eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Organizacja kursów psychologicznych w ramach projektu pn.Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Cedry Wielkie: Organizacja kursów psychologicznych w ramach projektu pn.: Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2
Numer ogłoszenia: 334150 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279828 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 683 66 01, faks 58 683 66 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursów psychologicznych w ramach projektu pn.: Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń psychologicznych dla 21 osób zakwalifikowanych przez Zamawiającego. Szkolenia organizowane są w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2. W ramach niniejszego zamówienia należy zorganizować i przeprowadzić następujące szkolenia: a) Indywidualne konsultacje z psychologiem - 2 godziny dla każdego Beneficjenta Ostatecznego projektu (21uczestników) - razem 42 godziny b) 22h grupowych warsztatów psychologicznych (dla 21 Beneficjentów Ostatecznych projektu). Udzielone wsparcie ma polegać będzie przede wszystkim na wzmocnieniu kompetencji społecznych uczestników projektu oraz zbudowaniu zaufania wobec grupy. W ramach warsztatów należy przewidzieć zajęcia z zakresu integracji, komunikacji, negocjacji i rozwiązywania sytuacji konfliktowych. W ramach warsztatów powinny zostać zorganizowane szkolenia kształtujące umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach życiowych, w celu podwyższenia samodzielności i zwiększenia szans znalezienia zatrudnienia. c) 16 h warsztatów dla mężczyzn z zakresu radzenia sobie ze stresem i agresją (dla 10 Beneficjentów Ostatecznych projektu). Program warsztatów winien zawierać, co najmniej takie zagadnienia jak: budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby, wyszukiwanie swoich słabych i mocnych stron, metody relaksacyjne, skuteczny sposób redukcji agresji, świadomość roli, jaką odgrywa mężczyzna w rodzinie. d)16 h warsztatów dla kobiet z zakresu podnoszenia umiejętności samooceny(dla 11 Beneficjentów Ostatecznych projektu). Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: zwiększenie pewności siebie, zaufania we własne siły, prowadzenie autoprezentacji, motywacja do działania uczestników projektu. e)64 h warsztatów z aktywnego poszukiwania pracy (dla 21 Beneficjentów Ostatecznych projektu). Zajęcia powinny obejmować minimum następujące zagadnienia: trening umiejętności poszukiwania pracy, określenie własnych możliwości i predyspozycji zawodowych, motywowanie do działania, umiejętność zachowania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, tworzenie dokumentów aplikacyjnych, narzędzia poszukiwania pracy f)64 h warsztatów z zakresu podnoszenia umiejętności społecznych (dla 21 Beneficjentów Ostatecznych projektu). Program warsztatów winien zawierać, co najmniej takie zagadnienia jak: zarządzanie emocjami i komunikacja interpersonalna, zachowania asertywne, umiejętne rozwiązywanie konfliktów, sztuka autoprezentacji. 2.Liczba uczestników: 21 osób. 3.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4.Określenie godzina oznacza godzinę zegarową - 60 minut 5.Każda osoba po zakończeniu kursów otrzyma - zaświadczenie o ukończeniu kursów psychologicznych 6.Miejsce szkolenia: Żuławski Ośrodku Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich 7.Grupę szkoleniową 21 osób uznaje się za zamkniętą. Nie dopuszcza się udziału innych osób w szkoleniu lub łączenia więcej grup o tej samej tematyce szkolenia. 8.Każdy uczestnik musi otrzymać materiały oraz tworzywa umożliwiające realizację zajęć praktycznych, materiały niezbędne do robienia notatek (np. zeszyt, notatnik, długopis), materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia musza być adekwatne do treści szkolenia oraz oznaczone logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 9.W ramach kursu Wykonawca jest zobowiązany do: a)przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu szkoleń psychologicznych. Przedłożony harmonogram wymaga akceptacji Zamawiającego b)przedłożenia Zamawiającemu oryginalnych list obecności w terminie do 5 dni po zakończeniu szkolenia c)prowadzenia dziennika zajęć i przekazania jego kserokopii Zamawiającemu do 5 dni po zakończeniu szkolenia d)przygotowania i wręczenia zaświadczenia o ukończeniu szkoleń oznaczone logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu., e)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kopii przekazanych uczestnikom zaświadczeń wraz z potwierdzeniami odbioru zaświadczenia przez każdego uczestnika. f)Umożliwienia osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji zajęć, w tym w szczególności ich przebiegu, treści wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenie wizyt monitorujących. g)Przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących przy realizacji zadań stanowiących przedmiot zamówienia. 10.Inne postanowienia dotyczące kursów: a) Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbywało się w dni powszednie (poniedziałek, wtorek i środa), max. po 6 godzin zegarowych dziennie dla jednego uczestnika, w godzinach miedzy 9:00 a 17:00. Obowiązek przeprowadzania szkolenia w wyznaczone dni powszednie oznacza, że niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w czwartek, piątek, sobotę i niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. b) Pomieszczenia, w których odbywać się będzie kurs zapewnia Zamawiający c) Sala, w której odbędzie się kurs musi zostać oznaczona przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. d) Zamawiający ma prawo wprowadzić zmiany w przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramie zajęć. Jeżeli zamawiający wprowadzi takie zmiany poinformuje o tym Wykonawcę minimum 7 dni przed terminem kursu. e) Wykonawca ubezpieczy uczestników na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku ze szkoleniem, a kopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu. f) Wykonawca zagwarantuje dla uczestników podczas przerw kawowych herbatę, kawę, ciastka, wodę mineralną. 11.Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 12.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Spotkania z uczestnikami projektu będą się odbywały zgodnie z harmonogramem ustalonym po rozstrzygnięciu postępowania z Zamawiającym. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Operacja współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOLID CONSULTING Łukasz Kotwica, Kard.S. Wyszyńskiego 95, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10386,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10386,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26681,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.