) dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 8, zostały wykonane należycie (np. referencje), 10) wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru określonego w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale IV ust. 1 pkt 3 SIWZ), 11) oświadczenie stwierdzające, że osoby wymienione w pkt 10 są nie karane oraz dysponują dobrym zdrowiem umożliwiającym wykonywanie usług, a także posiadają doświadczenie zgodne z wymogami zawartymi w rozdziale IV ust. 1 pkt 3 SIWZ, 12) zaakceptowane ogólne warunki umowy, 13) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, 14) dokument potwierdzający wysoką jakość świadczonych przez Wykonawcę usług, wystawiony przez niezależny podmiot działający w sferze pomocy społecznej. Oświadczenia oraz wykazy, o których mowa w pkt 1, 8, 10 i 11 muszą być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w pkt 2-7 i 9 muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów wymienionych w pkt 2, 4, 5 i 7, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,. odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, 4-7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 1, 2 i 4-7 będzie dokonana odrębnie, a wymienionych w pozostałych punktach będzie dokonana łącznie w stosunku do tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa pokój Nr 14, w godzinach 8-16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 11:45, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa pokój Nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym obejmują 24 080 godzin usług, świadczonych przez 7 dni w tygodniu, w miejscu zamieszkania usługobiorcy. Czynności składające się na ww. usługi stanowią załącznik Nr 1 do SIWZ Termin realizacji: 01.01.2008 - 30.04.2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi opiekuńcze w zakresie pielęgnacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi opiekuńcze w zakresie pielęgnacyjnym obejmują realizację 13 070 godzin usług. Usługi będą świadczone przez 7 dni w tygodniu, w miejscu zamieszkania usługobiorców. Czynności składające się na ww. usług stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: 01.01.2009-30.04.2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.