eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni komputerowej, drukarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania dla Zespołu Szkół w Augustowie w ramach realizacji projektu Wiejska szkoła=Nowoczesna szkoła- nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-948/13..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Bielsk Podlaski: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni komputerowej, drukarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania dla Zespołu Szkół w Augustowie w ramach realizacji projektu Wiejska szkoła=Nowoczesna szkoła- nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-948/13..
Numer ogłoszenia: 334284 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274406 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 731 10 97, faks 0-85 731 10 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół w Augustowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni komputerowej, drukarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania dla Zespołu Szkół w Augustowie w ramach realizacji projektu Wiejska szkoła=Nowoczesna szkoła- nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-948/13...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni komputerowej, drukarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania dla Zespołu Szkół w Augustowie w ramach realizacji projektu Wiejska szkoła = Nowoczesna szkoła - nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-948/13. 2.Zamówienie dokonywane będzie w podziale na części:I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem oraz montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający parametry techniczne sprzętu objętego zamówieniem w części I oraz niezbędnego oprogramowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ . Szczegółowe wymagania do montażu tablicy interaktywnej: - Wszelkiego rodzaju przewody należy poprowadzić w listwach instalacyjnych. - Miejsce instalacji wskaże Zamawiający. - Po zakończeniu montażu i instalacji wykonawca przeprowadzi prezentację gotowości tablicy do pracy. - Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne okablowanie. Ponadto Wykonawca zapewni szkolenia z obsługi tablicy dla minimum 2 pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu końcowego. Szkolenie musi trwać co najmniej 2 godziny zegarowe i winno być przeprowadzone na zainstalowanym sprzęcie w szkole. II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę i montaż wyposażenia pracowni komputerowej 22 +1 stanowiskowa w sprzęt elektroniczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do instalacji, integracji, uruchomienia oraz szkolenia użytkowników w ramach ceny za dostawę. Szczegółowe wymagania: - Wszelkiego rodzaju przewody należy poprowadzić w listwach instalacyjnych. - Miejsce instalacji wskaże Zamawiający. - Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne okablowanie Ponadto Wykonawca zapewni szkolenia warsztatowe z obsługi pracowni komputerowej. Szkoleniem należy objąć co najmniej 2 pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu końcowego. Szkolenie musi trwać co najmniej 4 godziny zegarowe i winno być przeprowadzone na zainstalowanym sprzęcie w szkole. III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę kolorowej drukarki laserowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zawiera załącznik nr 3 do SIWZ Po zamontowaniu i uruchomieniu drukarki, wykonawca zapewni szkolenie instruktażowe z obsługi tej drukarki, wskazanym przez Zamawiającego min. 2 pracownikom. Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji na drukarkę będącą przedmiotem zamówienia, obejmującej serwis gwarancyjny, który obejmuje: a) przeglądy gwarancyjne zgodnie z zaleceniami producenta, w tym wymianę części eksploatacyjnych, b) wszystkie wykryte podczas eksploatacji sprzętu i oprogramowania usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania. c) wymianę części eksploatacyjnych poza przeglądami gwarancyjnymi, Pozostałe warunki gwarancji jak opisane poniżej w pkt 10, powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania w okresie gwarancji -jeżeli tak stanowi gwarancja producencka. IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę programu (8 licencji) do tworzenia grafiki komputerowej, dopuszcza się licencję zbiorową na 8 stanowisk, która będzie wykorzystywana w edukacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV zawiera załącznik nr 4 do SIWZ V CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje program online wspierający naukę matematyki w czwartej i szóstej klasie szkoły podstawowej - (dwa pakiety szkolne do 30 czerwca 2015 ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 4.Miejscem dostaw dla każdej z części będzie siedziba Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski. 5.Jeżeli opis zawarty w załącznikach od nr 1 do nr 5 SIWZ nie stanowi inaczej podane parametry/wymagania należy traktować jako minimalne. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczne i jakościowe zaoferowanego sprzętu nie mogą być gorsze niż parametry wskazane przez Zamawiającego. Do oferty równoważnej należy dołączyć deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek udokumentowania spełniania niniejszych warunków. 6.Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia w każdej z części, musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Sprzęt komputerowy, wyposażenie (panel i jednostka centralna) pracowni językowej, tablica interaktywna, projektor muszą spełniać następujące wymagania:1) posiadać deklaracje zgodności CE, 2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu 3) komputery przenośne muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim lub przetłumaczone z oryginału w innym języku, na język polski 7.W przypadku, gdy w urządzeniach komputerowych będących przedmiotem dostawy zainstalowano oprogramowanie, należy do każdego z tych urządzeń dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem oraz stosowny certyfikat/licencję.8.Wykonawca ponosi odpowiedzialność, za jakość wykonanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów. 9.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony i zamontowany sprzęt będący przedmiotem zamówienia zgodnie z załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia. 10.Ogólne warunki gwarancji : 1) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji. 2) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania. 3) Czas reakcji serwisu (rozumiany jako obecność serwisu u Zamawiającego po zgłoszeniu): do 48 godzin od poniedziałku do piątku (liczony od czasu powiadomienia Wykonawcy), 4) Czas realizacji naprawy: do 10 dni roboczych (liczony od daty zgłoszenia do Wykonawcy).5) W przypadku konieczności oddania sprzętu do serwisu lub gdy naprawa sprzętu jest dłuższa niż 10 dni robocze Dostawca jest zobowiązany wypożyczyć sprzęt zapasowy (o parametrach, co najmniej równorzędnych) umożliwiający pracę w czasie naprawy gwarancyjnej. Sprzęt zapasowy powinien być dostarczony następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie. 11.Wykonawca, może wykonywać niniejsze zamówienie przy udziale podwykonawców. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 12.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.00 - Projektory 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 30.12.14.00 - Powielacze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem oraz montażem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EIP Sp. z o.o., ul. Inflancka 5/57, 00-189 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8997,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.