Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-06
Kielce: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI DO STOSOWANIA W ZAKŁADACH WDRAŻAJĄCYCH SYSTEM HACCP
Numer ogłoszenia: 334366 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI DO STOSOWANIA W ZAKŁADACH WDRAŻAJĄCYCH SYSTEM HACCP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków higieny i czystości do stosowania w zakładach wdrażających system HACCP, w ilościach niżej wymienionych: 1. Płyn do mycia naczyń (op. 1l - 5l). mocno skoncentrowany, wysoko alkaliczny płyn, do stosowania w gastronomii, szybko i skutecznie usuwający tłuszcz i resztki jedzenia CPV 39832000-3 - 2 000 l 2. Mydło do mycia i dezynfekcji rąk. Przeciwbakteryjne, przeciwgrzybiczne mydło dezynfekujące, do stosowania w przemyśle spożywczym przy bezpośrednim kontakcie z żywnością (op. 5l - 10l) CPV 33741100-7 - 1 000 l Mydło musi spełniać wymogi wynikające z ustawy z 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2002 nr 175 poz. 1433). Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu pozwolenia MZ na obrót produktem biobójczym. 3. Środek myjąco - dezynfekujący. Przeciwbakteryjny, przeciwgrzybiczny, do stosowania w przemyśle spożywczym przy bezpośrednim kontakcie z żywnością (op. 1l - 10l). Zastosowanie: posadzki, ściany, kafelki, pojemniki na śmieci, pomieszczenia i urządzenia sanitarne, wózki transportowe, zaplecze kuchenne. CPV 39830000-9 - 1 000 l Środek musi spełniać wymogi wynikające z ustawy z 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2002 nr 175 poz. 1433). Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu pozwolenia MZ na obrót produktem biobójczym. 4. Preparat do gruntownego mycia i czyszczenia zabrudzeń i zanieczyszczeń tłuszczowych (op. 5l - 10l). Skoncentrowany, wysoko alkaliczny, do mycia ogólnego zanieczyszczeń tłuszczowych. Zastosowanie: przy produkcji i transporcie żywności, do czyszczenia powierzchni wchodzących w bezpośredni kontakt z żywnością, maszyn i urządzeń kuchennych, posadzek, ścian, kafelków CPV 39830000-9 - 700 l 5. Preparat do gruntownego mycia i czyszczenia zabrudzeń spieczonych. Skoncentrowany preparat do czyszczenia spieczonych powierzchni, skutecznie rozpuszcza zanieczyszczenia smoliste. Zastosowanie: kuchenka, piekarnik, ruszt (op. 5l - 10l) CPV 39830000-9 - 500 l 6. Środek czyszczący do stali nierdzewnej. Skoncentrowany preparat do mycia, usuwający różne osady nieorganiczne (kamień, rdza, uciążliwy brud), nadający połysk i pielęgnujący czyszczone powierzchnie. Zastosowanie: wszystkie powierzchnie wykonane ze stali nierdzewnej, mające bezpośredni kontakt z żywnością (regały, powierzchnie szaf chłodniczych, stoły, blaty (op. 500ml - 1000ml) CPV 39830000-9 - 150 l 7. Środek myjący i dezynfekujący do zmywarki w postaci skoncentrowanego płynu do mycia wszystkich naczyń kuchennych, również z tworzyw sztucznych (op. 10l - 30l) CPV 39831210-1 - 1 200 l Środek musi spełniać wymogi wynikające z ustawy z 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2002 nr 175 poz. 1433). Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu pozwolenia MZ na obrót produktem biobójczym. 8. Środek nabłyszczający. Środek uniwersalny do płukania we wszystkich typach zmywarek (op. 10l - 30) CPV 39831210-1 - 700 l 9. Sól niejodowana do zmywarki (op. 10kg - 30kg) CPV 39831210-1 - 500 kg 10. Tabletki myjące do pieca konwekcyjnego (1op. = 100 tabletek) CPV 39831210-1 - 7 op. 11. Tabletki nabłyszczające do pieca konwekcyjnego (1 op. = 50 tabletek) CPV 39831210-1 - 8 op..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.3.1 Istnieje konieczność załączenia do oferty pełnomocnictwa - w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika. 6.3.2 W odniesieniu do produktów wymienionych w poz. 2,3 i 7 Zamawiający wymaga załączenia do oferty pozwolenia MZ na obrót produktem biobójczym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
12.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawki VAT na dostarczany towar.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 10:00, miejsce: 11.1. Miejsce składania ofert: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, sekretariat I piętro (budynek administracji)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
- Zakup i sukces. dostawy cewników balonowych do litotrypsji wewnątrznaczyniowej z dzierżawą konsoli dla Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z placówek SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II w latach 2024 - 2025
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - Umowa ramowa
- na dostawę ręczników listkowych, papieru toaletowego do dozowników oraz środków czyszcząco- dezynfekcyjnych dla sekcji utrzymania czystości i innych dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: Środek do mycia rąk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.