eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Lublin - VII części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Lublin: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Lublin - VII części
Numer ogłoszenia: 33431 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Lublin - VII części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Lublin - VII części: I część - wykonanie 89 operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych - obręb: 15, 21, 25, 27, 28, 30, 33, 39 i 40 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, II część - wykonanie 54 operatów szacunkowe nieruchomości gruntowych - obręb: 7, 12, 13, 14, 37, 38, 42, 45 i 46 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, III część - wykonanie 73 operatów szacunkowe nieruchomości gruntowych - obręb: 2, 16, 17, 19, 22, 26, 29, 34, 36 i 41 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, IV część - wykonanie 85 operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych - obręb: 1, 9, 10, 11, 43, 49, 67 i 68 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, V część - wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Gospodarczej 26 w celu ustalenia wartości nieruchomości do zbycia w trybie przetargu nieograniczonego. VI część - wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Zemborzyckiej 82 / róg Południowej 2 w celu naliczenia opłat z tytułu trwałego zarządu, VII część - wykonanie 150 operatów szacunkowych działek gruntowych Gminy Lublin w celu sprzedaży w trybie przetargu, zamiany, sprzedaży na rzecz użytkowników wieczystych. 2.Wykonawca we własnym zakresie zbierze niezbędną dokumentację do wykonania przedmiotu umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany uczestniczyć, w przypadku złożenia odwołania przez użytkownika wieczystego, w postępowaniu prowadzonym przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze (dotyczy części I, II, III, IV).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1.Dysponowanie minimum jedną osobą , która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe (świadectwo) rzeczoznawcy majątkowego nadane w trybie art. 191 , 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2004 r. , Nr 261, poz. 2603 ze zm.) przez właściwego ministra do spraw budownictwa, , gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej oraz wpisaną do centralnego rejestru rzeczoznawców zgodnie z art. 193 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2004 r. , Nr 261, poz. 2603 ze zm.) 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 3.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 4.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1.posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 1.1.2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b)dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d)przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 1.1.4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Uprawnienia zawodowe (świadectwo) rzeczoznawcy majątkowego nadane w trybie art. 191, 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2004 r. , Nr 261, poz. 2603 ze zm.) przez właściwego ministra do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pok. nr 7, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł. w budynku UM Lublin, przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł. + koszty wysyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.W zakresie przedmiotu zamówienia: P. Alicja Janeczko - Wydział Gospodarowanie Mieniem Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, pokój nr 703, telefon (081) 466-27-10, 2.W zakresie procedury: P. Waldemar Mańko - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7 telefon (081) 466-30-19.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część - wykonanie 89 operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych - obręb: 15, 21, 25, 27, 28, 30, 33, 39 i 40 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie 89 operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych - obręb: 15, 21, 25, 27, 28, 30, 33, 39 i 40 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego. 2. Wykonawca we własnym zakresie zbierze niezbędną dokumentację do wykonania przedmiotu umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany uczestniczyć, w przypadku złożenia odwołania przez użytkownika wieczystego, w postępowaniu prowadzonym przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część - wykonanie 54 operatów szacunkowe nieruchomości gruntowych - obręb: 7, 12, 13,14, 37, 38, 42, 45 i 46 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie 54 operatów szacunkowe nieruchomości gruntowych - obręb: 7, 12, 13, 14, 37, 38, 42, 45 i 46 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego. 2. Wykonawca we własnym zakresie zbierze niezbędną dokumentację do wykonania przedmiotu umowy. 3.Wykonawca jest zobowiązany uczestniczyć, w przypadku złożenia odwołania przez użytkownika wieczystego, w postępowaniu prowadzonym przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III część - wykonanie 73 operatów szacunkowe nieruchomości gruntowych - obręb: 2, 16, 17, 19, 22, 26, 29, 34, 36 i 41 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie 73 operatów szacunkowe nieruchomości gruntowych - obręb: 2, 16, 17, 19, 22, 26, 29, 34, 36 i 41 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego. 2. Wykonawca we własnym zakresie zbierze niezbędną dokumentację do wykonania przedmiotu umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany uczestniczyć, w przypadku złożenia odwołania przez użytkownika wieczystego, w postępowaniu prowadzonym przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV część - wykonanie 85 operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych - obręb: 1, 9, 10, 11, 43, 49, 67 i 68 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie 85 operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych - obręb: 1, 9, 10, 11, 43, 49, 67 i 68 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego. 2. Wykonawca we własnym zakresie zbierze niezbędną dokumentację do wykonania przedmiotu umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany uczestniczyć, w przypadku złożenia odwołania przez użytkownika wieczystego, w postępowaniu prowadzonym przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V część - wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Gospodarczej 26 w celu ustalenia wartości nieruchomości do zbycia w trybie przetargu nieograniczonego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Gospodarczej 26 w celu ustalenia wartości nieruchomości do zbycia w trybie przetargu nieograniczonego. 2. Wykonawca we własnym zakresie zbierze niezbędną dokumentację do wykonania przedmiotu umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: VI część - wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Zemborzyckiej 82 / róg Południowej 2 w celu naliczenia opłat z tytułu trwałego zarządu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Zemborzyckiej 82 / róg Południowej 2 w celu naliczenia opłat z tytułu trwałego zarządu. 2. Wykonawca we własnym zakresie zbierze niezbędną dokumentację do wykonania przedmiotu umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: VII część - wykonanie 150 operatów szacunkowych działek gruntowych Gminy Lublin w celu sprzedaży w trybie przetargu, zamiany, sprzedaży na rzecz użytkowników wieczystych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie 150 operatów szacunkowych działek gruntowych Gminy Lublin w celu sprzedaży w trybie przetargu, zamiany, sprzedaży na rzecz użytkowników wieczystych. 2. Wykonawca we własnym zakresie zbierze niezbędną dokumentację do wykonania przedmiotu umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.