eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Remont podmytego i uszkodzonego obiektu mostowego nr JNI 35000210 w Kasince Małej, remont korpusów drogowych w miejscowościachPoręba Wielka, Glisne, Mszana Dolna, Skrzydlna, Porąbka, Jurków oraz remont przepustów pod drogą w miejscowości Łostówka i Dobra.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Limanowa: Remont podmytego i uszkodzonego obiektu mostowego nr JNI 35000210 w Kasince Małej, remont korpusów drogowych w miejscowościach: Poręba Wielka, Glisne, Mszana Dolna, Skrzydlna, Porąbka, Jurków oraz remont przepustów pod drogą w miejscowości Łostówka i Dobra.
Numer ogłoszenia: 334374 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 0-18 3375-831, faks 0-18 3375-832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.limanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont podmytego i uszkodzonego obiektu mostowego nr JNI 35000210 w Kasince Małej, remont korpusów drogowych w miejscowościach: Poręba Wielka, Glisne, Mszana Dolna, Skrzydlna, Porąbka, Jurków oraz remont przepustów pod drogą w miejscowości Łostówka i Dobra..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Remont podmytego i uszkodzonego obiektu mostowego nr JNI 35000210 w Kasince Małej, remont korpusów drogowych w miejscowościach: Poręba Wielka, Glisne, Mszana Dolna, Skrzydlna, Porąbka, Jurków oraz remont przepustów pod drogą w miejscowości Łostówka i Dobra. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 4 zadania częściowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.11.00.00-1, 45.24.33.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 6 000.00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 7.1 Lp. 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonym do oferty wykazie robót budowlanych, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania) oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi: 1) każda o wartości co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) - dla zadania częściowego nr 1, 3 i 5, 2) każda o wartości co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) - dla zadania częściowego nr 2 i 4. Użyte w treści opisu warunku pojęcia budowa, przebudowa lub remont mają takie znaczenie jak nadaje im ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 Nr 243, poz. 1623 ze zm.), zgodnie z którą przez budowę należy rozumieć wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego, przez przebudowę należy rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji, w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego, przez remont należy rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym. Spełnienie warunku Wykonawca wykaże przedkładając wykaz robót budowlanych wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za najważniejsze roboty, dla których należy przedstawić dowody uznaje się roboty budowlane niezbędne do wykazania spełniania warunku. Dowodami o których mowa powyżej są: 1) poświadczenia, 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1) powyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót budowlanych zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 7.1 Lp. 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedstawionym do oferty wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniu że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, że ma do dyspozycji osoby posiadające kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą - dla każdego zadania częściowego - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, Zamawiający określając w/w wymogi dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw EOG oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 394). Spełnianie warunku Wykonawca wykaże przedkładając wykaz osób oraz Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonej do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej: 1) 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) - dla zadania częściowego nr 1, 3 i 5, 2) 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) - dla zadania częściowego nr 2 i 4, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) Oświadczenie dot. podwykonawcy - jeżeli dotyczy W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający wymaga podania nazwy (firmy) podwykonawcy. Oświadczenie - jeżeli dotyczy - należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej. 4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenie o którym mowa w art. 26 ust. 2b Pzp należy złożyć w oryginale. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku w Formularzu oferty należy wymienić dane wszystkich wykonawców występujących wspólnie ponadto wykonawcy ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się to: 1) spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt. 6.2. SIWZ wykonawcy wykazują łącznie, 2) każdy z nich składa dokumenty wymagane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 (określone w pkt. 7.2 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/pzdlimanowej/Article/id,61734.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 233, II piętro, budynek B..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w LImanowej, I piętro, budynek B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie MAiC.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont podmytego i uszkodzonego obiektu mostowego nr JNI 35000210 w ciągu drogi powiatowej nr 1626 K Kasinka Mała - Węglówka - Kasina Wielka w miejscowości Kasinka Mała w km 4+548 wraz z odtworzeniem umocnień brzegowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie podmytego i uszkodzonego obiektu mostowego nr JNI 35000210 w ciągu drogi powiatowej nr 1626K Kasinka Mała - Węglówka - Kasina Wielka w miejscowości Kasinka Mała w km 4+548 wraz z odtworzeniem umocnień brzegowych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący asortyment robót: 1) zabezpieczenie przyczółków mostu poprzez umocnienie brzegów potoku Kasinka przed i za obiektem, 2) konserwacja i profilowanie skarp potoku, 3) odtworzenie zniszczonego korpusu drogowego, 4) odtworzenie odwodnienia nawierzchni drogi, 5) umocnienie stożków kamieniem łamanym na zaprawie, 6) wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji przetargowej w tym w projekcie wykonawczym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.24.33.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont podmytego i uszkodzonego korpusu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1629K Mszana Dolna - Hucisko w m. Poręba Wielka w km 7+960 - 8+360..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie podmytego i uszkodzonego korpusu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1629K Mszana Dolna - Hucisko w m. Poręba Wielka w km 7+960 - 8+360. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący asortyment robót: 1) odtworzenie oberwanego korpusu drogowego wraz z jego zabezpieczeniem, 2) remont przepustów, 3) odtworzenie zniszczonej nawierzchni bitumicznej wraz z poboczem, 4) umocnienie korpusu drogowego kamieniem łamanym na zaprawie, 5) demontaż i ponowny montaż barier energochłonnych, 6) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych wraz z oznakowaniem miejsca prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji przetargowej w tym w przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont podmytego i uszkodzonego korpusu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1625 K Tenczyn - Glisne - Mszana Dolna w miejscowości Glisne w km 5+846 - 5+866 oraz w miejscowości Mszana Dolna w km 6+352 - 6+360..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie podmytego i uszkodzonego korpusu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1625 K Tenczyn - Glisne - Mszana Dolna w miejscowości Glisne w km 5+846 - 5+866 oraz w miejscowości Mszana Dolna w km 6+352 - 6+360. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący asortyment robót: 1) wykonanie remontu zniszczonego korpusu drogowego wraz z zabezpieczeniem w postaci budowli siatkowo- kamiennych, 2) roboty drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej wraz z poboczem, 3) umocnienie korpusu drogowego kamieniem łamanym na zaprawie, 4) wykonanie odwodnienia, 5) montaż barier energochłonnych, 6) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych wraz z oznakowaniem miejsca prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji przetargowej w tym w przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont podmytego i uszkodzonego korpusu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1622K Dąbie - Szczyrzyc - Dobra w miejscowości Skrzydlna w km 11+095 - 11+103 oraz w miejscowości Porąbka w km 13+288 - 13+305 i w km 13+540 - 13+565..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie podmytego i uszkodzonego korpusu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1622K Dąbie - Szczyrzyc - Dobra w miejscowości Skrzydlna w km 11+095 - 11+103 oraz w miejscowości Porąbka w km 13+288 - 13+305 i w km 13+540 - 13+565. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący asortyment robót: 1) wykonanie remontu zniszczonego korpusu drogowego wraz z zabezpieczeniem w postaci budowli siatkowo- kamiennych, 2) umocnienie korpusu drogowego kamieniem łamanym na zaprawie, 3) demontaż i ponowny montaż barier energochłonnych, 4) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych wraz z oznakowaniem miejsca prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji przetargowej w tym w przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont podmytego i zniszczonego korpusu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1616 K Mszana Górna - Podłopień w miejscowości Jurków w km 10+995 - 11+010 oraz przepustów pod drogą w miejscowości Łostówka w km 1+590 i w miejscowości Dobra w km 16+880..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie podmytego i zniszczonego korpusu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1616K Mszana Górna - Podłopień w miejscowości Jurków w km 10+995 - 11+010 oraz przepustów pod drogą w miejscowości Łostówka w km 1+590 i w miejscowości Dobra w km 16+880. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący asortyment robót: 1) wykonanie opaski betonowej zbrojonej, 2) wykonanie remontu zniszczonego korpusu drogowego wraz z zabezpieczeniem w postaci budowli siatkowo - kamiennych, 3) roboty drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej wraz z poboczem, 4) przebudowę przepustów drogowych, 5) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych wraz z oznakowaniem miejsca prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji przetargowej w tym w przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.