eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg nieograniczony na dostawę gazów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy9/9PN/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-09

Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę gazów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 9/9PN/2012
Numer ogłoszenia: 33421 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę gazów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 9/9PN/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik A do SIWZ zgrupowanych 9 pakietach: Pakiet: CPV Pakiet nr 1 TLEN MEDYCZNY I Pakiet nr 2 TLEN MEDYCZNY II Pakiet nr 3 NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH I Pakiet nr 4 NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH II Pakiet nr 5 NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH III Pakiet nr 6 NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH IV Pakiet nr 7 NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH V Pakiet nr 8 DWUTLENEK WĘGLA Pakiet nr 9 DWUTLENEK WĘGLA SPOŻYWCZY.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 4 660,00 PLN. (słownie: cztery tysiące sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100), w przypadku złożenia wadium na: Pakiet: wadium w PLN Pakiet nr 1 TLEN MEDYCZNY I 4 400,00 Pakiet nr 2 TLEN MEDYCZNY II 40,00 Pakiet nr 3 NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH I 60,00 Pakiet nr 4 NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH II 5,00 Pakiet nr 5 NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH III 5,00 Pakiet nr 6 NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH IV 15,00 Pakiet nr 7 NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH V 45,00 Pakiet nr 8 DWUTLENEK WĘGLA 65,00 Pakiet nr 9 DWUTLENEK WĘGLA SPOŻYWCZY 25,00 ŁĄCZNIE: 4 660,00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik A do SIWZ (dla każdego oferowanego pakietu). Karty charakterystyki substancji preparatów niebezpiecznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002 r w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego - Dz. U. nr 140/2002 poz. 1171). Dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - dokument potwierdzający oznaczenie CE, deklaracja zgodności, o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) - aktualne na dzień składania oferty. dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. W przypadku zlecenia części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza im powierzyć (zgodnie z załącznikiem nr 6).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.szpitalspec2.bytom.ids.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu, 41-902 Bytom ul. Stefana Batorego 15, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu, ul. St. Batorego 15, 41-902 Bytom (blok 2, pokój nr 2, Kancelaria Głowna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - TLEN MEDYCZNY I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - TLEN MEDYCZNY II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - NAPEŁNIANIE TLENEM BUTLI WŁASNYCH V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - DWUTLENEK WĘGLA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - DWUTLENEK WĘGLA SPOŻYWCZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.