eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › budowa ul. Podgórnej odc. Karnicka-Kiersnowskiego i ul. Kiersnowskiego odc. Fletniowa - Podgórna w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-12

POZYCJA 33417

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: budowa ul. Podgórnej odc. Karnicka-Kiersnowskiego i ul. Kiersnowskiego odc. Fletniowa - Podgórna w Warszawie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, do kontaktów: Jolanta Markowska - w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych. Pokój nr 137, I piętro, wejście, ul. Modlińska 197 lok. 232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, fax 022 5103189, e-mail: dbzp@bialoleka.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bialoleka.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: : Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, Halina Spruch, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. .: 0-22 51 03 204,239, fax 0-22 51 03 237. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ul. Podgórnej odc. Karnicka-Kiersnowskiego i ul. Kiersnowskiego odc. Fletniowa - Podgórna w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Podgórna, ul. Kiersnowskiego w Warszawie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: \Budowa ul. Podgórnej odc. Karnicka-Kiersnowskiego i ul. Kiersnowskiego odc. Fletniowa -Podgórna Warszawie\. 1/ W ramach przedmiotu zamówienia w oparciu o dokumentacje projektową należy wykonać: a) Przygotowanie placu budowy - zagospodarowanie terenu, b) budowa ulicy Podgórnej o dł. ca 105,0 m szer. 5,50m wraz ze skrzyżowaniem z ul. Kiersnowskiego z mieszanki mineralno-asfaltowej z obustronnym chodnikiem, c) budowa ulicy Kiersnowskiego o dł. ca 70,0 m szer. 5,00m z mieszanki mineralno-asfaltowej z jednostronnym chodnikiem, d) wykonanie odwodnienia pasa ulicznego na pobocze gruntowe z urządzeniem odwadniającym połączonych z odstojnikiem, studnią chłonną i drenażem rozsączającym, e) budowa oświetlenia odc. ul. Podgórnej i odc. ul. Kiersnowskiego f) przebudowa kolidującej linii napowietrznej nn i budowa linii kablowej; g) przebudowa linii teletechnicznej, h) wycięcie drzew i urządzenie zieleni, i) uporządkowanie terenu po robotach drogowych, j) wprowadzenie stałej organizacji ruchu. 2/ Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia został określony w: a/ w dokumentacji budowlano wykonawczej; b/ przedmiarach robót; c/ specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; d/ wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy. Załącznikiem nr 9 do siwz są kserokopie dokumentacji budowlano-wykonawczej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 2. W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do: 1/ przystąpienie do robót w ciągu 14 dni od daty wprowadzenia na plac budowy, 2/ realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem przedstawionym w dokumentacji wykonawczej budowlano-wykonawczej, wiedzą techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi oraz wymogami siwz i umowy, 3/ prowadzenia dokumentacji budowy zgodnie z prawem budowlanym, 4/ zajęcie i zagospodarowanie terenu związanego z potrzebami budowy, zorganizowania zaplecza budowy łącznie z zabezpieczeniem dostaw wody, energii elektrycznej oraz łączności telefonicznej na teren budowy i zaplecza stosownie do potrzeb. Wszystkie roboty i czynności z tym związane, również opracowanie i uzgodnienie wymaganej dokumentacji, Wykonawca wykona na własny koszt i we własnym zakresie. Wykonawca odpowiada za zajęty plac budowy i zobowiązany jest do doprowadzenia terenu do porządku po zakończeniu robót w ciągu 15 dni, 5/ w przypadku zamontowania liczników zużycia wody i energii elektrycznej - zamontowanie na własny koszt i ponoszenie kosztów zużycia tych czynników w okresie realizacji robót, 6/ usunięcia wszystkich ewentualnych kolizji występujących na terenie budowy i pokrycia kosztów z tym związanych, 7/ wycięcie drzew kolidujących z realizowaną inwestycją, usunięcie karp oraz wywiezienie ich wraz z karpami na odległość i miejsce ustalone przez Wykonawcę (pozwolenia na wycięcie oraz opłata administracyjna za usunięcie drzew i krzewów po stronie inwestora). Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienie w swojej ofercie wartości wyciętego drzewa jako odzysku. 8/ zapewnienia jak najmniejszej uciążliwości prowadzonych robót dla okolicznych mieszkańców, 9/ zapewnienia i zabezpieczenia dojść i dojazdów mieszkańców do okolicznych osiedli mieszkaniowych, 10/ stosowania technologii i sprzętu nie powodujących przekroczeń dopuszczalnych norm zapylenia i natężenia hałasu, 11/ opracowania planu bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia dla budowy i zaplecza, 12/ przejęcia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia, 13/ ponoszenia odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za działania własne, 14/ ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wysokość wynagrodzenia brutto, 15/ wywiezienia ewentualnej nadwyżki ziemi lub dowiezienie ewentualnych niedoborów ziemi. Wykonawca sam określa odległość i miejsce wywozu i dowozu ziemi, 16/ opracowania oraz wdrożenia projektu organizacji ruchu, oznakowania ulicy i terenu budowy zgodnie z wymogami i zabezpieczenie go zgodnie z przepisami BHP oraz pokrycia kosztów wszystkich robót i czynności związanych z wdrożeniem zaleceń z tym związanych, 17/ pokrycia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas wykonywania robót, 18/ przy wykonywaniu wykopów należy zwrócić szczególną uwagę na uzbrojenie podziemne krzyżujące się z projektowanymi rurociągami. W miejscu skrzyżowań wykopy wykonywać ręcznie z zabezpieczeniem istniejących przewodów przed uszkodzeniami, zgodnie z istniejącymi przepisami, 19/ wykonania badań zagęszczenia gruntu, podbudowy i nawierzchni oraz innych wymaganych na etapie odbioru, 20/ zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej łącznie z określeniem współrzędnych, 21/ realizacji inwestycji zgodnie z zaleceniami ZUDP, RWE Stoen S.A. , ZDM, TP S.A., Inżyniera Ruchu. 22/ protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót, 23/ wykonania w dwóch egzemplarzach budowlanej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, przekazania elementów inwestycji na majątek właścicieli i przekazania Zamawiającemu wszystkich wymaganych przepisami dokumentów niezbędnych do otrzymania pozwolenia na użytkowanie obiektu w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót, 24/ wykonania badań i pomiarów przez właściwe jednostki badawcze umożliwiających przekazanie przez Zamawiającego elementów inwestycji na majątek właścicieli, 25/ zapewnienia i pokrycia kosztów nadzorów technicznych prowadzonych przez przedstawicieli instytucji, które przejmują na majątek wybudowane elementy, 26/ wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji geodezyjno-kartograficznej zawierającej dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dn. 21. 02.1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno- kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie /Dz.U.z 1995r nr 25 poz.133 / w dwóch egzemplarzach oraz w formie elektronicznej, 27/ wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. \ Prawo Budowlane\ /tekst jednolity Dz.U. 2003r nr 207 poz.2016 ze zm. /. 28/ przedstawienia podczas odbiorów i przekazania Zamawiającemu wraz z budowlaną dokumentacją powykonawczą oryginalnych atestów i świadectw dopuszczających do stosowania (zgodnie z wymogami prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, sanitarno-epidemiologicznych i inspekcji pracy) użyte przy realizacji zamówienia materiały budowlane i elementy infrastruktury drogowej, 29/dostarczenia Zamawiającemu wszystkich instrukcji, opisów i kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w obiekcie będącym przedmiotem zamówienia, 30/ likwidacji zaplecza budowy, uporządkowania terenu w terminie 15 dni od daty końcowego bezusterkowego odbioru robót. Inne obowiązki Wykonawcy nie uwzględnione w przedmiocie zamówienia są ujęte i wyszczególnione we wzorze umowy - stanowiącej zał. nr 8 do siwz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wymaganego wadium 15.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo ( zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z późn.zm.), tzn: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b ) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. budową ulicy o długości nie mniejszej niż 170,00 m - zrealizowanej jako generalny wykonawca, Warunek, o którym mowa w ppkt.1/ litera b musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych inwestycji wg zał. nr 3 z podaniem wartości robót oraz terminu i miejsca wykonania oraz potwierdzony dokumentami z których wynika, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Uwaga: Za termin zakończenia realizacji ustala się datę podpisania protokołu końcowego odbioru robót. c) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę mającą objąć kierownictwo budowy odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia t.j. kopii uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz kopii aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 \Prawo budowlane\ (tekst jednolity Dz.U. z 2006, nr 156. poz. 1118 z późn. zm.) ; d) wykażą posiadanie w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN / pięćset tysięcy złotych/ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o niżej wymienione dokumenty złożone wraz z ofertą, stosując formułę \spełnia-nie spaełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2b do SIWZ, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budową ulicy o długości nie mniejszej niż 170,00 m zrealizowanej jako generalny wykonawca z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonana należycie; h) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę mającą objąć kierownictwo budowy odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia t.j. kopii uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz kopii aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 \Prawo budowlane\ (tekst jednolity Dz.U. z 2006, nr 156. poz. 1118 z późn. zm.) ; i) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż 500 000, 00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl. Opłata: 134 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: : gotówka w kasie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 15.08.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2007, godzina 11:30, Warszawa, ul. Modlińska 197, sala nr 121.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.