eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Kołobrzeg: Remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg.
Numer ogłoszenia: 33427 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu i budowie nawierzchni tymczasowych dróg gminnych oraz remonty nawierzchni jezdni i chodników wraz z transportem - średnia odległość w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg tj. do 5 km, w tym: 1. Wykonanie lub przełożenie nawierzchni z płyt żelbetowych PROZBET - 500m2; 2. Utwardzenie nawierzchni drogi gruntowej gruzem betonowym z recyklingu - 1300m2; 3. Remont lub wykonanie nawierzchni nieulepszonych żużlowych mechanicznie - 2700m2; 4. Remont nawierzchni nieulepszonej-żwirowej z uzupełnieniem materiału pospółka - 1000m2; 5. Remont nawierzchni nieulepszonej kamieniem łamanym - 5060m2; 6. Remont nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej - 1050m2; 7. Remont nawierzchni chodników z płyt betonowych i kamiennych na podsypce cementowo - piaskowej - 350m2; 8. Remont nawierzchni i podbudów betonowych - 120m2; 9. Remont nawierzchni z kostki kamiennej i brukowca na podsypce cementowo - piaskowej - 150m2; 10. Remont nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych - 1030m2; 11. Przestawienie krawężników betonowych i kamiennych wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem - 150mb; 12. Przestawienie obrzeży betonowych - 300mb; 13. Regulacja kratek ściekowych ulicznych oraz wymiana uszkodzonych rusztów kratek ściekowych - 28szt.; 14. Remont cieków ulicznych z kostki betonowej i kamiennej - 80mb; 15. Wymiana studzienki ściekowej ulicznej oraz przykanalika - 4szt.; 16. Regulacja wysokościowa urządzeń: włazu kanałowego, zaworów, studzienek telekomunikacyjnych - 18szt.; 17. Wymiana przepustu pod zjazdem oraz ścianki czołowej przepustu - 10mb; 18. Wypełnienie przekopów-przełomów piaskiem stabilizowanym cementem - 20m3; 19. Transport technologiczny materiałów budowlanych - 100ton; 20. Mechaniczne wykonanie wykopu w gruncie kat. II-IV z odwiezieniem urobku na odległość do 5km - 250m2; 21. Rozebranie nawierzchni asfaltowej oraz podbudowy betonowej - 150m2; 22. Rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych 35x35x5cm, 50x50x7cm i płyt kamiennych, podsypka piaskowa - 220m2; 23. Rozebranie obrzeży betonowych 6x20cm i 8x30cm na podsypce piaskowej - 200mb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane przez zamawiającego metodą spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4)Oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) Oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu sprzętem z chwilą uzyskania zamówienia: równiarka drogowa, walec gładki wibracyjny, ciągnik kołowy 55kW z przyczepą lub samochód samowyładowczy, żuraw samochodowy; wibrator powierzchniowy, wibrator stopowy; 6) Decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi; 7) Oświadczenie wykonawcy o pełnej całodobowej gotowości do wykonywania usług związanych z zabezpieczeniem pasa drogowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego; 8) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie (remont nawierzchni nieulepszonych: żużlem, gruzem z recyklingu oraz kamieniem łamanym o łącznej powierzchni 1500m2 minimum lub remont nawierzchni chodników z płyt betonowych 35x35x5cm, 50x50x7cm, 40x40x5cm lub płyt kamiennych o łącznej powierzchni 1000m2 minimum lub remont nawierzchni jezdni z kostki kamiennej, brukowca, płyt betonowych sześciokątnych lub kwadratowych lub płyt drogowych PROZBET o łącznej pow. 600m2 minimum); 9) Wykaz osób i podmiotów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika budowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kołobrzeg, Wydział Komunalny (pok. nr 16), ul. Ratuszowa 12, 78-100 Kołobrzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.