Ogłoszenie z dnia 2013-01-24
Warszawa: Wykonanie transportu obiektów zabytkowych biorących udział w wystawie Wokół Maltańskiego Krzyża - RZYM
Numer ogłoszenia: 33426 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne m. st. Warszawy, ul. Rynek Starego Miasta 28-42, 00-272 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6351625, faks 22 8319491.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie transportu obiektów zabytkowych biorących udział w wystawie Wokół Maltańskiego Krzyża - RZYM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje spakowanie eksponatów, załadunek na samochód i dostarczenie do Rzymu obiektów zabytkowych biorących udział w wystawie Wokół Maltańskiego Krzyża - eksponowanej na Zamku Królewskim w Warszawie, oraz zorganizowanie i odpowiednie zabezpieczenie transportu samochodowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.52.00.00 - Usługi agencji transportowych 63.52.40.00 - Usługi przygotowywania dokumentów transportowych 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 92.52.12.20 - Usługi ochrony eksponatów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RENESANS TRANS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"RENESANS TRANS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- RENESANS - TRANS sp. z o.o., Matuszewska 14, 03-876 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55872,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68670,90
Oferta z najniższą ceną: 68670,90 / Oferta z najwyższą ceną: 68670,90
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy. Przepis ten pozwala na udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Wystawa Wokół Maltańskiego Krzyża została przygotowana w sposób nie uwzględniający zarówno postanowień zawartych umów ze stroną maltańską, jak bez uwzględnienia terminów i sposobu zakończenia wystawy. Nie został zaplanowany transport zwrotny eksponatów z odpowiednim wyprzedzeniem, co uniemożliwiło przeprowadzenie konkurencyjnej procedury. Nie została zapewniona merytoryczna opieka nad wystawą przez osoby z odpowiednim doświadczeniem i przygotowaniem do realizacji tak poważnych przedsięwzięć. Ponadto należy wskazać iż zamówienie może być zrealizowane wyłącznie przez wykonawcę zaakceptowanego przez Zakon, z uwagi na to, że przedmiotem użyczenia były eksponaty o ogromnej wartości historycznej. Takie zastrzeżenie zostało zawarte w umowie z Zakonem. Ówczesny Dyrektor Muzeum i zastępca Dyrektora, bezpośrednio odpowiedzialni za realizację wystawy nie dokonali podziału obowiązków na poszczególne osoby, jak również odchodząc z pracy nie przekazali sprawozdań ze stanu realizacji zadań związanych z wystawą i jej zakończeniem. W tej sytuacji nowo powołani Dyrektor i Zastępcy zostali postawieni w sytuacji, gdy trzeba zorganizować rozwiezienie eksponatów w konkretnych terminach uzgodnionych w podpisanych wyłącznie w języku angielskim wielostronicowych umowach, realizując jednocześnie podjęte w tych umowach zobowiązania. Terminy zwrotu użyczonych eksponatów nie mogą zostać zmienione z uwagi na podjęte wcześniej przez stronę maltańską zobowiązania wystawowe. W przypadku zmiany tych terminów mogłoby to narazić Muzeum na konieczność zapłaty bardzo wysokich odszkodowań, które miałyby pokryć szkody jakie ponieśliby kontrahenci Zakonu, wobec których Zakon zaciągnął zobowiązania wystawiennicze. W tej sytuacji zasadnym jest przyjęcie, iż zachodzące w art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych oraz, że nie ma innej możliwości realizacji zobowiązań wobec Zakonu jak udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki konkretnemu wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby wyposażenia budynku nowej siedziby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu przy ul. Czarnej 14 w Sosnowcu
- Utrzymanie i konserwacja dróg zarządzanych przez Burmistrza Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Dostawa rękawic diagnostyczno-zabiegowych lateksowych i akcesoriów do spirometru LUNGEST 1000 określonych w 2 pakietach.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-078/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gm. Ełk na podst. zakup. biletów ze spraw. opieki w czasie przewozu oraz dowóz dziecka niepełnosprawnego do Specj. Ośrodka Szkolno-Wychow. w Olecku w r. szk.2024/2025
- Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół prowadzonych na terenie Gminy Kołaczkowo od dnia 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki na każdej trasie
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2024/2025 oraz dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica .
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wyrach, ul. Bojdoła 3a wraz z opieką nad nimi
- Transport osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do/z ośrodków wsparcia/WTZ w okresie VII-XII 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.