Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Warszawa: Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym świadczone na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy, którzy na skutek wieku, długotrwałej choroby lub niepełnosprawności wymagają pomocy innych osób
Numer ogłoszenia: 334379 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy , ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursynow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ops-ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym świadczone na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy, którzy na skutek wieku, długotrwałej choroby lub niepełnosprawności wymagają pomocy innych osób.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług: część I - usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym (24 080 godzin) część II - usługi opiekuńcze w zakresie pielęgnacyjnym (13 070 godzin) Usługi będą świadczone przez 7 dni w tygodniu w miejscu zamieszkania usługobiorcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby godzin ww. usług. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.01.2009 r. do 30.04.2009 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium 1. Wysokość wadium wymagana przez Zamawiającego: 1) Dla I części przedmiotu zamówienia - 6 500 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych); 2) Dla II części przedmiotu zamówienia - 4 100 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych); 2. Dla każdej części przedmiotu zamówienia, o udzielenie której ubiega się Wykonawca, wadium musi być wniesione odrębnie. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto bankowe Zamawiającego: CITI 59 1030 1508 0000 0005 5045 7032 z adnotacją zawierającą informację, której części przedmiotu zamówienia ono dotyczy, tj. Wadium w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego na usługi opiekuńcze - część ___ Za termin jego wniesienia będzie uznany termin wpływu na rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi być złożone w oryginale. Właściwe w tym przypadku dokumenty muszą być wystawione na rzecz Zamawiającego i muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także należycie zrealizowali - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną umowę z zakresu usług opiekuńczych. 3) dysponują minimum 20 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, nie karanymi i posiadającymi dobry stan zdrowia, przewidzianymi do wykonywania usług opiekuńczych, mającymi wykształcenie minimum podstawowe i ukończony kurs w zakresie opieki nad osobami starszymi. Zamawiający w stosunku do usług opiekuńczych pielęgnacyjnych wymaga, aby co najmniej 25 % osób świadczących te usługi, miało wykształcenie średnie medyczne lub policealne w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej równej: a) cenie ofertowej dla części przedmiotu zamówienia - w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotu zamówienia; b) sumie cen ofertowych - w przypadku składania oferty na obie części przedmiotu zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku Nr 6 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 50% ceny ofertowej przedmiotu zamówienia 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych usług opiekuńczych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - usług w tym okresie, (co najmniej jednej) - według wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, z podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ, 9) dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 8, zostały wykonane należycie (np. referencje), 10) wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru określonego w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale IV ust. 1 pkt 3 SIWZ), 11) oświadczenie stwierdzające, że osoby wymienione w pkt 10 są nie karane oraz dysponują dobrym zdrowiem umożliwiającym wykonywanie usług, a także posiadają doświadczenie zgodne z wymogami zawartymi w rozdziale IV ust. 1 pkt 3 SIWZ, 12) zaakceptowane ogólne warunki umowy, 13) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, 14) dokument potwierdzający wysoką jakość świadczonych przez Wykonawcę usług, wystawiony przez niezależny podmiot działający w sferze pomocy społecznej. Oświadczenia oraz wykazy, o których mowa w pkt 1, 8, 10 i 11 muszą być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w pkt 2-7 i 9 muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów wymienionych w pkt 2, 4, 5 i 7, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,. odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, 4-7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 1, 2 i 4-7 będzie dokonana odrębnie, a wymienionych w pozostałych punktach będzie dokonana łącznie w stosunku do tych Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy
ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa
pokój Nr 14, w godzinach 8-16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 11:45, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa pokój Nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym obejmują 24 080 godzin usług, świadczonych przez 7 dni w tygodniu, w miejscu zamieszkania usługobiorcy. Czynności składające się na ww. usługi stanowią załącznik Nr 1 do SIWZ Termin realizacji: 01.01.2008 - 30.04.2008.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi opiekuńcze w zakresie pielęgnacyjnym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi opiekuńcze w zakresie pielęgnacyjnym obejmują realizację 13 070 godzin usług. Usługi będą świadczone przez 7 dni w tygodniu, w miejscu zamieszkania usługobiorców. Czynności składające się na ww. usług stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: 01.01.2009-30.04.2009.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.