eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wywóz nieczystości stałych z budynków Oddziału ZUS w Płocku, Inspektoratów ZUS w Gostyninie, Sierpcu, Ciechanowie, Mławie, Płońsku, Pułtusku, Przasnyszu, Ostrołęce, Makowie Mazowieckim oraz wywóz nieczystości płynnych z Inspektoratu ZUS w Pułtusku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Płock: Wywóz nieczystości stałych z budynków Oddziału ZUS w Płocku, Inspektoratów ZUS w Gostyninie, Sierpcu, Ciechanowie, Mławie, Płońsku, Pułtusku, Przasnyszu, Ostrołęce, Makowie Mazowieckim oraz wywóz nieczystości płynnych z Inspektoratu ZUS w Pułtusku
Numer ogłoszenia: 334301 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku , al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2625271, faks 024 2625660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z budynków Oddziału ZUS w Płocku, Inspektoratów ZUS w Gostyninie, Sierpcu, Ciechanowie, Mławie, Płońsku, Pułtusku, Przasnyszu, Ostrołęce, Makowie Mazowieckim oraz wywóz nieczystości płynnych z Inspektoratu ZUS w Pułtusku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynków Oddziału ZUS w Płocku, Inspektoratów ZUS w Gostyninie, Sierpcu, Ciechanowie, Mławie, Płońsku, Pułtusku, Przasnyszu, Ostrołęce, Makowie Mazowieckim oraz wywóz nieczystości płynnych z Inspektoratu ZUS w Pułtusku 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133.000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zostać spełnione następujące wymagania: a) określone w pkt 1 ppkt 1) i 4) warunki udziału w postępowaniu musi spełnić oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) określone w pkt 1 ppkt 2) i 3) warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień Publicznych Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 2a) dotyczy części nr 1 - 10 - zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, stosownie do art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), jeżeli powołana ustawa nakłada obowiązek posiadania zezwolenia, 2b) dotyczy części nr 11 - zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, stosownie do art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), jeżeli powołana ustawa nakłada obowiązek posiadania zezwolenia, 3) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane w pkt 1 ppkt 1), 2a), 2b), 3) dokumenty muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 1 ppkt 1), 3), składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. a) i b), Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 4 i 5 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, III piętro, pok. 408 - Wydział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, mała sala konferencyjna na I piętrze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 06.01.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w terminie od dnia 01.01.2009 r. do dnia 31.12.2009 r., a dla Inspektoratu ZUS w Przasnyszu od dnia 01.03.2009 r. do dnia 31.12.2009 r. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.12.2008 r. o godz. 12.30 w siedzibie Oddziału ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1 - mała sala konferencyjna na I piętrze. 3. Do porozumiewania się z Wykonawcami w godzinach od 8.00 do 15.00 zostają wyznaczone osoby: - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Naczelnik Wydziału Administracyjno - Gospodarczego - Piotr Sieradzki, tel. (0 24) 262 52 71 w. 25 04, - w pozostałych sprawach: Krzysztof Zbrzeźny, tel. (0 24) 262 52 71 w. 25 05, fax (0 24) 262 56 60.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z Oddziału ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1 i al. Piłsudskiego 2B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 obejmuje wywóz nieczystości stałych z Oddziału ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1 i al. Piłsudskiego 2B.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Gostyninie, ul. Płocka 37A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 obejmuje wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Gostyninie, ul. Płocka 37A.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Sierpcu, ul. Okulickiego 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 obejmuje wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Sierpcu, ul. Okulickiego 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Ciechanowie, ul. Rzeczkowska 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 obejmuje wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Ciechanowie, ul. Rzeczkowska 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Mławie, ul. Padlewskiego 29/31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 obejmuje wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Mławie, ul. Padlewskiego 29/31.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Płońsku, ul. Warszawska 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 obejmuje wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Płońsku, ul. Warszawska 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Pułtusku, ul. Daszyńskiego 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7 obejmuje wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Pułtusku, ul. Daszyńskiego 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Przasnyszu, ul. Leszno 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8 obejmuje wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Przasnyszu, ul. Leszno 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Ostrołęce, ul. dr A. Kuklińskiego 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 9 obejmuje wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Ostrołęce, ul. dr A. Kuklińskiego 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Makowie Mazowieckim, ul. Kopernika 6A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 10 obejmuje wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Makowie Mazowieckim, ul. Kopernika 6A.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wywóz nieczystości płynnych z Inspektoratu ZUS w Pułtusku, ul. Daszyńskiego 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 11 obejmuje wywóz nieczystości płynnych z Inspektoratu ZUS w Pułtusku, ul. Daszyńskiego 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.